Aşkın kanunu kişiden kişiye değişir. Ona göre değişir ya da değişmez kurallar koyar. Aslında bu kurallar kişinin yaşadığı tecrübeye ve karakterine göre şekillenmiştir. Benim ilk kuralım; "Birini çok iyi tanımadan, kalbinin kapısını açma." yaşanılan bir tecrübeye dayanarak söylüyorum.
1) Sadık kalmak sadece yanında değil kavga bile etseler karşısındaki insana sadık kalabilmeli. Sadakat ve güven her ilişkinin temeli bana göre 😄 İyi akşamlar