Diyelim ki birisini seviyorsunuz, onu elde etmek için herşeyi yapmalimi yoksa Vazmıgeçmeli? Siz olsaydınız napardiniz? Ve neden?
Mantıklı cevaplarınizi bekliyorum dostlar 🙏
Mantıklı cevaplarınizi bekliyorum dostlar 🙏
Kendimce cevaplayacak olursam; elde etmek gibi bakmadim hic bu duruma.. O yuzden sanirim elde etmeye yonelik bir seyler yapmadim. Cok eskiden yaptik bir seyler ama icimden geldigi icin, oyle hissettigim icin. Eskiden sevilmeyi zorladigimi fark ettim.. Ilk askimda boyleydim yani. Kordum acikcasi.. şu an ki dusuncem bambaska. bir adama asiksam ama o ilgimi fark edip hala gelmiyorsa cevabi aliyorum. Biraz gec fark ederim ama fark edebiliyorum bunu. O yuzden beni sevmeyen adamla mumkunati yok olmaz. Gercekten hayatimda olmasini istedigim bir insansa makul bir duzeyde ilgimi belli ederim (zaten ben belli etmiyorum buna cabalamiyorum ama halimden belli oluyomus. Heycanlanmam, gerilmem falan) Ama o kisi benim hayatimda olmak istemiyosa ve hayatina beni almak istemiyosa zaten ne yaparsam yapayim gelmeyecektir. Bende asla haddimi asmam zaten, sevmiyorsa sevmiyodur derim. Zor olsa dahi unuturum. Hatta ilgimi fark edip bakislari, hali tavri hoslaniyomus gibi olsa da aslinda cevabi vermistir...
ask varsa mantıklı cevap bekleme.. ben ya onun sevgisini kazanana kadar ya da içimdeki sevgi bitene kadar beklerim severken vazgecmem sevgi bitmedi mi ömür biter sorun yok...
Aynen öyle çok mantıklı bir cevap
11 yıl platonik sevdim. kendimi ona sevdirmek gibi hiç bir çabam olmadı. çünki hep kafamda ne yaparsam yapayım o beni asla sevmez ön yargısı vardı. söylersem arkadaş ortamından uzaklaştırır beni diye korkuyordum. her neyse işte unutuldu gitti.
THE END...
Oha 11 sene bide
Aşk farklı bişey ya, belki ona onu sevdiğini soyleseydin şu an sevgiliydiniz. Ah şu özgüven eksikliginiz yok mu
Her kız uzun boylu. Yakışıklı birini ister ama gider göbekli kepçe kulaklı birine aşık olur. Bnmkide yakışıklı değil. Ben genelde konuşmaya falan bakarım
ben onu biliyorum. kafasındaki yakışıklı erkek tanımı ben değildim. hiç değildim. o yüzden sevdiğimi söyleyip te beni çevresinden uzaklaştırması yerine söylemeyip hep yakınında olup arkadaş rolü yapmayı tercih ettim. ama mantıken düşünürsek zaten benim olmayan birini kaybedemezdim. o zaman olsam yeminle söylerdim. birilerini aracı koyar söyletirdim.
Geçmiş artık... Ve artık bişey hissetmiyorsan mesele kapanmıştır...
ona yaklaş arkadaşlıkla başla ondan sonra bişeyler yapın aktivite falan ondan sonra zaten gerisi gelecektir eğer konuşman iyise bir kızda konuşma çok önemli
Ohooo 2005ten beri yakın arkadaşım. Sevdiğimi söyledim. Karşılık vermedi. Sanki bişey olmamış gibi benle konuşmaya devam etti bir sene boyunca. Şimdide artık onu sevmediğimi söyledim çünkü bir sene boyunca sevdiremezsem bundan sonrada sevdiremem diye
arkadaş çevreni değiştireceksin onu ancak bu şekilde sevmekten vazgeçebilirsin. karşılık vermediyse belkide başka birierinden ümidi vardır
Başkası yok ve bu zamana kadar kimseyi sevmemis. Babamin arkadaşinin oğlu, herhafta görüyorum. Bize geliyo
o zaman o ilişkiden dolayı çekiniyor başka bir babanın arkadaşının oğlu olduğundan dolayı neden onu sevmediğini açıklatmasını sağla onla baya samimi konuş bence bir gün bir yerde ne biliyim sahil göl kenarı falan
ya da seviyor ama soyleyemiyor. Özgüven sıfır onda. Çocuk bide ben seni üzerim dedi. Kimseyle çıkmadım nasıl davrancagimi bilmiyorum dedi. Mesela iltifat edince falan ne dicegini bilmiyor. Geçen benim için değerlisin dedim, ne dicegini bilmedigi için cevap yazmadi. Bende sinirlendim. Oda böyle şeylere nasıl cevap vercegimi bilmiyorum dedi
mesaj atabilsem atamıyorum anlatıcam uzun uzunda neler yapman gerektiğine olayları bana mesajtan atabilirmisin mümkünse
Atarım
Cevap
3Cevap
Değmiyorsa ugraşmamalı dostum üzülen yine biz oluyoruz
yol vereceksin devam ediceksin. gazdan ayağını çekersen devrilecek gibi düşünüp uzaklaşacaksın. olay basit kuzen
aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misali ne artarsın ne azalırsın kendini yer durursun.
Zorla saadet olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar