Üniversitede sınıfımız çok sessiz sıkıcı geçiyor neden böyleler?

ünideyim sınıf çok sessiz kimse kimseyle ilgilenmiyor selam sabah yok herkesin kendi arkadaş takımı var ki çoğu kişide tek takılıyor çok sıkıcı ya
Üniversitede sınıfımız çok sessiz sıkıcı geçiyor neden böyleler?
Cevapla