Onu mu onunla yaşadığın anıları mı kendini mi özlüyorsun?

Özleyince en çok hangisini? Ben hep kendimi.
Güncellemeler
+1 yıl
İlla sevgili olarak demedim arkadaşlar. Normal özlediğiniz kişiler adına sordum.
Onu mu onunla yaşadığın anıları mı kendini mi özlüyorsun?
Cevapla