Oda arkadaşım hadsizce sorular soruyor siz ne yapardınız ve ben ne yapmalıyım sizce bu anlattığımda bana zarar gelir mi?

Arkadaşlar üniveristeyi başka şehirde kazandım ve yurtta kalıyorum. 1 dairede 3 kişi kalıyoruz. Benden büyük flörtüm var aramızda 19 yaş var. Ve benim için buraya geldi gezdik eğlendik. Oda arkadaşlarım sürekli benim hayatımı sorguluyor. Çok büyük, bu ne vs. En son birisi "hiç cinsel bir şey yaşadınız mı kızlar" diye sordu eminim ki soruyu benden laf almak için sordu. Bende "normalde bu konuyu konuşmak istemem sorusunun sorulması gereksiz ama yanlış düşünceler kurmaman için anlatıyorum ben 18 yaşımda yaşadım ama yaşadığım sınırlıydı ayrıca sevgilimdi. Sevmediğim bir insanla yaşamam" dedim. Çünkü arkadaşlar bu kız her şeyi yanlış algılıyor. Beni yanlış algıladığına eminim bende böyle anlattım. Flörtüm dedi ki anlatma hiçbir şeyini güven olmaz dedi. Haklı biliyorum ama ne yapabilirim yanlış anlaiışmamak için anlattım. Şu an içim içimi yiyor yani. Artık ilişkilerim olsun yaptıklarım olsun hadsizce bir soru daha alırsam bu konuyla alakalı konuşmak istemiyorum ben senin hiçbir şeyini sorgulamıyorum merak etmiyorum. Ki etsem bile sormam çünkü haddim değil bilincindeyim sende bunun farkına var diyeceğim. Belki gerileceğiz ve bu hep böyle gidecek ama umurumda değil. Siz olsanız ne yaparsınız? Ayrıca benim anlattığım şeyden zarar gelir mi?
Oda arkadaşım hadsizce sorular soruyor siz ne yapardınız ve ben ne yapmalıyım sizce bu anlattığımda bana zarar gelir mi?
Cevapla