gerçekten anlam veremediğim hareketlerden biri, anlamadım, beni aydınlatın bi zahmet. Bir kadın olarak şunu söyleyebilirim, başka bir kadından bahsetmeniz anında soğuma sebebi, bilin istedim. Hayırlı işler ✌️Atı kıskandırmak için eşeğe binilmez. 💅
Erkekler, neden hoşlandıkları kadına başka kadınlardan bahseder ki?
Bazı erkekler bunu özellikle yapıyor konuştuğu kadını başka kadınlarla kıyaslayarak aslında onu daha üstün göstermeye çalışıyor seninde dediğin gibi bunu yaparken konuştuğu kadından kendini soğuttuğunun farkında olmuyor..
Günaydınsı🎈 Bir erkek hoşlandığa kadına sanırım şu mesajı vermek ister, "yani iyiyiz güzeliz ama, hani bilirsin işte maymun iştahlı olduğumdan mütevellit, gözüm kayıyor gönlümün sen de olduğuna da çok da aldanma. Yarın ya da yarından da yakın durumlar değişir." ayağını kendi yorganına göre uzatmalı kişiler ilişkilerde. Malum çift kişilik olunca bünye kaldırmıyor.
Afedersin de canım yapılan bir hareket. Erkek şunu düşünmeli başka bir erkekten bahsetsene ben ne hissederim? İşte empatiyi bir kursa anlayacak olayı. Sıkıntı şurada;
Empati kuramıyor
Onun yapılmaması gerektiğini de bilmiyor
Ancak iş işten geçtikten sonra, ben neden böyle yaptım diye pişmanlık duyuyor ama fayda yok.
saçma bir durum bunu yapan beyefendinin aklında bir problem vardır yani bunu kıskandırmak için yapması çok saçma.. en nihayetinde hanım git o zaman onlara diyebilir:) Bir başkasından bahsetmek o kadını ciddiye almamak demek.. Arkadaşın akli melekelerin de bir problem olsa gerek
🤔Bir yanlislik var. Biz erkeklerin %99.9 bu hataya düsmeyiz. Yani anlatmayiz. Cunku biliriz ki bu konuyu acarsak eğer bir süre sonra kiyaslamalar devreye girer. Bu da bizim kafamizin ütülenmesine ve zamanla o o kadini kaybetmemize neden olur. Sen boyle birsey ile karsilastiysan eğer %0.1 lik kesime denk gelmissindir. ( Ama bu durum seni secilmis kisi yapar 🙂 )
Buradan beylere sesleniyorum yapmayın kendinizi ispatlamak için böyle türlü şeylere girmeyin. Giripte kendinizi gözümüzden düşürmeyin. Soğutursunuz gerçekten etkilendiğiniz hatunu. 😌😌
Yalan yok bunu zamanında "Taktik" adı altında çok fazla yaptım. "Taktik" neydi derseniz;Kızın sizi reddetme durumundan az hasarla çıkmak veya o durumu yaşamamak için çoğu erkeğin başvurduğu yoldur. İyi ve zamanında uygulanır ise çok büyük etkileri olabilir. Bu çok zordur tabii ki o yüzden genellikle başarısız olur ancak bunu birisi başardı. Kim olduğunu tahmin edin :))
Kiskandirmak icin. En sinir oldugum da onunla yattim bununla yattim demeleri tiksiniyorum o zaman. Allahtan oyle biriyle sevgili olmadim hic, efendi insanlardi
Onu yapan erkeğe rastlamadım ama görüştüğüm kadınlar içerisinde eskiden yediği naneleri anlatmayanına rastlamadım. Bana ne lan senin eskiden kiminle nerede seviştiğinden. Birisi kantarın topuzunu çok kaçırmıştı bu sefer ben de başladım anlatmaya daha sonra sevgili olduk bu sefer onları kıskanmaya başladı daha sonra takıntı yaptı ben bunları hazmedemiyorum dedi. Bir bildiğimiz var herhalde ben anlatmıyorsam sen de anlatma işte.
Tepkisini merak eder sanırım. Ama ben öyle bişi yapmam. Çünkü tam tersi bana olsa dellenirim😃 . Senin gibi birinin yanında yapılırsa bu yuh ne dim insanlığa hakarettir😃
Cok nedeni var bunun 1 nedeni yok bazen mantıklı bazen mantıksız nedenler ama genelde erkekler bir önceki iliskisinde nasıl odlugunu bilsinler nasıl deger verdigini bilsinler diye anlatır ama dedigim gibi ya bazen sacma nedenlere gidiyor olay
Evet bence de soğuma sebebi, kızdan hoşlanıyorum bana şu çocuk nasıl diye gösteriyo uzagit dicem ama hoşlanıyorum, burdan şu çıkıyor demek ki beni önemsemiyor iyi öyle olsun
Kıskanacak mı diye kontrol ediyor olabilirler ama bence çok saçma ya. Başkasıyla ilgilenen birisi ile ben neden ilgileneyim ki tam bir mantık hatası. :)
herhalde maksat muhabbet olsun. kızın dikkatini çeksin diye. kıyaslasınlar diye hem bir konu da kızın görüşünü almak için yapar. bende bilmem tam bunu.
Bencede haklısın, hatta tanımadığı ama sohbet ettiği bir kadının yanında bile başka bir kadını veya hoşlandığı bir kadını överek anlatmak kırıcı olabilir. Dikkat edilecek hususlar
Aşırı kasıntı bir insan bence veya empati duygusu yok. Aynısını karşımda ki yapsa ayrılırım o yüzden de yapmam. Yapan kişide egosunu kasmaya çalışıyor ama çok çocukça bir haraket
Bence yanlis onu soyleyeyim. Ama sebebi bence size ondan bahsetmiyoruz aslinda size sevdigimiz gormek istedigimiz yasamak istedigikiz bir kadin profili ciziyoruz.
Bazen erkekde kıskanılmak ister senin kıskanınca ne yaptığını tepkini onu ne kadar sevdiğini görmek ister bir erkek kıskanıyorsa ne kadar büyük tepki veriosa o kadr çok seviyor demektir