Feminist erkekler size de itici ve kadınsı geliyor mu?

14 yaşından 20 yasına kadar radikal bir feminist olarak yaşadım. Sonra yaptığım şeyiin ne kadar yanlış olduğunu farkettim.
Feminizmin cok çeşidi var her çeşidini bir tutamayız ama en belirgin haliyle feminizm kadin ve erkeği tamamen "aynılaştırıyor". Feminist erkeginde benden bir farkı yok. Onu benden , beni ondan ayıran tek birsey yok. Ikimizde aynı cins gibiyiz. Bu kıro seviyorum demek değil. Bu kadar uçlarda düşündüğünüz için bu haldeyiz. Kafasızlar.
Feminist erkekler size de itici ve kadınsı geliyor mu?
Cevapla