Hepimiz hatalar yapıyoruz ve bu bazen ikili ilişkilerimizde de oluyor. Sevgiliniz hata yaptığı zaman ona karşı tutumunuz nasıl oluyor? Hatalarıyla sevebiliyor muyuz birbirimizi? Sevdiğimiz insanın hatalarını gerçekten affediyor muyuz? Yoksa unutuyor, unutmuş gibi mi yapıyoruz?
Sevgilinizi affeder misiniz , yaptığı hatayı unutur musunuz?
Yani onun yaptığı hatalar çok çok minimaldi. Ben çok hata yapmıştım hep affetmişti en son iyi patlamıştı. Tek onerim bir hata oldu mu iki tarafın bunu kesinlikle en ufak bir sıkıntı akılda kalmayacağı şekilde oturup konuşması. Yoksa habire akıla geldikçe kötü olur.
Hayır unutulmaz ama affedilir. Unutmak için hafıza sildirmek falan gerekiyor sanırım veya öyle bi affettirecek ki kendini, hatırlamayacaksın o hataları.
En İyi Cevaplar