Ben aptalım çünkü sen canın ne zaman isterse o zaman geldin ve ben hayır diyemedim …
Daha söz yok
Aptallık değildir sadece sevmektir ve elden bir şey gelmez
Görüşler için teşekkürler👍👍👍👍


Sevmeyen birini sevmek aptal aşık rolünü insana oynatır. Hem de başrol bir oyuncu olur. Saf, taze bir sevgi ama sonu olmayan şeyleri yaşamaya çalışmak vakit kaybından başka bir şey değildir.
🐣
Ailesi omlet olan civciv gibi ne o öyle yumurta içinde bekliyon🤣🤣🤣🤣🤣
Çıkayım mı😂
Çık da timsahlar yesin 🤣🤣
Tilki erkekler ısırsın 🤣🤣
Abaza erkekler horozlansın 🤣🤣
Böyle iyi aslında gökdelenin tepesinde camdan aşağı bakarken küvette duş alan kız misali bir hava var dursun 🤣🤣🤣
Ayyy teşkirler brother😂
Bende olmasam gitti twety tam tweet atarken silvestre ham yapacaktı seni 🤣🤣
Ahhh canım nasılda korur beni 😂😂😂😂😂🙈🙈🙈
Kol kanat açıklığım bir basketçi kadar olmasa da işe yarıyor hani kol kanat geriyorum atasozumuzu gerçekleştiriyorum çok hayırlı genetik versiyonum çok. Tamam çok korudum koruma müdürü yap beni on bin TL maaş yol bir ton tanker suyu kaçak elektrik artı Pikachu isterim sigorta en yüksek meblagdan 🤣🤣🤣
Öderiz😂
🤣🤣öderiz yaparız bakarız gibi kelimeler asla gerçekleşmeyen kelimelerdir
Evet hejsjsjshhshdjdkdkskkdhdhdh😂😂😂😂😂😂
🤣🤣yine golü yedim ah bir kel Bartez gibi olamadım ah bir örümcek adam olamadım kalemin ağlarının tamamni öremedim hep arkaya çalışıyorum hep
Arkada mı çalışıyorsun😂
🤣🤣arkayı mı seviyorum bilmiyorum ki hep arka ağları ördüm sonra bir şut çektim deldim geçtim
Kalkakajsjjs olum yeter tamam 😂😂😂😂
bu da mı gol değil be en çok Beşikten ağları sarsmayi severim son cümlem olsun 🤣🤣🤣
.😂
Bekar ve kalbi boş olanı sevmek aptallık değil lütuftur fedakarlıktır. Sevmeyenin anlamaması sizin vaktinizi boşa akıtmanıza sebep olur. Sevmeyerek sevdirip yalandan seviyorum diyenleri sevenler için aptallık derler ama başından bilmiyorlardı ki sevmediğini. Yani bu işin garantisi yok seversin ya karşılıklı olduğunu ya da karşılıksız olduğunu anlarsın bir gün. Ama sevgi Allah tarafından verilmiş en büyük hediyedir. Maalesef çoğu kıymetini bilmez.
Öhhöömm ,, bu bir ciddi konuşmadır.!!😂
Birini sevmem için gerçekten zamana ihtiyacım var beraber geçirilmiş zamana..
Sevdikten sonra artık hiç bir şey onunla alakalı olmuyor.. yani naparsa yapsın ben sevmeye devam ediyorum.. Güzel olan ne varsa tutunuyorum ve sevıyorum, öylece kendi kendime bile yapıyorum bunu 🤗
Ben kolay sevemıyorum , o sebeple seven kadar ben o haketmiş oluyor zAten bütün bu sonsuz sevgiyi🤗🤗
🙂
Haketmişim dimi😊😊🥰
Evet😂🥳🥳
Tahiri Zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi, Tahir ne kaybederdi tahirliginden? Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da. 😌
O şiiri ezberlemiştim
Sen elmayı seviyorsun diye elmamında seni sevmesi şart mı?😂
Cevap
80Cevap
Ben aptallık olarak görmüyorum.
Tek başına da sever insan.
Tek başına sevmekte sevdaya dahil.
Yeterki onursuz ve gurursuz olmasın.
Ayy😹
Ne gülüyorsun kız 😂
Görüş hoşuma gitti😂
Heee üstüne aldın 😂
Biraz😂
Vallah genel konuştum canım 💕
😍
Boşa zaman kaybıdır bence. O mutluluğunu yaşarken, ben öylece onun beni sevmesi için sabır mı edeceğim? Asla. Gider bende yoluma bakarım.
Mevlana'nın sözünün üstüne söz söylemem.
Şöyle ki beni seveni ben sevemedimSevdiğim de beni sevmedi öylece işte arada kaynadı gitti
Kendini değersizlestirmektir,
biri seni istemiyorsa ve varlığın onun umrunda bile değilse hayatını onu severek, olmayacağından emin olduğun bir sey icin üzülerek harcamayı hic doğru bulmuyorum. Kendi yolunu cizmeli önüne bakmalısın. Kimse bulunmaz hint kumaşı değil.
Aptallık deyip hakaret etmiş olmayayım da efendim.. Sevmeyen birini sevmek demek, ileride ne olacağını düşünmeden hareket etmek demek.. Yani bu şahısla evlilik gerçekleşse bile, sizi sevmediği için aldatıp aldatmayacağına da garanti veremez kimse.. Bu yüzden de uzak durup hayatı mahvetmemeli bence 😊
Bir arkadaşım var. Sevdiği bir kız için senelerde bekledi. Hatta kız onu engelledi. Üzerine kaç adet sevgili yaptı. Gezdi tozdu. Sonunda ne oldu biliyor musun?
şu an evlendiler ve 2 çocuklular.
Bence yüce gönüllülük.
Evet aptallık! Seni seviyorum diyen ama sevmeyen , yalan söyleyen , herkese yazan birini beklemek aptallıktır!
Sevgi karşılığa ihtiyaç duymaz. Ama egomuz, aklımız ve hırslarımız buna ihtiyaç duyar. Yani sizi sevmeyen insanı sevmek aptallık değildir. Ama yüce gönüllülük de değildir
Aşk gözü kör eder...
İnatla aşk birleşince, kör inat olur...
Ben aptallık olarak görmüyorum.
Aşkın devasalığından...🦄🍀❤️
Sevene can feda sevmeyene elveda sözünü yinelemek istedim.
Birini sevmek kayıtsız şartsız karşılık beklemeden sevmek bunun adı aşk kavuşmak olsaydı işin sonunda bunun adı aşk olmazdı sevgi olurdu birliktelik olurdu ama birini çok sevipte kavuşamıyorsan bunun adı aşktır aşk karşılıksızda sevebilmektir.
Aptallıktır hatta enayilik desek daha doğru bir tanım olurdu.
Ayıp🤨
Kendime 💩
Sevmek karsiliksizdir.
Tabi karşılıklı sevgi gibi bir güzellik mükemmel olur.
Beynin kalbe o anlamda verebileceği bir sinyal, direktif, dur bi kardesim tarzi mesajı yoktur.
Zaman kaybı gerçekten sevmesi için kendi gururumu bile ezip geçtim her gece dualar ettim olmadı. Bak aklıma geldi gözlerim doldu niye sordun bu soruyu 😭
Sen seviyorsun diye elma da seni sevecek degil derler... aşk karsilikli olunca guzel... ben iyi biriyim ona bir ton iyi seyler yaptim hadi beni sevsin demek. zaten cikarciliktir ask degil...
Alakası yok sevmek böyle bir şey değil. Birisi seni hiç sevmese de onu sevebilirsin. Bu aptallık değildir ama seni sevmeyen birisinin peşinden koşmak, kendini kabul ettirmeye çalışmak aptallıktır
Üzülmek için bahane aramak diyorum ben bu duruma sonuç belli ama bilerek bu sonuca ulaşma isteğinde olmak
kendine karşı iki açıdan baktığında bencillik ve haksızlık. ikisi de kötü, ikisi de yıpratıcı. kalbine gem vur demek kolay belki ama büyümenin gereği.
Bir kere yüce gönüllülük ile uzaktan yakından alakası yok, onu bir geçelim. Bence vakit kaybıdır. Önüne bakmayı bilmeli insan
Büyük bir aptallık. ? Baktım karşı taraf benden o duyguyu çekiyor yoluma bakarım kaybedecek o olur ben değilim. Alternatif çok.
Beni sevmeyeni sevmem değer vermeyene değer vermem altran almayanı alttan almam. Aşk karşılıklıdır. Aşkın içinde de sevgi saygı değer olur.
Ne yazık ki aptallıktır.
Lotr 'da Eowyn' in Aragorn 'u sevmesi gibi.
Nitekim sonunda anlamıştı.
Aptallıktır diyemem ancak kişinin kendisine yaptığı büyük saygısızlıktır.
Sevmeyen birini sevemem ne yücelik ne de aptallıktır.
Bir sevginin karşılığı yoksa eğer sevmenin anlamı yok boşa emek beklemekte anlamsız
o sevgide bayağı bir ısrarcıysa evet dümdüz aptallıktır ya
Aptallığın alası öyle güzel bir duyguya yazık edilemez
o sevmeyen taraf sevmeye baslayincada kıymeti bilinmiyor sonra :d insanoğlu bir enteresan
Aslında her ikisi de karşındakinin davranışı, tepkisi herşeyi değiştiriyor.
Aptallık demek pek hoş bir tabir değil ama insan gönlüne söz geçiremiyor işte
Ne aptallık ne de yüce gönüllüktür. Olsa olsa mazoşistliktir.
Ne aptallık ne de yüce gönüllülüktür. Zaman kaybıdır ve faydasızdır.
Beni sevmeyen birini sevmem. Eğer seviyorsam da, severek kendime bu eziyeti yapamam
Beni sevmeyen birini niye seveyim yaa niye üzeyim kendimi😄
Gönlümüzü Kime Vereceğimizi Seçemeyiz Bu Sebeple Bu Aptallık Değildir.
Elbette insan burada kendine zulüm eder
Kaçmak lazım baştan
Çok büyük aptallıkmış. İnsana, zarardan başka bişey katmıyor.
Büyük aptallıktır net. Zaman israfı yapmak isteyenler birilerini çok sevsin.
Tam bir loser freak vakası.
Aptal sıfatı çok hafif.
Aptallıktır kendini oyalamaktan başka bişey değildir
Yüze gönüllülük diyen kendini kandırır takıntılı ve aptal olmanın anlami yok
Yüce gönüllülük derimde, gönlünde yüceliği bir yere kadar 🙄🙏
Sonuna öyle bir kazık atıyorlar ki, hata olduğunu anlıyorsun ama çok geç olmuş oluyor...
Aptal demeyelim de gönül ferman dinlemiyor diyelim biz bu duruma
Yani eğer karşındaki kişi biriyle birlikteyse unutmaya çalışmak önemli ancak birlikte değilse o zaman sevmek için bir engel yok. Önemli olan karşındaki kişinin seni sevmesi değil senin sevginin büyüklüğü. Bir insanın bir insana büyük bir sevgi duymasından daha güzel az şey vardır
Sevmek karşılıklı olunca çok güzel ama bu demek değil ki katşılıksız olunca sevmek kötü sevmek yürek işidir. Yüreği olmayan sevemez.
bakış açına göre değilişir
dolu tarafından bakarsan yücegönüllük
boş tarafı aptallık
Sevse de sevmese de seviyoruz 🙄
Ayyy aradığım yorum😊😂
Olgunluktur ama dönüp baktığında saflık olarak görürsün gülersin kimse için gerek yok
Bu benim hobim ya beni sevmeyeni ben seviyorum. d
Bende hdjsjdjsjdh
Güçlü olun aptal olmayın
Büyücek o da ablası
Komik değilsiniz belirtmek istedim
Ya bu bilge gelip gelip beni yoldan çıkarıyor 🤦♂️
Benim için en iyisini ben bilirim zaten
Yaa gördün mü bak😬
Akışına bırakmak lazım tavsiyem kimseye aşık olmamak. Seven de sevmeyen de can yakıyor bu devirde.
Yüce gönlüllükle alakası yoktur zaten aşk dediğimiz şey de budur bir gün her şeyin sonu olduğu gibi ona karşı sevginiz de biter..
Zor bir soru çünkü Gönül bu hükmedemiyosun
Sendende bunu duyduk ya ölsekte artık gözümüz açık gitmez
İşte😂
Yooo değilsin ama bu tür şeyleri ciddiye pek almıyorsun diyelim
Hahh işte böyle olursun😂
Kimseye kendimizi zorla sevdirtemeyiz olur da şans eseri sevdirdik iki güne patlak verir gereği yok 😂
Gönül işte söz dinletemiyorsun
Hayat işte
Bence aptallıktır, seven birini sevmek varken sevmeyeni sevmek aptallık
Ben bıraktım sevmeyeni beni sevene yönelcem bundan sonra
Aptallıktır bana göre beni sevmeyene tüyüm kıpırdamaz benim için sevgiden sonraki yapılanlar karşılıksız olabilir kimseyi sevilmeden ilgi görmeden sevemem
Ben bi ara bu paylastigin fotoğraftaki kadına aşıktim😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?