Ayın altısında 3. ayımız olcak ona sonuna kadar güveniyorum ama arada o kadar şüpheleniyorum ki... Çok dengesiz bacım kavga ediyoruz ben uyuyunca bir sürü mesaj atıyo özür diliyo falan. Çoook dengesiz çoook
sabredıcen kuzum tarzı boledr konus anlt bole olmanı ıstemıyorum de ama sakın ayrlık deme bıraz soguk davran neden bolesın dıye ustune gelır merak eder sureklı sorarsa sorunun cevabını alrsın :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
sakın ayrılmaya falan kalkma zamanla anlarsın
Ayın altısında 3. ayımız olcak ona sonuna kadar güveniyorum ama arada o kadar şüpheleniyorum ki... Çok dengesiz bacım kavga ediyoruz ben uyuyunca bir sürü mesaj atıyo özür diliyo falan. Çoook dengesiz çoook
sabredıcen kuzum tarzı boledr konus anlt bole olmanı ıstemıyorum de ama sakın ayrlık deme bıraz soguk davran neden bolesın dıye ustune gelır merak eder sureklı sorarsa sorunun cevabını alrsın :)
Ya uzun uzun anlatsam diyorum sen baya iyi anlıyon ablacım
ben cıkıcam ama sımdı mesaım bıttı
Tamam o zaman sonra konuşuruz :(
Ayrıl bakalım nocak
Nasıl ayrılıyım ya tekrar bir araya gelmezsek ne olcak? Ayrıca güvenini kaybetmek de istemiyorum kardeşim ya :(
Ciddi degildim zaten :/ Valla canım kusura bakma bende anlamadım zaten benim derdim bana yeter kusura bakma
Testt