ben takılmıyorum o kadar ama ailemdeki insanlardan laf yiyorum sizce o kadar önemli mi? asimile konusuna gelince 10 yıldır tanışıyoruz ve asimile olmam söz konusu olmadı. saygı duyuyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlarr müslüman oldu nişanlım. İmam nikahı kıyıldı. Hasta olduğum için resmi nikahı mayısa bıraktık. Öyle yani teşekkürlerr
Nişanlım müslüman değil evlenebilmemiz için sizce müslüman olmasına ve sünnet olmasına gerek var mı?
keşke düzgün bir üslup bilseniz yazık cidden. biliyorum öyle bir kural olduğunu sebebini soruyorum sizin böyle bildiğiniz din de bir şeye yaramaz iyi günler
ya bak aslında şöyle birincisi bulunduğum yerde cami yok varsa da ben bilmiyorum. ikincisi de biz 2 düğün yapacağız ve teki onun ailesinin isteği üzerine kilisede olacak nişanlım deist gibi bir şey yani çok bi inancı yok ama hristiyan olarak biliniyor hayatında. ben ona müslüman ol desem olur sünnet de olur pek gerekli mi bilemiyorum dinen de. ama sırf ben istiyorum diye olsun istemiyorum 11 yıldır tanışıyoruz ve namaz kıldığımı falan hep bilir müslümanlığa karşı da negatif biri değil ama sırf evlenmek için olsun istemiyorum o istediği için olsun istiyorum bilmiyorum her neyse iyi günler
Yani sen dinin ile Allahın ile sevgilin arasında kalıyorsun ve Sevdiğin adam dini inancından ağır basıyor ki öyle birsey olmasa bu soruyu aklına bile getirmezdin senin yapman gereken Müslüman olacaksın sünnet olacaksın Dinimizin şartlarını yerine getireceksin, kilisede falanda ben dinim gereği düğün yapamam diye söyleyip bunların olmasını beklemek...
benim ailemin istekleri yerine geliyorsa onun ailesinin de gelmesi gerekiyor. bencil olmamak lazım zaten ailesi pek sıcak bakmıyordu bana bastırarak yaptırmak saçma geliyor. sözde müslüman sayısı çok fazla ve türkiyede sokağa çıktığında geleneksel olarak müslüman olup aslında inancı olmayan çok insan var pek bir fark göremiyorum. en çok sevme konusuna gelince benim en sevdiğim evladımdı evladımı kaybettim daha öte bir acı yok. benim için en doğru kişi o. o yüzden onunla evlenmek istiyorum zaten
Evet dinden çıktığını ögrendigin an nikah düşmüş oluyor. Sünnet olması için ise olması şart değil ister olur ister olmaz ama olması daha iyi tabiki de.
inancin tamsa evlenemezsin iste boyle bir sey yapmazsin. yasaklanmis senin icin. esnetilcek bir yani yok ki kilifa uydursunlar. bu dine inaniyorsan erkek olcaksin kadina kisitlamasi var sadece.
Bilmeyecek bişey yok bunun açıklaması basit çünkü evin idaresi erkek te olduğu için müslüman olarak doğacak bı çocuğun babası yüzünden gayri müslim olarak yetismemesi için 😊
dindar biri değil hristiyan ama pek bir alakası yok. cocuğa gelince dine şartlandırmak istemem ben sadece düşüncelerimi söylerim. ve ataerkil bir ilişki benlik değil eşitlik hakim yani.
Karışık aslinda iki tarafin da gönlü olsun isteniyor seviyor seni iyiymis siz ve o İstanbul da falan mi yaşıyorsunuz genelde İstanbul da oluyor bu tür seyler
yok ikimiz de yurt dışında yaşıyoruz. lisede tanıştık sonra bıraktım evlendim evliliğim bitti falan ama o kimseyi almadı hayatına bakalım hayırlısı. garip bir durum ama ondan başkasıyla olmam yani.
Kaderinde İngiliz adam varsa olur iyi kiskanmamis sen evlenince Bizm türkler olsa hemen cephe alir kin tutar İnşallah çocuk Müslüman olur da evlenirsiniz cok daha iyi olur sizin için de dinen de. Mutluluklar
Teşekkür ederim. Evliliğim 6 ay sürdü eşim vefat etti sonrasında. destek oldu her zaman sağ olsun. iyi biri umarım güzel bir ömrümüz olur. doğru türk erkeklerinde biraz ataerkillik var. ama biz her şeyden önce arkadaştık. ondan sanırım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Müslüman olmayan biri ile evlenemezsin kadınlara yasak dinden çıkarsın
neden dinden çıkıyorum
Din bilmiyorsun dinle ilgili soru soruyorsun boş yapma ne yaparsan yap bb
keşke düzgün bir üslup bilseniz yazık cidden. biliyorum öyle bir kural olduğunu sebebini soruyorum sizin böyle bildiğiniz din de bir şeye yaramaz iyi günler
Hem eksi ver hem yardim iste diyoruz ya Müslüman bir kadın başka dinden biri ile evlenemez evlenirse dinden çıkar.
bak şimdi artılıyım gör ben mi yapmışım ön yargılı seni
Iyi o zaman bende özür diyorum
Biraz medeniyet gör hahaha:)
Yarın git caminin birine hocaya danış bize öğretilen bu şekilde erkek evlenir ama kadın evlenemez diye
ya bak aslında şöyle birincisi bulunduğum yerde cami yok varsa da ben bilmiyorum. ikincisi de biz 2 düğün yapacağız ve teki onun ailesinin isteği üzerine kilisede olacak nişanlım deist gibi bir şey yani çok bi inancı yok ama hristiyan olarak biliniyor hayatında. ben ona müslüman ol desem olur sünnet de olur pek gerekli mi bilemiyorum dinen de. ama sırf ben istiyorum diye olsun istemiyorum 11 yıldır tanışıyoruz ve namaz kıldığımı falan hep bilir müslümanlığa karşı da negatif biri değil ama sırf evlenmek için olsun istemiyorum o istediği için olsun istiyorum bilmiyorum her neyse iyi günler
Allah ne diyor biliyor musun?
Kimi benden çok seversen onu senden alırım
Yani sen dinin ile Allahın ile sevgilin arasında kalıyorsun ve Sevdiğin adam dini inancından ağır basıyor ki öyle birsey olmasa bu soruyu aklına bile getirmezdin senin yapman gereken Müslüman olacaksın sünnet olacaksın Dinimizin şartlarını yerine getireceksin, kilisede falanda ben dinim gereği düğün yapamam diye söyleyip bunların olmasını beklemek...
Ama sen bilirsin dediğim gibi tercih senin...
benim ailemin istekleri yerine geliyorsa onun ailesinin de gelmesi gerekiyor. bencil olmamak lazım zaten ailesi pek sıcak bakmıyordu bana bastırarak yaptırmak saçma geliyor. sözde müslüman sayısı çok fazla ve türkiyede sokağa çıktığında geleneksel olarak müslüman olup aslında inancı olmayan çok insan var pek bir fark göremiyorum. en çok sevme konusuna gelince benim en sevdiğim evladımdı evladımı kaybettim daha öte bir acı yok. benim için en doğru kişi o. o yüzden onunla evlenmek istiyorum zaten
Müslüman olması gerekmiyor ama sünnete bir şey diyemem olması gerek çünkü
neden olması gerek ki
sağlığı için olması gerekiyor ama kendi kararı
Temiz tutulduğu sürece sünnet gerekli değil kendimden biliyorum 😄
Eğer sen muslumansan o değilse dinimize göre nikah geçersiz oluyor
peki müslümanlıktan çıkarsa da mı öyle oluyor
Musluman değil dedin zaten çıkarsa da nasil oluyor
mesela müslüman biriyle evlendim evlendikten sonra ateist oldu ya da deist her neyse. evliliğim geçersiz mi oluyor
Evet dinden çıktığını ögrendigin an nikah düşmüş oluyor. Sünnet olması için ise olması şart değil ister olur ister olmaz ama olması daha iyi tabiki de.
Sünnetsiz daha iyi bence duş alırken yıkamak yeterli
ne gibi bir artısı var bilmiyorum
Erkek tarafı sana gel hristiyan ol demiyorsa ailen de onun müslüman olmasını isteyemez. Cahillik.
ben de öyle düşünüyorum dinen caiz değil durumundan dolayı sordum daha çok.
la ilahe illah desin geçsin ya müslümanım dese nolcak.
onay bekleyeceğim bir şey yok kimseden de bilmiyorum işte
onay değil, kafa ütülemesinler diye
aynı ülkede yaşamıyoruz sorun olacağını sanmıyorum pek ben dini açıdan sordum daha çok
senin ene olacagin onemli degil dinen musluman olmayan kadin aliniyor ama erkek alinmiyor. sen muslumanliktan cikarsin boyle bir seyde.
neden peki benim inancım tam
inancin tamsa evlenemezsin iste boyle bir sey yapmazsin. yasaklanmis senin icin. esnetilcek bir yani yok ki kilifa uydursunlar. bu dine inaniyorsan erkek olcaksin kadina kisitlamasi var sadece.
iyi o zaman müslüman olsun sonra dinine geri döner
sizde onemli olan niyettir. niyetin belli olduktan sonra yaptiklarin bir anlam ifade etmez.
ben istiyorum diye müslüman olmasının da manası yok
Sünnet olması ve Müslüman olması şart eğer sen Müslüman isen.
müslümanım
Evet sünnet olmalı kesınlıkle
neden
Mesaj atarmısın
Evet olması gerekiyor 😊 dinen de o şekilde
saçma geliyor
Müslüman bir kadının müslüman olmayan biriyle evlenmesi dinen caiz değil müslüman olması lazım eşinin tabi sen müslüman san
öyleyim de bilmiyorum
Bilmeyecek bişey yok bunun açıklaması basit çünkü evin idaresi erkek te olduğu için müslüman olarak doğacak bı çocuğun babası yüzünden gayri müslim olarak yetismemesi için 😊
dindar biri değil hristiyan ama pek bir alakası yok. cocuğa gelince dine şartlandırmak istemem ben sadece düşüncelerimi söylerim. ve ataerkil bir ilişki benlik değil eşitlik hakim yani.
Dinen öyle ama
Müslümansan islam dininde biriyle evlenmen gerek
müslüman oldu
Şartdeğil. Sünnetsiz olması senin için avantaj
neden ki
Kabuklu halini görürsün. Sünnet olsa göremezsin. Cinsel ilişkide daha çok zevk alırsın
derdim o değil
dinen
Bence dinen de sakıncası yok.
Hayır
çözdük sorunuuu
Sünnetsiz miydi yeni mi Sünnet oldu
sünnet olmayacak.
Olmasını istemiyor musun
Aranızda biseyler oldumu hiç peki
hayır okşamadan ilerisi yok
Çıplak sevistiniz mi peki hic
hayır
İsterse napcan
istemiyor
İsterse ne yaparsın
istemez allah allah
sünnet olmasın geç yaşta
Nereli nisanliniz?
ingiliz
Hmmmm kendi istemez mi Müslüman olmayı
Benim de sevgilim vardi Ukraynali ama Müslüman olmadığı icin vazgeçtim. Dinimden önemli değildi
9 yıl önce bu yüzden bitirdim beni sevmekten vazgeçmedi. müslüman olmasına olur da kilise düğünü de olacak çok saçma işler yani mantıksız geliyor
Karışık aslinda iki tarafin da gönlü olsun isteniyor seviyor seni iyiymis siz ve o İstanbul da falan mi yaşıyorsunuz genelde İstanbul da oluyor bu tür seyler
yok ikimiz de yurt dışında yaşıyoruz. lisede tanıştık sonra bıraktım evlendim evliliğim bitti falan ama o kimseyi almadı hayatına bakalım hayırlısı. garip bir durum ama ondan başkasıyla olmam yani.
Hayırlısı olsun yaşlariniz kac
25 yaşındayız
Anldm bir türkle mi evlenmiştin
evet.
Kaderinde İngiliz adam varsa olur iyi kiskanmamis sen evlenince
Bizm türkler olsa hemen cephe alir kin tutar
İnşallah çocuk Müslüman olur da evlenirsiniz cok daha iyi olur sizin için de dinen de. Mutluluklar
Teşekkür ederim. Evliliğim 6 ay sürdü eşim vefat etti sonrasında. destek oldu her zaman sağ olsun. iyi biri umarım güzel bir ömrümüz olur. doğru türk erkeklerinde biraz ataerkillik var. ama biz her şeyden önce arkadaştık. ondan sanırım
Üzüldüm başınız sağ olsun gerçekten inşallah hayırlısı olur herkes için
amin sizin de inşallah
varr
oldu zaten
Sünnet oldu mu
@kagan__altınışık hayır
Sünnetsiz mi hala
@kagan__altınışık evet sünnet olmak farz değil olmayacak
anladım sen sıkıntı etmiyorsun demi sünnet olmayınca
@kagan__altınışık etmiyorum
bana takip atar mısın gizli bir konu sormam lazım
Gerek yok
Hayır yok