Arkadaşlar kız arkadaşım toplum içinde arkadaşlarımızın yanında filan ne yanıma oturmak istiyor ne de dolaşırken filan el tutmak sarılmak istiyor bundan dolayı çok tartıştık kavga ettik ben istiyorum o istemiyor ben böyle karakterde Bi insan değilim diyor sevmiyorum böyle hareketleri diyor. Hatta dün Bi arkadaşımızın doğum gününü kutlamaya gittik Bi çift arkadaşımız vardı sevgililerdi. Yanıma oturmasını istedim yok oturmam etmem dedi okul hocaları görür vs dedi bende buna sinirlenerek... hocalarının otur dedim çünkü artık gına gelmişti ve şu an konusmuyoruz ne yapmalıyım sıkıldım artık 3 4 yıldır da çıkıyoruz
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ailesi baskıcıdır ondan dolayı onu aşması lazim senden kaynakli değil gibi geldi
Baskıcı derken konuyu biraz daha açar mısınız rica etsem
Yani ailesi tarafından öyle çok yakın davranılmasının yanlış olduğuna inandırılmıştır çünkü öyle karakterde değilim demesi sanki yaparsa yanlış bir şeymiş gibi hissetmesine yol açmış gibi geldi
Ben ne yapabilirim peki bu durumdan nasıl kurtulabilirim ya da onu nasıl tölere etmem gerekir bana yol gösterir misiniz
Ben toplum içinde yapamam insanların gözüne soka soka sevgili olduğumu gösteremem demişti evlendiğimizdede aynı şeyi yapacaksın demiştim buda o cevabı vermişti evlilik farklı resmi bir şey dedi
Yani kendini ifade et ama böyle sertçe sen böyle böyle yapiyosun deme. Senin bu davranışların sonucunda ben kendimi kötü hissediyorum. Sorun neyse çözelim, senin istediğin sınırlarda yakın olalım ama böyle de ben kötü hissediyorum de.
İşte dediğim gibi kızın ailesi bence baskıcı yani senden kaynakli değil biliyorsun bazen kız çocuklarına aile çok baskıcı oluyor çoğu şey yanlış öğretiliyor o sebepten ama sen de haklısın kendi adina illaki istersin sevgili gibi olmak o sebeple bir orta yol bulmaya çalışın
Valla bilemiyorum özür de diledim sabahtan beri ful özür diledim anlattım derdimi tık yok daha konusmuyoruz. arkadaşımla konuşmuş işte ben sevmiyorum böyle şeyleri hep istiyor filan demiş hep aynı şeyi yapıyor filan demiş
Şimdi özür diledin ama senin de haklı olduğun yerler var. Gene geri dönsen gene aynısını hissedeceksin. O yüzden diyorum orta yol bulmak daha iyi diye. Birisi varken istemiyorsa bunu demek ki hani orada burada bir şey derler diye korkuyor. En azindan dip dibe olmasak sarılmasakta yanimda otur de bir şeyler konuş orta yolu bul.
Bilmiyorum arkadaşım hiç mi çözüm yok demiş oda çözüm ayrılmak aklıma bişey gelmiyor bide severek ayrılmak demiş bizim bu ilk kavgamız değil Bi 1 2 kerede ayrıldık barıştık ailesinden dolayı ve böyle olaylardan dolayı
Oturup konusamıyoruz hep kendini haklı çıkarmaya çalışıyor
Anladim şimdi sen de haklısın o da artık neden korkuyorsa o da onda haklı ama bi şekilde bir çözüm bulunması lazim en azindan bir orta yol. Suçlamadan konuşmaya çalışsan yani en azindan nedenini bil bana açıkla ben de kötü hissediyorum de
İşte diyor ki ben sevmiyorum diyor toplum içinde diyor sadece dediği bu sevmiyorum istemiyorum diyor
Dostum sana akıl vermek istemiyorum ama bence ayrıl her şeyi anlarım da yanına bile oturamıyorsa bir sorun var gerçekten bunu istemek senin hakkın
Kardeşim bilmiyorum bilemiyorum kafam almıyor çok tripçi hiç alttan almayı bilmiyor etmiyor
Trip iyidir ama dozunda eğer çok fazlaysa gerçekten çekilmez olabilir
Dozunu fazla kaçırıyor gerçekten yani ben sevgiliyim sadece yanıma oturmasını istedim bana dershane hocası görür falan filan olmaz dedi yanımızda sevgili arkadaşlarımız vardı onlarda birbiriyle oturuyordu git hatta otur dedi gelmedi güzellikle uyardım gel diye gelmedi en sonda bağırdım küfür ettim herkesin içinde ama gına gelmişti insanların gözü önünde yapmam hoş değil ve özür de diledim sabahtan beri yazıyorum hiç bitşey yazmıyor dönmüyor
Ben onun çoğu şeyini görmezden geliyorum
Bence arkadaşların arasından. Birini beğeniyor olablr tabi kızi tanımıyorum ve onun karşısında seninle samimi görünmek istemiyor olablr
Ayrıl o zaman.
Daha yapıcı yorumlar atalım kardeşim ben burada ne yapabilirim nasıl bu durumu aşabilirimmdye yorum attım sen yapıcı ve yıkıcı yorumlar atasıya diye değil
Yakınlaşmayı en başından beri istemiyor olduğunu var saydım.
Bunu 3 yıl sonra gerçekten bir sorun olarak görüp tartışmanız ve sıkıldığını söylüyor olman neden hâlâ birlikte olduğunuzu düşündürüyor.
3 4 yıl yazısını görmeden önce normal karşıladım. Çünkü büyük ihtimalle ben de çekinirdim. Hala böyle davranıyor olması ilginç.
Sonuç olarak ayrıl sıkılıdıysan.
Ya da tolere et ama "... Hocalarını" diyen biri ne kadar tolere eder emin değilim
Çünkü her nereye gitsek yok o görür yapma etme diyor tabi sana göre biz erkekler suçluyuz
Suçlusun demedim.
Soruyu soran sevgilin olsaydı ona yüklenirdim.
Gına getirmişti artık orada küfür ettim istemeden benim en doğal hakkım değil mi bari yanımda otursun demi temas etmesekte birbirimize
Haklısın
Teşekkür ediyorum tamam ben insanların içinde arkadaşlarımın gözü önünde ona başlatma hocalarına diyip oturtmak istemem doğru değildi ama ilk başta güzellikle çağırdım ve zaten yanımdazda 2 senedir çıkan yakın arkadaşlarımız vardı onlarda git otur dedi gelmeyince zoruma gitti
Sadece sıkıldığını söylediğin için yorum yaptım
Kendisinden değil bu yaptığı davranıştan sıkıldım kendisini çok seviyorum
O zaman ona insanlardan çekiniyorsan kimseyle sevgili de olmaması gerektiğini söyle.
Tutarsız bir davranışta bulunmuş
Vay namussuzlar