Erkek arkadaşım doğum gününde Fenerbahçe forması istedi, abartı mı?

Yaşımız 22 ikimiz de öğrenciyiz. ben aynı zamanda bölümümle alakalı yabancı firmada çalıştığımdan dolarla maaş alıyorum biliyor. buna güvenerek her halde d. gününde orijinal forma istedi. hoşuma gitmedi açıkçası. baban mıyım abin miyim parama güveniyorsun. Normal mi ben mi abartıyorum
Erkek arkadaşım doğum gününde Fenerbahçe forması istedi, abartı mı?
Cevapla