İlişkilerde erkekler mi yoksa kadınlar mı daha çok kıskandırma gereği duyuyor?

İlişkilerde erkekler mi yoksa kadınlar mı daha çok kıskandırma gereği duyuyor?))
İlişkilerde erkekler mi yoksa kadınlar mı daha çok kıskandırma gereği duyuyor?
İlişkilerde erkekler mi yoksa kadınlar mı daha çok kıskandırma gereği duyuyor?
Cevapla