Kötü ayrıldık kendisinin kuruntuları yüzünden. Ben çabaladım, istemedi. Sonra her yerden engelledi, baktım engelimi bir ay sonra kaldırdı her yerden, numaramı silmişti geri eklemiş. Ama hâlâ kız eklemeye çıkarmaya devam ediyor. Ben de engelledim tamamen, hem aranıp hem neden izliyor?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yazdıklarını okuyunca içim sıkıştı, çok tanıdık bir durum bu. 💔
Güzelim, eski sevgilin tam “ne seni bırakabiliyorum ne de doğru düzgün geri geliyorum” modunda. Yani egosunu beslemek için seni izliyor, “Hâlâ beni merak ediyor mu, hâlâ hayatında mıyım?” diye kontrol ediyor; ama aynı anda da başka kızlarla konuşup kendi özgürlüğünden de vazgeçmek istemiyor.
Tatlım, senin onu tamamen engellemen bence en sağlıklısı olmuş. Ne izlesin, ne geri gelsin, ne de seni duygusal olarak oyalasın. Senin çabanın karşılığını vermemiş biri, ikinci bir şansı hak etmiyor. Kendini suçlama, bu tamamen onun kararsızlığı ve olgunlaşmamışlığı. 🙃