20 yaşındayım kendimden 15 20 yas büyük insanlarla takıldım, tatilede çıktım bir şeylerde yaşadım bedel karşılığı ama?

İlk defa birine aşık oldum bu kişide 23 yaşında ama geçmişimi ona nasıl açıklamalıyım? Kendimi cook kotu hissediyorum..
20 yaşındayım kendimden 15 20 yas büyük insanlarla takıldım, tatilede çıktım bir şeylerde yaşadım bedel karşılığı ama?
Cevapla