Gözeneklerdi, siyah noktalardı, sivilcelerdi derken.. Bazen insanın erkek arkadaşının yüzüne fazla yakınlaşası gelmiyor görmesin fazla diye. Normal mi bu durum?

Gözeneklerdi, siyah noktalardı, sivilcelerdi derken.. Bazen insanın erkek arkadaşının yüzüne fazla yakınlaşası gelmiyor görmesin fazla diye. Normal mi bu durum?

Bence cilt yağlı olduğu için bu problemi yaşıyorsunuz, limon sür, kurutsun o yağları, sonra kaliteli sabunla günde 3 defa sabunla masaj yap
Cevap
9Cevap
Normal değil. tabi cildi ve görünümü için sevenler ayrı
Eğer ki sevgili kendini uzak tutarsa o ilişkide sevgi yok demektir gadası
Özgüveniniz kırılabilir ama sevgili olduğunuza göre bu tip şeyler canınızı sıkmasın
Seni seviyosa sıkıntı etmez kardesimin sevgilisi kardesimin sivilcelerini falan sıkıyodu severse igrenmez
Öyle düşünen biri zaten karşı tarafın zamanını çalmasın.
tükür suratına baksın kendine biraz
Evet normal insanda özgüven sorunları yaratıyor
Kimsenin cildi kusursuz değil takma boşuna
Kotu degil okadar. Raat ol
Gayet normal insanın özgüvenini etkiliyor
Normalde bunlar kusur değil ki
Güzel de kız aslında 😃
normal bence
Anormal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?