Arkadaşlar az önce bişey yazdım yine yazıyom evde kaldım napcam ben?

Yasım 25 ama yas gidiyo bes yıl kaldı 30 olmama daha benim sevgilim bile yok konustgm erkek sosyal medyadan iki üç tane var bitanesi de ünvden var iki yıl oldu okul biteli beni arar falan ama arada arar yazar egitimdemi neymiş astsubay kendisi onlada olmaz bence ben amasyada o Ankara 'da ne zaman gelcen diyom bilmiyorum diyo bile napcam ben evde kaldım uzakta olan kaç erkek gelcem dedi gelmediler beni kandırdılar😭
Arkadaşlar az önce bişey yazdım yine yazıyom evde kaldım napcam ben?
Cevapla