
Biten ilişkiyi kendi içinde halledemeyen hangi cins, ilişki sonrası tehlike unsuru haline gelmeye başlar?

Her ikisinin bağımlılığa daha yatkın oluşu kişilere göre değişir.
Erkekler daha güç göstergesi daha saldırgan ve saplantılı olmaları yüksek.
Kadınlarınki ise öldürmez ama süründürür deriz ya aynı buna benzer durumlar daha bir kendini gösterir.
Mesela erkek bağımlıda olsa artık her şey son noktada koptuğu an eskiyi anma gibi durumu pek olmazken kadınların eskiye dönük yaşamaları ve yerine başkasına koyamama durumu görülür..
Erkek tabii ki.
Sen hiç duydun mu bağımlı olduğu için erkeği öldüren bir kadını?
Erkekler ruh hastası kabullenemeyince kadınlar katlediliyor.
Korona virüs gibi sadece erkekleri öldüren bir virüs çıksa ne güzel olur.
Cevap
15Cevap
Her iki taraf da tehlikeli bence. 😄 Tek bir cinsi seçemem.. kadınlar bir tık önde diyorum bence.
Kadının takıntılısı pek olmuyor nadir. Ama erkek bu konuda maalesef fazla. Hele ki hayatında hiçbir zaman hayır lafını duymamış, rededilmeye tahammülü olamayan kişi daha çok bunu yapıyor.
Bunun cinsiyetle bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum, her iki taraf için de geçerli.
Ne kadın ne erkek diye net bir şey diyemem. Kişinin karakterine bağlı.
Fiziksel gücü itibariyle tabii ki erkekler. Aslında aşk falan da değil onların ki bildiğin takıntı.
Kadinin bagimlisi yataga erkegin bagimlisi mezara goturur:))
Erkek daha ürkütücü sanki
Saplantı olduysa cinsiyetin önemi yok.
Erkek daha tehlikeli gibi
Erkeğin her hali tehlikelidir
ikisi de rahatsızlık verici ve tehlikeli bence.
Şunu cinsiyete bağlamasak?
Her iki taraf için tehlikeli.
Erkek takıntı yaptıysa yandık firuze :)
Her iki tarafta bence
Kadın nett
Bu durum her iki taraf içinde geçerli
İkiside tehlikelidir.
erkekte daha çok
ıkiside tehlikeli
Kadin
Her ikisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?