Kizlar benimle birlikte olmadigi icin sapiklastim napmaliyim 😀?

İyice yoldan ciktim hicbir kizi opemedim bile kizlar reddediyor beni.. daha yeni engel yedim acik sacik dudak buzen malum sorular soran kiz bile beni engelliyor git işine diyor hicbi kizin elini bile tutmadim.. ben de sinirden kizlara mesaj atiyorum rahatsiz olsunlar mk 😂 Daha neler neler yapacam bak gör Elliot Rodgers gibi olacak sonum bu gidişle.. guzel kizlar bana bakmadigi icin bedel odeyecekler ben cekici bi erkegim
Kizlar benimle birlikte olmadigi icin sapiklastim napmaliyim 😀?
Cevapla