Teknoloji bağımlılığı eşler arasına soğukluk getirir mi?

Eşim gündüz telefonla iş bitişi tv de film izleyerek akşamda pc de oyun oynayarak günü bitiriyor ve gece 2 de yatağa geliyor. Bazen kardeş olduk diye düşünüyorum. Yani bahsediyorum direk konuşup söylüyorum yok bana mısın demiyor. Beni mi beğenmiyor ilgisini mi çekemiyorum artık. Anlayamıyorum cidden çok sıkıntılı durum git gide uzaklaşıyorum soğuyorum sanki ondan böyle olunca.
Teknoloji bağımlılığı eşler arasına soğukluk getirir mi?
Cevapla