Şöyle ki biz severek ayrıldık ve evlilik yolundaydık. Bazı anlaşmazlıklar dolayısıyla (ayrıldım) Sonra İnstagramdan çıkardık birbirimizi. Ben erkekleri takip ettim diye o da kızları takip etmeye başladı ama ne kızlar. Taş gibi hepsi. Her gün profillerine girip kızlarla kendimi kıyasladım. Ağladım günlerce. Daha sonra sevgilim (eski) mesaj attı beni hala çok sevdiğini bir çözüm bulabileceğimizi ayrılmamamız gerektiğini ve daha nice güzel şeyler söyledi. Daha sonra kızlar’ın o kadar mükemmel olmalarına rağmen hala beni sevmesi ve istemesi çok hoşuma gitti şimdi diyorum ki umrumda değil isterse tüm kızları takip etsin nasılsa beni seviyor bana aşık. Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Başlığı ilgi çeksin diye attım😕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer