
#smellsmoke
Ne demiş Hande reis ''Doldur şimdi yerimi, başka ben varsa.. Hadi bul yoracak yeni birini, çok üzgünüm onun adına..'' 😏😛

can yakmak derken ne yaptığı önemli onu anlamadım.. yanlışlıkla üzerine alınıyor olabilir misin hareketlerini? 😅 sinir etmek için söylemedim yanlış anlama.. bazıları yeni bir ilişkiye de başlayabilir senden ayrıldıktan sonra, partileyebilir ne bileyim yani kişisine göre değişir. Olayı bilmiyorum.. yani senin canını yakmak için olmayabilir hareketleri onu demeye çalıştım.. biz kadınlar bazı hareketleri üzerimize alınmaya meyilliyizdir söylemek istedim.
beyhude bir çaba..
artık umurumda olmaz sadece kendi seviyesini belli eder ve dahası ona olan saygımı da kaybeder..
çünkü ne olursa olsun saygım vardır ayrılsam da o insana ama o kişinin kendisine bile saygısı yokmuş ki böyle bir şeye tenezzül etmiş ne acınası bir durum..
Beni provoke edeceğini sanıyorsa yanılgı içindedir benden göreceği tek tepki koca bir umursamazlıktır.. başka da bir şey göremez
Cevap
53Cevap
Bir tepki göstermiyorum valla. Kendi kendine oralarda çabalar durur yani ben ekstra bir çabaya giremem. Ama çevreme yaklaşır ve onlarla uğraşırsa ilk olarak savcılığa şikayet ederim. Onun dışında sakin dururum.
Valla yapmaya çalıştı ve köpek gibi severken kendinden 1 haftada böyle soğuttu zaten onun için burdan kenrisine teşekkür ediyorum 😂 fakat ben o tarz insanlardan değilim benim için önemli olan benimleyken önemlidir ayrıldıktan sonra ne intikam alıcam bir yankis yaptiysa hayat alır zaten intikamını
Bayagi oldugu, adiligini birkez daha kanitladigini, kucuk zekayla buyuk islere giremeyecegini, zeka olsa da zaten basaramayacagini beceriksiz oldugunu, cevresinde arkadaslari tarafindan nasil saklaban olarak goruldugunu onun ile nasil eglendiklerini, degersiz oldugunu soylerdim zaten o saatten sonra beni birakir kendi derdine duserdi..😱🤭🤗 bi kahve?☕
Beni deli etmek için ordan oraya savrulurken aldığı darbelere iyi gelsin diye genelde yarabandı gönderiyorum. 🤷♀️
yok yok bazılarını yara bandı kesmeyebilir koli bandı gönderelim ahahah :D :D :D
ahahah :D :D aşkzedeler hastanesi fena olmazdı bak ahaha
Umursamazdım. İnsan umursanmadığında daha da fazla çıldırıyor.
Kesinlikle öyle..
Ortada bir can yakma yarışı varsa o ilişki tam anlamıyla bitmemiş demektir.
Kişi tepkisiz kalmaya evrildiyse mevzu bitmiş demektir.
Asıl can yakıcı olan budur.
Yapcağım bir hareketim var hazır mısın bebeğim der...
https://www. hizliresim. com/e4ihuxm
ahaha :D sakin ol baby bidaha at ayıpsın ahah
Krrraaaalll :D ahahah
ahahaha :D :D napalım kızım hareket mi çekelim alkış iyidir iyidir ahah
Bunu şerefsizlik boyutunda yapan bir eski sevgilim oldu. Allaha havale ettim. İnşallah kendi çirkefinde kendi hasetliği ve fesatlığı içinde boğulup geberir.
Araçla carparim trafik kazası olur sel suyuyla geldi yağmur suyuyla ezildi derler yerler ıslak kaydı araba sorunları varmış garibin kafası dalgın di herhalde ben fark ettim bayanı yolda kendi kendine konuşuyor değişik hareketler yapıyordu aracın önüne ağlayacağıni fark etmedim ani fren yaptım ama mesafemiz çok yakındı bilinçli ve kasıtlı aracın önüne atladı nasıl ama ifade sizce ben delimiyimmmmmmm. Alın size soru arayın bulun cevabı
Kendi tepkisine göre değişir tavrım.
Muhtemelen ben daha çok can yakarım.. karşılık olarak.
Ve yine aynı şey oldu ışınlandım 😕
Canımı yakmaya çalışırken suç işlemiyorsa, başkasının canını yakmıyorsa umursamam; delirsin.
Suç işliyorsa ya da benim canımı yakacak diye başkasının canını yakıyorsa misliyle karşılık veririm.
Hayat sana limon verince limonata yapmalısın. Birisi gelip sana tokat atarsa da onun suratını dağıtmalısın.
Hic umursamam umursayıp takılırsam kendime aptalık yapmış olurum başka derdim yok eski ile mi meşgul olayım gerek yok önüme bakarım
Tepkisiz kalıp görmezden gelmeyi tercih ederim ben
İstediği kadar uğraşsın zaten kasten yaptığı da belli olur ben anlarım.
Onu kaçırır elini ayağını bağlar ve gozuunun önünde bir kaac kişiyle en iyi seksi mi yapardım. Ona yqpmadigim herşeyi yapardım.
Tabiki şaka giden gitmiştir banane hayatıma bakarim
Niyetini açıkça söylemesini isterim derdi fiziksel olarak canımı yakmaksa eldivenleri giydirir tatmin olana kadar karşısında dikilirim...
Böyle
Kendi ayrıldıysa ve canımı yakmaya çalışıyorsa neden ayrılmak istedin der cevabına göre cevap verirdim. Yok ben ayrıldıysam ulaşmasına zaten izin vermezdim.
Bitti ise uğraşmanın bi anlamı yok ki.. Sal derim artık beni.. istediğinle ol. Ba na ne...
Umursamaz bi tepki gösterirdim ayrılmışız bitmiş yani
O bilir ne olacağını.
O yüzden Yusuf Yusuf içinde kendisi
Kapısının önüne 1 traktör kum döktürürüm al bebeğim kumda oyna iyi gelır derım.
Ben öldükten sorna leyla kim olmuş mecnun kim olmuş kimin umrunda ben ölümden sonraya bakarım
Hiç umursamam ve ne yaparsa yapsın gülüyorum haline.
Karaktersizlik. Hiç kıymet vermemiş. Yaşadığın anların hatri yoktur eğer canını yakmaya çalışıyorsa.
uğraşsın istediği gibi bir güzel yorulsun banane ya kendi halinde takılsın
Hiç uğraşmam heryerden siler unuturum sonuçta eski sevgilim oluyor eskide kalmalı
Kendi canını bende yakardım bana yapmak istediğini ona yaşatırdım kıssasa kısas
Neden bütün sorular eski eski sevgili bitmiş olay neden gündemde
Ayrılırken zaten canımı acıtmıştır sonra tekrar can yakmaya çalışsa da başarılı olamaz
Ben ayrıldıktan sonra arkama bile bakmam ondan haberim bile olmuyor kendi kendine can çekişiyordur yapıyorduysa da 😂 ben hep önüme bakmışımdır
Susarım ve beni unutmasını beklerim
Tam unuttugunda en yakın arkadasıyla kahve içerim
En büyük tepki onu görmezden gelmek ve umursamamak olur. Sahne onun nasıl olsa istediği şekilde oynasın...
Ayrılmışsın niye takıyorsun onu ne yaptığını.
Her yerden engelle başka şeylerle ilgilen görmezden gel.
Hiç onun cahil seviyesine inmem. Heryerden siler gözümün önüne gelmesini engellerdim. Görmeyince unutur giderdim zaten.
Ya bir git zilli derim
Hep en çok seven taraf olurum bitincede bu benden nasıl vazgeçti imajını rahat veriririm bunca zamana kadar olan ilişkilerimin hepsi böyle oldu ve hep tekrar yazanlarda o oldu
Bana bunu yapmaya çalışan pek olmadı ama üzülürüm onun adına ama çok da umursamam
Tepki göstermeyerek ve gülmeye devam ederek yıkılmasını sağlıyorum
O yaktigini sanabilir belki ama gozden dusen biri geriye sadece pismanlik birakir..
İlişki bu başlarda biterde. Sonrasında kimsenin kimseyi kırmaya ya da kendini değersiz hissettirmeye hakkı yok.
Benım eski sevgililerim hiç umrumda olmadı olamaz da hayatımda ki insana bakarım ben
Benim ilişkilerin ardından depresyon sürem maksimum 3 hafta falan. Umursamam bile.
Çok da tin görmezden gelme gibi huyum var kurutmadan kudurtur kdkks
hayırdır gardaşş derim ama arkasından değil böyle direkt yüzüne
Kimsenin canını yakmaya gerek yok ayrıldıysan bitsin
Eski sevgiliyle uğraşılmaz
Herkes birbirini salmalıdır
canımı yakmak istiyosa demekki hala bana karşı bir şeyler hissediyordur , üzülürüm napıyım
Hiç umrumda dahi olmaz
Niye kimse benim canımı yakmak istemiyor ya 😝
Ne can kaldı yanacak, ne kan kaldı akacak.
En iyi tepki, tepkisizliktir.
Geçmişle uğraşacak kadar boş zamanım yok
Havam degilsin gibi tarz triplemeler yollardim.
Kendisini kafes dövüşüne davet ederdim.
Başkası ile onun yanında el ele tutuş gez.
Bu gece sorular tam benlik vallaa
Ölüm sessizliği...
@smellsmoke
Hiçbir şey yapmayarak
Onu iplemezdim hiç bir şekilde…
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?