



Babam var. Ondan başka kimsem yok kötü günlerimde, yağmur da çamur da yanımda hep o vardı. Bi gün hayatımı yoluna koyup hersey güzel olduğunda da yanımda olsun isterim.
Aaaa sorry soru başka anlamda sorulmuş.🤦🏾♂️Aman neyse aşk meşk boş iş tek gerçek aile ve ayrıca sevmeyin üzülürsünüz.(Kamu spotu)
ne zamandır soruların yoktu hoş geldin))
olmaz mı var tabi yüreğime dokunup hadi gel başlatalım güzel ve mutlu gunleri dediğim biri 🖤❤
tesekkur ederim eig icin birde dua et tam olsun 😊))
Bilmem.. yaşar mıyım güzel günleri onu da bilmiyorum ya.. yine de şükür..
En çok sen hak ediyorsun güzel günler yaşamayı
Bilmukabele 🙏
Cevap
15Cevap
Güzel günleri yaşayabilmek için birine ihtiyaç yok 😌
Bilmem var mı acep :DD
ii geceler
Vardı.. ama artık ne bir beklentim nede güzel günlerin geleceğine inancım kalmadı..
Keyifli vakitler dilerim 😊
Var tabi olmaz mı; tek bir kişi oldu bunu dediğim, o günleri yaşayamasakta o hep tek olarak kalacak benim için hayallerimde.
Ben tek başıma yaşamak istiyorum o güzel günleri mümkünse kimse olmasın yanımda.
Kendi kendimle güzel günleri yaşıyorum.. bu sorulan soruya cevap olarak dahil mi?
Var ama olmayacağı için bir anlam ifade etmiyor maalesef.
Var ama artık hayatın ne getireceğini kestiremediğim için bunu yapacak cesaretim yok.
Bunu kendime diyorum sadece, herhangi biri için böyle bir dileğim yok.
Bilemiyorum belki olmuştur.
Var gibi. Umarım o da aynısını düşünüyordur😄ama bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻✨
Huzuru kendimde buldum. 😊
Tek başına yaşasam kafi.
Yıaaaa 🥺🥺 dağıldım topla beni hatun 🥺
Canımsın 😘
Güzel günler görmeyi haketmiyor o
Eh yaniii güzel günler yaşasak fena olmaz
Engeller olmasa...
Şu an için mental olarak yok.
Var gibi, yok gibi..🤷
Sessiz kalma hakkımı kullanıyorum...🦄🍀❤️
Hahaha allah korusun yok
Ay ben korkarım, yok😱
Var...
Yok😊
Çok şükür yok
Yaşar mıyım ki
eskiden vardı şimdi hayattan soğuttular beni
Vardı artık yok
Öyle biri olsa emin ol yaşardım kanka
Keşke olsa.
Hem var hem yok
Ben bi kendi kendime yasayabileyim o kalsin😄
Var ama yok
Hayır yok
Evet var
Var idi.
Vardı ama yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?