Fazla söz sarf edine değersizleşiyor anlattıkların, biraz ağır başlı ol aynı anda da aptal olduğunu zannetmesinler net ol istediğin her şeyi konuşabilirsin buna erkek arkadaşın kızsa uyarsa bile seni içinden ne geliyorsa onu konuş
Bu aradaki uyumun olmadigini gosterir. Ben konusmuyorsam karsimdaki kisinin enerjisini sevmedim demektir. Aslinda kolay sohbet eden uzun uzun konusan biriyim ama isinamadiysam hee hii tamam deyip uzaklasirim ortamdan. Sadece bir kere basima geldi onda da kadin beni sevmemisti tesetturlu degilim diye bide gozum acikmis oglunu parmagimda oynatirmisim diye ters gitti 🤷🏻♀️
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinizin ailesiyle/ akrabalarıyla konuştuğunuzda sohbetin kısa olması sizin sohbetinizin sarmadığınızın göstergesi midir?