Hoşlandığım çocukla aynı sınıftayız hiç konuşmuyoruz sadece bakışıyoruz hiçbir şeyden emin değilim ne yapmalıyım?

Hoşlandığım oğlanla okulun ilk gününden beri bakışıyoruz. Birkaç kez konuştuk ama ben onu tersliyorum ben onu tersleyince o da beni tersliyor. Konuşacak hiçbir şeyimiz yok. Sadece bakışıyoruz derste falan bazen göz göze geliyoruz. Arkadaşım ona baktığında beni izlediğini görüyormuş. Başka bir arkadaşım da öyle görüyormuş. Ben baktığını görmüyorum denk gelmiyorum göz göze geldiğimiz zamanlarda görüyorum. Ya da ben bazen ona döndüğümde bana bakıyor oluyor. Bazen normal bakıyor bazen de gülümseyerek bakıyor. Herkese karşı samimi mi yaklaşıyor yoksa bana farklı bir şeyi mi var bir türlü anlamıyorum. Dışarıya çıktığımda da onu gördüğüm zaman göz göze geliyoruz. Buradan birkaç yorum okumuştum bakıyorsa hoşlanır gibi şeyler yazıyordu. Hoşlansaydı eğer gelip benimle konuşmak için çabalardı. Ben ters biriyim biraz ve de sert duruyorum herkese lafını veriyorum arkadaşlarım ben böyle biri olduğum için onun benden çekindiğini söylüyorlar. Bilemiyorum. Kızlarla çok konuşuyor. Voleybolcu olduğu için kızlarla oynuyor. Belki de o kızlardan sevdiği birisi vardır hiç bilemiyorum. Kankaları beni sevmiyor. Bir tane kız kankası var sürekli onunla birlikte dip dibeler. Onunla sevgili olduklarını düşünüyordum kızın sevgilisi varmış benim hoşlandığım çocuğun bunu sevdiğini düşünüyordum sevgilisiyle aralarını bu yapmış. O kız en başlarda benle çok uğraşıyordu ben ona bir şey yapmadığım halde bana sürekli laf sokmaya çalışıyordu benle baya uğraşıyordu her seferinde bende ona lafını veriyordum hoşlandığım çocuk da gülüyordu buna. Bir kez soru sordum dersle ilgili onun dışında konuşamıyorum. Ondan vaz geçmeye çalışıyorum. bilmiyorum o kadar ümitsizimki.. Ortaokulda da sevdiğim bir çocuk vardı baya bakıyordu o da, bunu söylediğimde ve onu sevdiğimi söylediğimde beni rezil etti baya uydurduğumu söyledi bunun da öyle olmasından çok korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum. Şimdiki hoşlandığımla göz göze geldiğimiz halde baktığına dahi inanmıyorum. Herkese de aynı davranıyor olabilir sadece ben bana farklı davranmasını istediğim için öyledir belki de. Kafam çok karışık. Bundan vaz geçmek istiyorum sizce ne yapmalıyım?
Hoşlandığım çocukla aynı sınıftayız hiç konuşmuyoruz sadece bakışıyoruz hiçbir şeyden emin değilim ne yapmalıyım?
Cevapla