Eşiniz öldükten sonra yeniden âşık olup yeni bir insanla daha evlenir miydiniz?

Ben evlenemezdim âşık olduğum insandan sonra kimseyle. Evlenmek de istemezdim. Önümde uzun bir ömrüm olsa bile yine de yeniden birisiyle evlenmezdim. Âşık olduğum insana saygısızlık etmek istemezdim. Hem âşık olduğum insan öldükten sonra yeni birisine âşık olsaydım zaten onu aldatmış olurdum ki. Ve insanın bir defa âşık olduğuna inanan bir insanım. O yüzden yeniden birisine âşık olamazsın.
Eşiniz öldükten sonra yeniden âşık olup yeni bir insanla daha evlenir miydiniz?
Cevapla