Sevgiliniz siz olmadan bi yere gitmek isterse, arkadaşlarıyla buluşmak gibi veya bara/diskoya gitmek isterse falan filan :D İzin mi istemeli yoksa haber mi vermeli?
Sevgili kişisi senden izin mi almalı yoksa haber mi vermeli?
Haber versin kafi. Ama ben arkadaşlarla pavyona gidiyorum derse. Kusura bakma o pavyonu da onu da arkadaşlarını da neyse 😅 Yani anlayışlı olacağız derken gevşek olamam. Benim sevgilim ya da eşim kendine yakışmayacak bir şey yapmaz. O yüzden kafam rahat olur.
İzine gerek yok sevgilim olsun olmasın kişilerin bireyliğine ve eşitliğine önem veririm. Hoşuma gitmeyen bir durum olması durumunda onu baskıya sokmam yapamazsın edemezsin diye. Benim engelim ile birşeyden vazgeçicek olan insan o şeyden çokta vazgeçmiş sayılmaz yani benim gözümde bir kıymeti olmaz o sebeple yasaklar koymaya çalışmam asla. Kasten isteye isteye ilişkimize zarar vericek bir şey yaparsa tartışmasını bile yapmam usul usul uzaklaşırım.
Benim ilişkiye dair kafa yapımda kişiler özgür olmalı ama öyle bir akl-ı selim hareket etmeli ki zekası ile ilişkiyi ayakta tutmasını bilmeli bu özellikte bir kadın ile dünyanın en dengeli ilişkisi yaşanır.
Özgürlük iyidir birisi ile yol yürüyüp yürüyemeyeceğini sana en iyi gösteren yöntemdir.
İzin nedir ya çocuğum mu benim😂😂😂 gitsin sürekli bana haberde vermesin herşeyi o ne öyle ya an an oradayım suradayim buradayım mümkünse bneim ona sağladığim su konforu oda bana sağlasın Plas her şey kendim için
-aşkım az işim var +ne zaman dönersin -10 dakika falan (10 dk ve bi salise sonrası) Şeytan iş başında: 😈 neredeydi, ne haltlar karıştırdı, aldattı seni kesin :D , kime yazdı acaba, neden geç kaldı.. haydi sor sor Hahahah 😂
Ben onun kontrolcüsü, ebevyni, efendisi değilim. Hayat ortağıyım. Eşi, dostu, arkadaşıyım. Ki belli bir yastan sonra ebevynler bile cocuklarına karışmıyor.
Ben ancak yapmak istediği şeylere ortak olabilirim. Yapmak istediği şeylere saygı duymam gerekir. Bana, beni sayıp, önemseyip haber vermesi yeterlidir.
Zaten benim “sevgilim” olan olan beyefendi elbetteki kendi sınırlarını bilen, beni önemseyen, saygılı, görgülü birisi olacaktır. İkili ilişkilernde sınırını çekmeyi bilir.
E hâl böyle olunca; benden izin değil, gönül alır. Haber vermesi yeterlidir.
Haber vermesinede gerek yok ki ne yapmak isterse yapsın. Evlenirsek aynı evde yaşayacağımız için haber etmesi gerekir , merak etmemem için. İzin mevzusuna hiç girmiyorum ikimizde ergen değiliz ve birbirimizin ebeveynide değiliz
Sevgilim benim fikrimi zikrimi bilir yani nereye gidemeyeceğini gidemeyeceğini bilir sadece haberim olsun isterim Ama evlenince durum farklı tabi o zaman haber etmekten fazlası oluyor.. onun dışında diyeceklerim bu kadar:)
Ne kadar iyi niyetli birisi, bana haber verecek kadar beni düşünüyor ve seviyor. 20 tane biskolata erkeği ile kamp yapmaya gitmiş ve başka hiç bir kız gelmemişse ne olmuş, sonuçta beni seviyor 🤠🤓
Cidden bu görüşü yazarken bile kendimden iğrendim. Diğer yandan işle alakalı durumları bilmesi yeter, onun dışındakiler izne tabi değil iştişare edilir.. Düğün, halı saha gibi..
Yanımda işemi başlamış izin alsın bu düşüncede olan insanları anlamıyorum merak etmemem için haber vermesi yeterli yoksa benimle sevgili oldu diye özgürlüğü kısıtlanacak diye bir durum yok..
Haber vermeli fakat büyük kararları da bana da danışarak ortak almalıyız fakat bir yere gitme olsun ya da herhangi bir aktivite de söylemesi yeterli. Karşımda ki insanı bu tür durumlarda bunaltacak ya da sıkacak biri değilim, aynı davranışı ondan da beklerim. Yetişkin bireyleriz sonuçta ve kişisel alanlarımız, farklı arkadaşlıklarımız olacaktır illa ki, bunlara vakit ayırmak için izin alması gerekmez…
Ben izin falan almam annemden babamdan bile izin almam ondan niye alıyım çocukmuyum koskoca insanım sonuçta istediğim yere giderim ederim onane haber falan ederim hani şuraya falan gidiyorum ediyorum diye ama asla izin mizin almam anam değil babam değil sonuçta illa hayatımda diye her şeyime karışcak etcek değil ya demi
Haber vermeli, Izin almalı. Hatta izin kağıdı almalı. Getirsin kaşe basip imza atayim. Acaba mühürde vursam mı 🤔 🤔 Yok be o kadar da degil. İnsanlar bu kadar da sık boğaz edilmemeli bence.
Tabiki de haberim olmali izin demiyelimde ona en azindan kiminle nereye gittiğini bilmem gerektiğini düşünüyorum... Ya da benimle beraber gidebilir ortalık tilki dolu çünkü özellikle öyle ortamlarda😀😀
Canavarlar ham yapabilir o potansiyel var elbette ama önemli olan sevgili kişisinin karşıya olan davranışı ☺️ ki zaten hayatımda olan kişiye güveniyorumdur güvenmediğim kişinin hayatımda ne yeri var 😉
Sıkıldım cidden :D bu durumdan sıkıldım. Soruma gel görüş paylaş sonra soruna bu şekilde davet et. Gerçekten sıkıcı. Birde senin türünden birkaç tane var. Bırakın bu işleri. Gelen gelir gelmeyen gelmez. Zorla insana görüş mü yazdıracaksınız
Kusura bakma ya kimileri daveti kapattığı için bu şekilde yazıyorum özellikle görüşlerini beğendiğim kişilere amacım rahatsız etmek değildi bir dahaki sefere dikkatli olurum. sana da iyi geceler
Arkadaşlarıyla buluşacaksa, dışarıya çıkacaksa, gezmeye gidecekse haber vermesi yeterli. Bar, disco gibi yerlere gitmeye gelince iş değişir bensiz ne işi var oralarda😅
Haber vermesi yeter diyenler, benim düşüncemden değildir :D Ben merak ederim, kiminle, nereye, ne zaman, niye hepsini sorgular uygun bulursam izin veririm. Bu kadar.
Arkadaşlarla gezsin de , bar diko ne awwq , oldu bide kız tavla ordan jdndjeie saçmalık bara diskoya gideceksen s q gönül eğlendir ne oyalıyosun karşındakini.
Yani izin almak biraz abartılı. Ama istediğim her yere giderim haber versem yeterli düşüncesi de doğru değil. Yani eşin sevgilin ya da her neyse o da öylesine biri değil. Bir fikri olacak elbet
İzin değil arada bağ ile anlayış olmalı. Buna haber vermek denir. Tek taraflı işler yürürse buna haber yerine izin denir. Hukuki terimi zan altına almadır. Anlayış olmadan ilişki zaten olmaz.
Nereye gidildiğine göre değişir bence. Ama şöyle diyebiliriz... Hayatım şurada işim var haberin olsun aklın kalmasın. Sevgili zaten bir şey diyecek ise orada diyebilir bence ://