Sevmeyen birini sevmek aptallık mıdır yoksa yüce gönüllülük mi?



Sizin onda hiçbir yeriniz yok bunu biliyorsunuz ama buna rağmen sevmeye devam etmek sizce ne kadar aslında koca bir kalbinizin olduğunu gösterir yoksa canım olduğunuzu mu?
Sevmeyen birini sevmek aptallık mıdır yoksa yüce gönüllülük mi?
Sevmeyen birini sevmek aptallık mıdır yoksa yüce gönüllülük mi?
#aşksarhoşu
#perso
Güncellemeler
+1 yıl
Fotoğrafta ne kadar güzel özetlenmiş aslında

Ben aptalım çünkü sen canın ne zaman isterse o zaman geldin ve ben hayır diyemedim …
Daha söz yok

Aptallık değildir sadece sevmektir ve elden bir şey gelmez
Görüşler için teşekkürler👍👍👍👍

Sevmeyen birini sevmek aptallık mıdır yoksa yüce gönüllülük mi?
Cevapla