Bu videoyu izleyin kısa erkeklerin durumunu anlatıyor
Bir erkek 1.80den kısaysa bitmiştir 31 e mahkumdur
Bende 1.80 altıyım 31 e mahkumum
Batsın bu dünya diyen yıkık 190 olsa sap kalır knk. Kısa erkek olarak tek çektiğim sorun arada manitlerimin benden uzun olması oluyor. Onun harici pek bir sorunla karşılaşmadım. Haa bir de perde için de sandalye lazım oluyor djrjjdhfhfjr
1.90 olsak yıkık mı oluruz aw olm ayrıca uzun kızla niye çıkıyon aw hdshshsh komik görüntü çıkıyor ortaya
Giderin fazla olursa uzunlar daha çok bakıyor kanka nabim. Kısalar uzun erkek olsun nasıl olursa olsun derdinde. 160 tan kısa flörtüm 165 ten kısa sevgilim olmadı. Kısa olmanın tek kötü yanı kısa sevgili yapmanın çok zor olması
Öyle bir arkadaşım var. Çocuğun karakteri pasif ağzı laf yapmıyor ailesi de zengin değil. Hiç yanında bi kere kız görmedim. Çocukken benden boyluyken kavgada dayak yiyordu. Öyle bir yıkık olmaktan iyidir kısa olmak
Valla ben uzun kız istemem uzun kızlarda niye kısalara bakar anlamam shsshsh şu kızlara ayar çeksinler kısa olan kısa erkeğe baksın uzun olan uzuna baksın
Kendinde olmayan şeyler insanlara çekici gelir
Orası doğru o yüzden kısa kızlar uzunlara gidiyor ama uzun kızlar niye kısalara gidiyor aw dhshsh
Uzun erkekleri kısalar kapınca otomatikman matematiksel olarak uzun kadınlar kısa erkeklere kalıyor kdjdjdkr şaka maka bunun asıl nedeni uzun kıza yürümek için g*t olması lazım. Her uzun sana alfa değil. Alfa olanı yine uzun manit yapar ama çoğunluk onları seçen kısa kızlar arasından seçim yapıyor. Uzun kızlara yürüyen erkek az olunca uzun kız da çoğu erkek benden kısa karakteri hoşuma gitsin kıvamına geliyor bir süre sonra. Sizin yaşlarda bu yoktur ama 20 den 30 a yaklaştıkça güzellik, boy gibi kavramların hepsi anlamsız oluyor. Eskiden manken gibi kızlarla birlikte olan ben gözlüklü inek tipindeki çirkin kızı tatlı bulmaya başladım. Belki ciddi ilişki bile düşünebilirim. Sizin yaşınızda olsam o kızın varlığından bihaber olurdum heralde
Aynen bu yaşlarda dış görünüşün iyi değilse hiçsin anca 30 undan bana bakan olur oda para olursa tabi
Bilmiyorum o kadarını. Onlara takan kişi bendim. Exlerim karaktere aşık olan kişilerdi. Yeni yeni tipe bakmamak için kendimi zorluyorum. Ne kadar olur orasını bilemem
Tipe bakmak doğal bir şey ki zaten dışını beğenmediğimiz şeyin içini nasıl merak edecez limon alırken bile dışına bakıyoruz hayatımıza birini alırkende dışına bakmamız doğal
O senin toyluğundan. Olgunlaşınca insana bir bütün olarak bakarsın. Azıcık manken gibi ama içi boş olan kadınlarla birlikte ol. O zaman azıcık dediğimi anlarsın
İçide olsun dışıda ikiside lazım
Benim yaşlarımdan sonra onlar gitmeye başlıcak. 10 senelik zevk için 40 seneyi çöpe atmaya değmez
Cevap
4Cevap
Kusura bakmada kafanı s. kardeş
Kızlar kısa erkek istemiyor benim suçum ne burada aw
3 metre olsanda kızlar takılmaz senle kafayı değiştir
Uzun olsam takılırlardi zaten uzun olsam böyle olmazdım özgüven olurdu özgüven ile dış görünüş doğru orantılıdır
Boy kaç kanka
Ben 163 um şansım var mı
Kızda boy sorun olmaz ister 1.30 ol yine bakarlar ama erkek 1.80 altıysa bitmiştir
Yok kardeşim
Sabahtan beri boy soruları görmekten sıkıldım
Kendini ezikliyor mal sonrada kızlar niye istemiyor diyor
Yalan söylesin çok mu zor? Ben kaç kere yaptım tuttu hep.
Mk kısa boyumla uzunum desem kim inanacak aw kısa erkegi istemez kimse
Denemekle ne kaybedeceksin?
Kezbanlar zevk alıyor red etmekten o zevki yaşatmak istemiyorum
1.80den kısa erkeğim diye dolanmasın bilader
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?