Yerimde olsaydınız nasıl bir seçim yapardınız lütfen yardım edebilir misiniz?

Üniversite son sınıfım. Sınıfta 3 yıldan beri çıktığım bir sevgilim var. Ama o sınıftaki herkesle kavgalı olduğu için yalnız kaldı. Ben de onun her yanında durduğum zaman benimle de konuşmuyorlar. Sırf grup sunumları için sabrediyorum. Yerimde olsaydınız ne yapardınız depresyona girdim yalnızlığına mı üzüleyim yoksa benim ortada kalışıma mı..
Yerimde olsaydınız nasıl bir seçim yapardınız lütfen yardım edebilir misiniz?
Cevapla