Kemalist ve ateist biriyim. Ülkücü ve kapalı bir kıza aşık oldum. O da bir şeyler hissediyor. Ne yapmam lazım?

Kız çok hoşuma gidiyor. Sen baya yakışıklısın diyor. O da çok güzel biri. Ama içki içende biriyimdir. Sesi de çok güzel. Dominant bir kadın. Hoşuma gidiyor bu yönü. Kafam karıştı.
Kemalist ve ateist biriyim. Ülkücü ve kapalı bir kıza aşık oldum. O da bir şeyler hissediyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla