Arkadaşlar merhaba benim arkadaşımın kuzeni 24 yaşında sevdiği ve sevgilisi olan kız 14 yaşında ama kızı görseniz sanarsınız 18 19 hem görünüş olarak hemde davranış hal ve hareket olarak bana yaşını 17 demişti eğerki doğruyu demese asla bilmezdim yaşının insanı değil daha çok dediğim gibi 18 19 yaşındaki kız onu çok seviyor ama napcak bilmiyoruz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılİsterse kız 50 yaşında göstersin.
O, 24 yaşındaki isimlendiremediğim kişi benim gözümde pedofili hastasıdır.
Kendi yaşıtı olur, kendi yaş gurubu olur kızın o zaman anlarım.
Ama belli bir yaştan sonra reşit olmayan kızlara ilgi duymak , kabullenilecek bir durum değil.33 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
- +1 yıl
Ablacım kendin diyorsun 17 sanıyorduk. Erkek 18 olsa anlıcam su götürür tarafı var. Yapcak bişi yok. Bu ilişki kesinlikle olmaz. Ötekisi çocuk o anlamaz , hormonları da taban. Hata yapar duygularına kapılır.
- +1 yıl
Tamam teşekkürler
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalan söylediği için güveni sarsılır kalbi kırılır bundan dolayı bitirmek isterse anlarım.
24-14 olarak sevgili olarak devam edilmesi anlaşıyorlarsa ne gibi bir sorun olabilir? Erkek pedofili biri değilse sorun yoktur. Kızın yaşı genç olabilirde görüşlerde saçmalama gibi yanıtlar gelecek olsa da o yaşlarda öğrenciler cinsellik dersi bile görüyor okullarda Avrupada. Avrupa bizden daha gelişmiş ama evlilik yaşı 16 dır. İspanya bile 4-5 sene önceden mi ne çıkarmıştı evlilik yaşını 14 ten 16 ya AB ile uyumlu olması için.
16 yaşında evlilik varsa 14 yaşında sevgili olunabilir.
Türkiye de 18 evlilik yaşı. Bu çiftlerin birbirlerini tanıması içinde zamana ihtiyacı olduğunu düşünürsek genç yaşta sevgili olmaları gayet olağan durum.
14 yaşında sevgili olsunlar 18 yaşında evlensinler demiyorum. İsteyen olur istemeyen olmaz. Kanunlarımızda olan bir durum. Bizden gelişmiş ülkelerde de var.
14 yaşta günümüzde çoğu gencin sevgilisi oluyor ya da 1-2 yaş ilerleyince oluyor.
Eski evliliklere bakıldığında ortalama 10 yaş civarı vardır aralarında. Bu yönden bakılabilir hayatımızda ilk defa çok güzel anlaştığımız biri sırf o erken doğdu ya da geç doğmuş diye vazgeçilmemeli. Sanki erkek istemezdi kız daha büyük yaşta olsun çevre böyle düşünmesin diye isterdi ama kız geç doğmuşsa napsın? Sevdiği anlaştığı kişiden vazmıgeçsin sırf bundan dolayı? İnsanlar hayatlarını başkalarına göre yaşamamalı. 24-14 yaş ilişkisinde çevreye hiç bir zararı yok kendi özelleri.
Günümüzde 18 yaş altı olanlar fotomodellik, mankenlik bile yapıyor kimse bunlara çıkıp bir şey demiyorken 24-14 yaş ilişkilerini sorgulamaları ironik.218 Yorumla- +1 yıl
Sana katılıyorum ve çok güzel konuşdun
- +1 yıl
Günümüzde 14 15 yaşındaki kızlar bile cinsellik yapmaya başladı
- +1 yıl
Çocukta yaşını bilmiordu kızın kız beden olarak da konuşma olsun tavrı olsun beyin yapısı olsun hiç 14 15 lik kız gibi değildi bebeyi 18 olcam die kandırdı 2 aydır çıkıyorlardı 1 sendirde bebe hoşlanıyordu kızdan en son bize yaşını itiraf etti oda hoşlandığı için ayrılmım küçük oldugundan ayrılım dio ikisinin ortasında kalıyor
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim. O yaşta doğum yapanlar bile var sevgilisinden hamile kalıpta. Cinsellik yaşayanlar var sevgili olanlarda var katılıyorum.
18 yaş altı sevgililik suçsa o yaşlarda neden çoğu kişinin sevgilisi olmuş. İstedikleri gibi davranacaksak dini açıdan bakalım burada erkeklerde kızlarda birbiriyle konuşmasın görüşlere yorum yapmasın sonuçta helalimiz değil çoğumuz öyleyiz akrabalıkta yok.
Şunu da sorgulasınlar geçmişe bakın hepimizin anne baba arasında yaş genelde 10 civarı. Eleştiriyi kendi ailelerinden başlamalılar. Aileleri mutlu olmuşsa yuva kurmuşsa yaşın önemi yokmuş demek.
Kararı kuzeniniz kendi vermeli. Sakince oturup düşünmeli. Her ne kadar doğru olmasa da kız benimle çıkmaz diye yaşını büyük söylemiş olabilir onu kaybetmekten çekindiği için yapmış olabilir bunu. Bana kalırsa başka yalan olan bir şey var mı yok mu diye sormalı. Varsa dinlemeli. Şunu da belirtmeli ileride başka olursa sana zerre güvenim kalmayacağı da belirtilmeli. Hoşlanmadan ziyade ilişkilerinde uyum varsa kafa yapıları uyuyorsa devam etmelerinde sorun yoktur. Kızda erkekte isterdi biraz daha az yaş farkı olsa diye ama o tarihlerde doğmaları onların suçu değil. Anlaştılarsa gerisi problem değildir. Erkeğin sevgi değilde sapıkça düşünceleri varsa o zaman buna karşıyım. Bunda da yaş farkına önem vermem isterse yaşıt olsunlar.- +1 yıl
Ona bakarsan 11 yaşında bile hamile kalan var. Regl olduktan sonra hamile kalıyorsun. Gidin 9- 11 yaşındaki kizla da olun o zaman. Saçmalığa bak. O yaşta kız evlenip hamile kalmak seks yapmak yerine eğitimine devam etmeli. Bu zihniyet yüzünden millet olarak bir adım ileri gidemiyorsunuz işte. 18 yaşında sevgilik suç değil ama sen onu kandırıp faydalanmaya calisirsan suç işlersin. Ayrica yasitlariyla okulundan biriyle sevgili oluyorlar. Gidip de eşek kadar adamla sevgili olmuyorlar.
Cevap sahibi+1 yıl@SeductiveQueen 14 lise başlangıcı. Avrupa da bile bu yaş kabul gören durumdur sevgililik için. Yanlış yorumlanmak istemem. Gidip illa 10 yaş farkı olan biriyle sevgili olsun demiyorum. Eğitimlerini bıraksın diye bir sözde çıkmadı. O yaşta evlensinlerde demiyorum. Avrupa yasalarında olan ülkemiz yasalarında olanları söyledim. Faydalanmaya çalışmakta yaş sınırı yoktur isterse 30 yaşında olsun kadın olsun isterse 15 isterse 18-21 gider farketmez. Anlatmak istediğimiz şuydu 14 yaşında kız düşünelim bunların genel yaşıtı aynı yaş ortalamasında sevgili oluyorlarsa. O yaşta bir kız kendinden yaşça büyük birine ilgi duyuyorsa onu kötü yapmaz. Kızın yaşı 14 ama belki yaşıtlarından daha olgun düşündüğü için düşünce yapısı farklı olabilir. Erkeklerde günümüzde ister aramızda bu kadar yaş farkı olmasaydı kız benim yaşıma daha yakın olsaydı diye ama kızın yaşıt olarak doğması ne kızın ne erkeğin suçu. Taraflar birbirlerini kandırmadan seviyor anlaşıyorsa faydalanmak gibi durum yoksa sorunu anlamadım sadece. En erken 14 kabul edilebilir o yaşta illa zorla çıksın evlensin demiyorum. Faydalanmak isteyen erkek örnek erkek 30 yaşında kız 27 yaşında faydalanacak erkek bundan da faydalanır 30 yaşında aynı yaşta olan bir kızdan da faydalanır.
Biraz farklı konudan karşılaştırma yaparsak Aleyna Tilki daha 16 yaşındayken 30 yaşında ki Emrah Karadumanla ilişkisi vardı. Kimse bu ikilinin ilişkisine bir şey demedi ses çıkacak kadar tek tük nadiren eleştiriler geldi onlarda binlerce yorumlar arasında kaybolup gitti. Vermek istediğim örnek şu 14 ile 16 yaş arasında çok mu devasa bir yaş farkı var? İkisi de lise çağı yaşı. Biri sadece liseye başlangıç diğeri lise 3 yaşı
Cevap sahibi+1 yılHer türlü eleştiriye açığım hakaret edilmekdikçe. Kızlar okumasın, evlensin evde çocuk doğursun baksın gibi zihniyetim asla yok. Söylemek istediğim lise çağından itibaren sevgililik günümüzde normal yaş farkı ister istemez erkek pedofili mi? işaretini bırakır ama erkeğin niyeti kötü değilse bu erkeği suçlu yapacağını sanmam. Birbirleriyle iyi anlaşıyorlar sevgileri var kız ne kadar sağlıklı düşünebilir o yaşta diye eleştiriler gelebilir doğal hak veririrm buna. İşte bunu da gösterecek olan kızın yaşı ilerledikçe olan kısmıdır. O yaşta biriyle sevgili olan bir erkek bunu da göz önünde bulundurmalıdır. Kızlar illa 14 yaşında sevgili olsunlar erkenden evlensinler de demiyorum. Daha önce bir kaç soruda paylaştım hatta iş güç sahibi olacak kadar eğitim durumu olmalı bitirebilen üniversite lisans bile bitirsin, yarının ne getireceğ ibelli olmaz erkek vefat edebilir ayrılık olabilir ekonomik gücün kadınlarda da olması lazım ki sadece erkeğe muhtaç olmamalılar. Eleştirilerinize hak veriyorum ama konuya bakış açımız farklı ama eleştirilerinde haklısın. Günümüz toplum ve insanların karakterlerinin kötü oluşuda erkeğin kızı kullanabileceği düşüncesine rahatlıkla iter.
- +1 yıl
@f4t1h-_-1993 Bak lisede sevgiline olayına karşı değilim ama yaşıtları ile olması gerektiği kanısındayım.24 yaşında yetişkin bir erkeğin 18 yaşından küçük bir kızla saf duygularla arkadaşlık yapması %1 lik kadar düşük bir ihtimal. Lütfen bu durumu meşrulaştırmayın. Avrupada 14 15 yaşındaki kızlar yetişkin erkeklerle cinsellik yaşıyor evet ama avrupada cinsel eğitim küçük yaşta veriliyor. Buradaki adamlar klitoris ne üreme organı ne onu bile bilmiyorlar daha. Bu yüzden Türkiye'de erken yaşta yetişkin erkeklerle yakınlaşmak iki kat daha yanlış. Toplum zihniyeti de ortada. Ayrıca yorumumda da belirttim ergen beynini yönetmek kolaydır. Yetişkin bir kız ile aynı olgunluğa sahip olmazlar. Aleyna Tilki ve Emrah Karaduman örneğine gelirsek ben ona da onay vermiyorum. Bu gibi durumlar istismara zemin hazırlıyor.
Cevap sahibi+1 yıl%1 den daha az bir kesim olabileceği duruma katılıyorum. Böyle düşünmen de gayet doğal eleştirilere hak veriyorum haklısın. Genelde kullanır amacıyla olacağına da katılıyorum. Benim aslında söylemek istediğim şu evet çok komik bir oran olsa da olayı biraz yaşıyormuş gibi empatiyle yaklaşalım.
Mesela bir anne olarak düşünün oğlunuz gayet olgun ciddi düşünen temiz bir insan 24 yaşında oğlunuz sevdiği kız 14 yaşında 3 aylık ilişkileri var ve oğlun karşına çıkıp durumu anlattı. Oğlunu tanıyorsun gayet iyi temiz kalpli biri ama yaş tercihi gerek çevre gerekse kendi bakış açınıza göre yanlış olduğunu düşünsenizde oğlunuzu tanıyorsunuz şimdi bu oğlana ne denir? Bırak sevme başka kız mı yok diyelim ya da sapık mısın oğlum pedofili mi çıktın başımıza diyelim? Temiz bir insandır yaş tercihi tartışmaya açık olsa da gönlü ona kaymış kötü bir niyeti olmadığını da biliyorsun tanıyorsun. Kızın ailesi karşınıza gelip oğlunuza hakim olsun sapıklık yapmasın kızıma asılmayı bıraksın polisi ararım pedofili filan ağzına geleni saysa ağır ithamlarda bulunsa, daha kızın ailesi oğlunuzu tanımadan hiç bir fikir sahibi bile olmadan oğlunuz hakkında böyle ağır ithamlarda hoş olmazdı bence oğlunuzun öyle biri olmadığını bildiğiniz halde öyle biriymiş gibi muamele görmesi üzücü olurdu. %1 den az bir kesim olsa da karakter olarak davranışında bir hatası yoksa bence onu kötü biri yapmaz.
Cevap sahibi+1 yılBen gidipte 14 yaşında kız sevin demiyorum. Tabi günümüzde genelde yaşıt veya 3-5 yaş farkıyla daha makul görülür olsa da bu tür durumlarda yaşanılıyor. Nadir olasılıklar olsa da bir insanı karakter olarak davranışı hakkında bilgi sahibi olmadan kullanır dememek lazım. Genel öyle olsa da bu bu tür ilişkide olacak her erkeği aynı konuma sokmamalı çoğunluğu ezici şekilde öyle olsa da. Genel eleştiriye hak veririm ama gerçekten iyi düzgün insansa şans verilmeli diye düşünürüm gönlü de ona kaymış ne diyelim bu ikisine aynı durumu bizzat yaşıyorda olabilirdik. Olayı o erkeğin yerine bile kendini koyarak bakabilirsin gerçekten seviyorsun iyi birisin çevre seni eleştiriyor sapık diyor pedofili diyor kızı kullanır gibi şeyler söylüyor ama gerçekte öyle biri değilsin asla da yapmayacağın şeyler. Başka sevecek birini mi bulamamış derdik ama onu sevmiş. Bu durum çok istisna ve nadirde olsa olabilme ihtimali var böyle bir durumda en azından taraflara anlayış gösterilmeli birazda onların açısından bakılmalı.
- +1 yıl
@f4t1h-_-1993 Ne sevmesi? 14 yaşındaki kızla ne kadar süredir beraber de sevecek? Birincisi birini yürekten sevebilmen için belli bir zaman geçmesi gerekiyor ikincisi hala uyuşmaktan, anlaşmaktan bahsediyorsun da 14 yaşındaki kızla 24 yaşındaki yetişkin bir erkeğin uyuşması hiçbir yönden mümkün değil. Fikirler bile uyuşmaz. Ben ön yargılı değilim. Bu konuda empati kurmama da gerek yok evladım üzerinden. Benim evladım da böyle bir ilişkiye karşı çıkar. Benim yetiştirdiğim çocuk böyle bir ilişkiye onay veremez. Bir de eski çağlar üzerinden örnek veriyorsun.2021 yılında yaşıyoruz 1940'larda değil. Eskiden anadoluya cehalet hakimdi tabi, 13 yaşındaki kız çocuğunu 30 küsür yaşındaki adamlarla bile evlendiriyorlardı. O küçük kızlara cevap hakkı bile verilmiyordu. Bir yanlışı başka bir yanlış üzerinden destekleyemezsiniz. Neyse uzun lafı kısası ben bu tarz bir ilişkiyi sağlıklı ve doğru bulmuyorum. Benim için 8 9 yaşındaki kız çocuğunu kandırıp götürüp taciz etmek neyse 24 yaşındaki erkeğin 14 yaşındaki ergen kızdan faydalanması da aynı. Kızın yaşı en az 14 olmalı diyorsun 10 yaşındaki çocuk ile 14 yaşındaki çocuk arasinda hiçbir fark yok ki.14 yaşına gelince de bir yetişkin gibi davranmayacak. Bugün yaş yalanını söyler iki gün sonra başka bir mantıksız eylem içerisine girer. Ergen bu. Seninle yakinlaşmak ister karşılık verirsin sonra o bunun sonuncunda pişman olur. Büyük olasılıkla da pişman olur çünkü aklı bir karış havadayken almış o kararı.
- +1 yıl
@f4t1h-_-1993 Bu arada Aleyna gençlik için iyi bir örnek değil zaten. Onu rol model almamak gerek. Amerikan şarkıcısı Britney Spears vardı bilirsiniz. Güzelliği, şarkıları, dans showları ile tüm dünyayı sallıyordu. O da küçük yaşta cinsel ilişki yaşamış uyuşturucu kullanmış biri. Şimdi bipolar bozuklukla mücadele ediyor. Her şey zamanında yaşanmalı.
Cevap sahibi+1 yıl@SeductiveQueen Öncelikle çok teşekkür etmek istiyorum bu denli seviyeli tartışma için. Yanlış anlaşılmazsam şöyle bir önerim olacaktı uygunsa sanırım karşılıklı olarak ifade ettik kendimizi. Görüşlerine saygım var haklı gördüğüm kısımları da söyledim. Uygunsa tartışmayı bitirelim çünkü benim bakış açıma göre şu an ben buna cevap verirsem tartışma devam edecek, cevaplarım var ama genel görüşe bakarsak farklılık yok aynı konuda aynı şeyler üzerinde dönecek, kısır döngü olacak bir tartışmaya girmeyelim uygunsa? Tartışmadan kaçıyor ya da tartışmadan sıkıldım olarak algılanmak istemiyorum sadece bu konuda fikirlerimizin belli olduğundan kısır döngü olacak bir tartışma olmasın sanada uyarsa eğer? Ne tartışmadan kaçan biriyim hatta birini kırarsam hatam olursa çıkar özürde dilerim çekinmem bundan. Kendimi ben haklıyım sen haksızsın gibi zihniyetim de yok hatalı gördüğüm taraflarımı değiştiren biriyim. İlla kendimi haklı çıkarmaya çalışsaydım bu sitede bazı üyeler yapıyor. Görüş atıp ardından engel atıyor. Maksat son yorumu ben yazdım o bana cevap bile veremiyor gibi ego kasanlar var. Ben eleştiriye tartışmaya da açık biriyim sadece bakış açısı bu konuda değişmeyeceği için sonucu değişmeyecek olan bir tartışmayı uzatmamak derdindeyim sanada uygunsa eğer tartışmayı bitirelim?
Cevap sahibi+1 yılGenel olarak hak verdiğimi zaten belirttim. %99 gibi yüksek kesim amacı kötüdür buna karşı çıktığım yok. Belki görüşlerimi beğenmemiş olabilirsin, eleştirebilirsinde hakaret olmadıkça saygı duyarım her eleştiri ve görüşe. Herhangi bir gıcık kapma, sinir olma gibi bir şeyim yok. Gayet seviyeli bir şekilde tartıştığımızı düşünüyorum bunun için ayrıca teşekkür ederim, genel düşünce aslında aynı ama benim farklı baktığım konu %1 lik kesim açısındandı. Olaya herkes farklı bakabilir herkesin kendisine göre düşünce yapısı vardır. Günümüz şartlarına göre mantığı da devreye soktuğumuzda senin görüşlerin doğru %1 lik için böyle bir şey riski olmamalı ama ben yapım gereği bazı konularda bunu yapamıyorum %1likte olsa gerçekten seven olabilir. Muhakkak %1 lik dediğim kısımlara da cevabın vardır ama işte bakış açıları burada devreye giriyor herkes aynı düşünemez sonuçta. Bu yüzden ben cevap vermek yerine böyle bir öneride bulunuyorum uygunsa bu konuda tartışmayı sonlandıralım. İleride olurda karşılaşır farklı konularda tartışmaya girersek şu an ki gibi seviyeli tartışabiliriz kısır döngü olacak tartışmaları uzatmama derdindeyim. Senin bakış açını bilemem önerime ne dersin ama benim bakış açım bu uzadıkça uzayacak belli bir konuda görüşün sabit kalacağı için dedim
- +1 yıl
Ben zaten bitirmiştim. Cevap vermek zorunda değildin
Cevap sahibi+1 yılPekala buna sevindim, öyleyse hayırlı akşamlar dilerim.
- +1 yıl
Valla kız benimle ydi daha demin kız dan yaşca büyüğüm ama onu arkadaşımış gibi yanımda gezdirebilirim çünkü olgunluğu ve düşünce yapısı benle yaşıt
- +1 yıl
@nuranaksu06 tamam iki polis kapini çaldığında yine aynısını yazarsin
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
12Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılgayet normal ama kanunlar aptalca olduğu için pedofili oluyor
150 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
Cevap sahibi+1 yılkanunlara göre suç reşit olana kadar uzak durun
- +1 yıl
Ama peygamber efendimiz bile kendinden 15 yaş büyük biri ile evlrnmiştir
- +1 yıl
Kızın ailesi biliyor çocugu ve bişey demediler
Cevap sahibi+1 yılİslamda böyle bir şey yok buluğa erince evlenme çağına girmiş demektir
Cevap sahibi+1 yılreşit olunca bir şeyler olur nişan falan
- +1 yıl
Sana katılıyorum
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239 Dinimze göre buluğa giren bir kişi evlenme yaşına gelmiştir kanunların aptallığı ulan 16 olunca pedofili 18 olunca normal mi ya ne boktan bir şey bu 2 3 senede ne değişiyor?
- +1 yıl
Kız lise 1 e gidiyor 15 yaşında doldurmasına bir kaç ay var
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239 İslamda evlenme yaşı diye bir şey yok buluğa eren kişi evlenebilir demektir reşitlik yaşı yoktur
- +1 yıl
@Serra239
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239 madem daha ağzı süt kokuyor sevgilisi olmasına da izin vermeyin lan o zaman sevgilisiyle her boku yapınca normal evlenirse mi pedofili oluyor hadi lan oradan bir sürü 15 16 yaşındaki kız sevgilisi tarafından hamile kalıyor buna bu kadar laf etmiyorsunuz evlenmeye gelince iş herkes it gibi saldırıyor
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
Buna pedofili falan diyemezsin pedofili bu değil pedofili yaşlı insanlarda oluyor ve 7 12 yaş aralığında oluyor genelde
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
topluma göre normal sana göreye konuşmuyoruz burada toplumda küçük yaşta sevgili normal ama evlenirse pedofili çocok gölön yöö diye zırlıyorlar ama sevgilisi varsa gurur bile duyarlar ayrıca batıda lolita diye bir kavram var 16 18 arasındaki genç kız demek bu
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
kanunlara göre öyle ama gerçekte öyle değil efendimiz de hz aişe ile evlendiğinde hz aişe 16 yaşlarında falandı- +1 yıl
Çocuk ayrılsamı hala çıkmaya devamı etse bilemedi sağlıklı düşünemiyor ne yapmalıyım sence
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
Mal mısın kanunlarda suç olmasa istediği zaman evlensin kızmazdım efendimize de pedofili demiş oluyorsun ayık ol kendine gel
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
boş yapma lan cevap veremeyince aynen dersin ancak zihniyetiniz bozuk 16 olunca pedofili 18 olunca her bok serbest zaten dimi 2 senede çok şey değişiyor
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
yürümediysem ne vericeksin
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239 kanıtla yürüdüğümü kanıtlamazsan iftiracısın
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
değilsem sana gönderiyorum lafını tamam mı mahşere kalmasını istemiyorsan geri çek söylediklerini
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
sevapların bana geçecek eğer ben haklıysam görüşürüz bakalım kolaydı öyle tanımadığın herkese atıp tutmak değil mi bende sana bi ton şey uydurup söylersem o da doğru mu diyelim o halde?
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
İslamın görüşünü söylüyorum ben reşitlik yaşı buluğ yaşıdır buluğa erdiysen evlenebilirsin İslam da bana değil İslama söyle ne diyeceksen ben pedofiliysem haşa efendimize de aynısını söylemiş oluyorsun ki hiç bir kıza yazmadım yazdıysam Allah belamı versin tamam mı
Cevap sahibi+1 yıl@Serra239
yaptı ya git araştır hz aişe ile 15 ile 17 yaş aralığında evlendi ama tek küçük yaştaki eşi hz aişeydi
Cevap sahibi+1 yılben her şeyin farkındayım da sen değilsin
- +1 yıl
Dinine göre bir insandan faydalanmak da günah. Niyet önemli burada. Benim annemle babamın arasında da 5 yaş varmış ona bakarsan ama benim babam annemle evlendi sevgili ayağına götürmedi. Kiza zihniyetin bozuk demişsin. Asıl 24 14 yaş ilişkisi savunan kişinin zihniyeti bozuktur.
Cevap sahibi+1 yıl@SeductiveQueen
Dinen caiz diyorum gerisi beni ilgilendirmez kimin ne niyetini bilemem ben tamam mı- +1 yıl
Dinen evlilik caiz olabilir ama hukuken 18 yaşını geçmiş kişinin reşit olmamış biriyle olması suç bu yeterli.15 yaş altı da net çocuktur. Yani göz göre göre savunmayın
Cevap sahibi+1 yıl@SeductiveQueen 15 yaş altı dinen çocuk değil kanunlardan bahsetmiyorum ben bana ne kanundan
- +1 yıl
sen peygambermisin
+1 yıl24 yaşındaki bir erkek 14 yaşındaki bir kızla çıkabilir ama sevgili olamaz.
05 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
- +1 yıl
Kuzeninin düşüncesi değişti mi gerçek yaşını öğrendiğinde?
@nuranaksu06 - +1 yıl
Aslında hala hoşlanıyor kızdan ama kalbi incindi yaşını söyleyince
- +1 yıl
Ne düşünüyor devam edecek mi?
- +1 yıl
Orasını bilmiyorum karar vermeye çalışıyor ama sağlıklı bir sonuca gelmiyor aklı çok karışmış durumda
+1 yılİmkansız
Bunun adı başka bir şey15 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
- +1 yıl
Bu suç sakin devam etmesi
- +1 yıl
Çocukta yaşını bilmiordu kızın kız beden olarak da konuşma olsun tavrı olsun beyin yapısı olsun hiç 14 15 lik kız gibi değildi bebeyi 18 olcam die kandırdı 2 aydır çıkıyorlardı 1 sendirde bebe hoşlanıyordu kızdan en son bize yaşını itiraf etti oda hoşlandığı için ayrılmım küçük oldugundan ayrılım dio ikisinin ortasında kalıyor
- +1 yıl
Ne yapmalıyız sence
- +1 yıl
Bu iş mapusta biter haberin olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.
+1 yılDalga mı geçiyosunuz rezalet bir şey bu
02 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
- +1 yıl
Rezalet bir şey bu
+1 yılHayır böyle bir şey mümkün olamaz.
02 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
- +1 yıl
Aynen.
Aşk İlişkileri konusunda 340 cevap paylaştı. 24 yaşındaki bir erkeğin 14 ile işi ne ya
21 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
yuh o kadarda olmaz saçmalamasınlar
11 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
Kızı kurcalamadıkça problem değil
10 Yorumla
+1 yılUzun zaman olmuş sonuç ne
00 YorumlaEtik deyil subyana giriyor
10 Yorumla
+1 yılPedofili bu
39 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
- +1 yıl
14 17 arasında bir fark yok zaten.17 olsa ne olur? Ergen beynini yönetmek kolay ama şikayet edilirse daha ağır bir şekilde yargılanır. Çünkü kiz 15'ini doldurmamış.
- +1 yıl
Çocuk ayrılsamı hala çıkmaya devamı etse bilemedi sağlıklı düşünemiyor ne yapmalıyım sence
- +1 yıl
Sağlıklı düşünemediği belli zaten. Onun da beyin yaşı 14 olduğu için normal. Beyinleri gelişmediği için kendi yaşıtı olan kizlara ayak uyduramaz bu tip erkekler
- +1 yıl
Çocukta yaşını bilmiordu kızın kız beden olarak da konuşma olsun tavrı olsun beyin yapısı olsun hiç 14 15 lik kız gibi değildi bebeyi 18 olcam die kandırdı 2 aydır çıkıyorlardı 1 sendirde bebe hoşlanıyordu kızdan en son bize yaşını itiraf etti oda hoşlandığı için ayrılmım küçük oldugundan ayrılım dio ikisinin ortasında kalıyor
- +1 yıl
Ne yapmalıyız sence
- +1 yıl
Ayrica içi dışı olgun diyorsun kizlar fiziksel olarak erken olgunlaşırlar ama beynin ön bölgesinin gelişimi biraz daha uzun sürer. Bir yetişkin gibi mantik doğrultusunda hareket edemezler. Duygular ön planda olur. Bu yüzden sen ona hiçbir sorumluluk yükleyemezsin. Arkadasin gitsin kendi akranlarıyla beraber olsun
- +1 yıl
Benimde normal bir şekilde düşüncem böyleydiki taa ki o kızı görene kadar kızı tanısan analrsın
- +1 yıl
öyle görünürler zaten hepsi büyük görünmeye çalışıyor hele şimdiki z kuşağı daha fena. Bilmedikleri halt yok ama sen görünüşe aldanmayacaksin. Kızı sadece öpüp okşuyorsa bile şikayet doğrultusunda cinsel istismardan yargilanir söyleyeyim.
+1 yılO kişide sensin galiba
012 Yorumla- +1 yıl
Yok ben değilim
- +1 yıl
Kim ki
- +1 yıl
Yakın arkdşmn kuzeninin sevgilisi
Ve Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk - +1 yıl
Yani o yaştaki kız için çok fark
- +1 yıl
Aynen öyle ama benimde 14 yaşında kız kardeşim var bir ona bir bu kıza bakıyorum gerçekten dış görünüşü de hareketleri davranışları düşünce yapısı çok olgun
- +1 yıl
Bazı kişilerde vücut çok gelişir olgun durur bu da bünyenin etkisi çok
- +1 yıl
Tek o değil konuşma düşünce hal ve hareket yapısı herşeyi öyle normal değil bu
- +1 yıl
Olabilir bunlar genetik yapısından dolayı
- +1 yıl
Çocuk ayrılsamı hala çıkmaya devamı etse bilemedi sağlıklı düşünemiyor ne yapmalıyım sence
- +1 yıl
Mutlularsa hiç karışma
- +1 yıl
Tamam teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim 🙂
sacmalik
010 Yorumla- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
- +1 yıl
Evet yaşı sıkıntılı ama bir yandan da düşünüyorum acaba bir ilişki yürüte bilirlermi
- +1 yıl
Çünkü kız çok olgun davranıyor dediğim gibi 14 15 yaşındaki bir kız çocuğu demem 18-19 derim kıza yani düşünce yapısı da 18 19 hareketlere konuşma tarzı her şeyi 18-19
- +1 yıl
Umarım yürütürler kızı bitax araştırdım bir oğlanla çıkmış 20 yaşında 9 ay yaklaşık
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Amin
Oha, çüş... Yavaş...
03 Yorumla- +1 yıl
Çocukta yaşını bilmiordu kızın kız beden olarak da konuşma olsun tavrı olsun beyin yapısı olsun hiç 14 15 lik kız gibi değildi bebeyi 18 olcam die kandırdı 2 aydır çıkıyorlardı 1 sendirde bebe hoşlanıyordu kızdan en son bize yaşını itiraf etti oda hoşlandığı için ayrılmım küçük oldugundan ayrılım dio ikisinin ortasında kalıyor
- +1 yıl
Ne yapmalıyız sence
- +1 yıl
Kızı biz 17 sanıyorduk kız yaşından çok daha olgun her konuda içi de dışı da öyle çocuk kızla evlenmeyi isdiordu bize yaşını itiraf edince şoke olduk
suç bu kötü
00 Yorumla
+1 yıle yuh yani
00 Yorumla
Devamını Gör(1)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer