Acil bakın çok kötüyüm.. sevgilime beymen den gömlek almıştım doğum günü iiçin, ama o benim doğum günümde ip bileklik almış?

450 tl ye gömlek almıştım beymen den, o da 3 liralık bilekliklerden almış. kafayı yiyorum çıldırdım ayrılsam haklı değil miyim
Acil bakın çok kötüyüm.. sevgilime beymen den gömlek almıştım doğum günü iiçin, ama o benim doğum günümde ip bileklik almış?
Cevapla