Yakışıklı erkekler, kadınların aklını başından aldığınızın farkında mısınız?

Yakışıklı erkekler gerçekten çok şanslılar, hiçbir şey yapmalarına gerek yok, gözükmeleri yeter. Çirkin erkeklere göre 9-0 öndeler. Yani çirkin erkeklerin tek şansı var, o şansı da doğru yapmak zorundalar.
Şimdi kızlar bu soruya verecekleri cevaplarla yine klişe olacaklar: önemli olan karakter, duruşu olsun, temiz olsun, deterjan koksun falan filan saçmalayacaklar. Siz kadınların burada boş samimi konuştuklarını zannetmeyin, onlar ne yaptıklarını kendileri bile bilmiyorlar çoğu zaman. Şöyle basit bir şeyle ispatlayayım: genelde aşık olduğu çocuklara: ş@refsiz, karaktersiz, gibi ağır sözlerde bulunurlar. Hani senin için önemli olan karakterdi? İnanmayın böyle yazanlara. Diyeceğim o ki kadınların burada bu konu hakkındaki sözlerine itibar etmeyiniz.
Yakışıklı erkekler, kadınların aklını başından aldığınızın farkında mısınız?
Cevapla