Çok yalnızım, bana iyi gelecek bir şey söyler misiniz?

Çok yalnız hissediyorum artık. Oda arkadaşlarım sürekli omuzumda ağlıyorlar ben ise kimseye patlayamıyorum hep içime atıyorum. Üstüne bride dışarıda çiftler görünce kıskanıyorum imreniyorum. Keşke benimde anlayan seven birisi olsa ona güvensem sevmek istiyorum bende😶
Çok yalnızım, bana iyi gelecek bir şey söyler misiniz?
Cevapla