yakin arkadasimin sevgilisi var ama ruhsal acidan kötu ama birbirlerine muhtac gibiler... ama gercekten birbirlerini seviyorlar mashallah... Ama bana dedigi sey " senin de sevgilin oldugunda anlicaksin" bu cumle sinir bozucu..." sevgiyi bir tek sevgiliden görmeyiz demi? Ben sevgiyle simartilmis biriyim... ondan sevgi pesinde degilim daha cok gördugum sevgiyi baskasina vermeyi tercih ediyorum... bundanda bana yarar olmadigini anladigimda onuda biraktim daha cok kendime konsantre olup hayatimi yasoyorum.. derslerime verdim kendimi kiz arkadaslarla daha cok bulusuyom... yani sevgilisiyle yaptigi seylerin hepsini zaten sevdigim insanlarla yapiyorum ve o duyguyu biliyorum? yani daha nesini sevgilim oldugunda anlicam?
Sevgilisi olanlarinda yani benim cevremdekilerin hayatlarinda hic bir duzen yok sosyel hayat sifir... Carsiya cikarken bile sevgiliden izin alincak ve bu hoslarina gidiyor... ve diger bir cumle " " ne kadar kisiltmaya gelmem desende mecburen sevdiginden susup anlam verceksin kisiltmalara hattaa bu hosuna gidecek" herkes ayniymis gibi, herkes boyun egicek anlamina gelmez sevgili yapmak..
Diger nefret ettigim sey bunu gösteris gibi insanin gözune soka soka yapiyorlar kirk yilda bir disariya cikiyoz yol boyunca sevgilisiyle telefon konusmasinda, digerlerde sessiz sessiz dinliyoz.. yani konusacak baska zaman mi yok böyle bos bos zaman kaybi...
Simdi birileri gelip belki dicek kiskanma flan ama kiskanmakla alakasi yok herkes sevgili yapacak diye bir sey yok :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sevgili olmayı evlenmeye çok büyük şey yapmış izlenimi veriyorlar. Yarın öbür gün ayrılınca ise yanına koşacağı ilk kişi sen ben biz oluyoruz
Yani hayirlisi neyse o olsunda ayrilma olacagini dusunmiyorum cevremdekiler bos iliski yapmiyorla biriyle ciktimi ciddi yola giriyorlar öyle bos bos iliskiye girmiyorlar ona lafim yok
Ama sevgilisi olmayanlara ise çok büyük bişey başarmış gibi muamele yapıyorlar
Huzurlu mutlu havayi veriyorlar ama bunun icinde sevgili sart degil
bir tek kelebek duygusu var onuda zaten zamani geldimi yasar herkes acele yok :)
Mutluluk huzur bunlar sadece sevgili de olan şey değil insanın içinde olan şeydir. Bu duyguyu yaşamak için herhangi birine ya da bi sevgiliye ihtiyaç yoktur. Sevdiğin şeylerle uğraşınca zaten mutlu oluyorsun
ha bin yasa öyle ama bide bunlari onlar fark etse
Farkedemezler çünkü dar açıdan bakıyorlar.
Ve birbirlerini verilmiş bi nimet sanıyorlar. O gidince herşeyi gidecek diye korkuyorlar
evet ben ayrilamam diyorlar hayatim maf olur.. bunalimda flan olurum 1 sene diye diye zaten pek ruhsal acidan saglikli oldugunu dusunmiyorum
Evet çok doğru. Hayatlarını ondan ibaret sanıyor. Halbu ki o olmadan da yaşanır. Herşeylerini onlara bağlamanın da gereği yok. Sonucu acı oluyor.
aynen öyle... :/ hayirlisi
Aynen hepimiz için hayırlısı olsun
Asosyal insanlar için sevgili bir lütuf oluyor. Normalde arkadaşlarımla yaptığım şeyleri yapıyorum diye onu ona özel sanan saf kız çok vardı
son cumleryi anlayamdim "Normalde arkadaşlarımla yaptığım şeyleri yapıyorum diye onu ona özel sanan saf kız çok vardı"
Gezip tozup eğlenip güzel vakit geçirip sosyalleşmeyi
Ha yani sevgiliyle dolasip eglenmeyimi özel zannediyorlar?
Aynen. Çoğu kişi yiyişip boş boş kafede oturduğu için bunlar çekici geliyor
Gercekten öyle neymis arabayla baska sehire gitip gelmisler ya da avmye gitmisler bunu yapmislar sunu yapmislar bende yapiyorum? ve bunu icin sevgiyliye ihtiyacim yok... tamam guzel bisey böyle kucuk seyden mutlu olmalari ama digerlerininde bundan mahrum kalmis gibi görmek ne bilim...
Hayatını senin bildiğin kadar bilmiyorlar, belki de eski halleri gibi sanıyorlar
olabilir ama zaten söylesemde bir anlami olmaz ki bu seferde kiskaniyor diye böyle dedi derler kimse kimsenin kafasini bilemezki...
Boş ver kafana takmana bile değmez böyle şeyler. Onların sevgiliye bakışıyla seninkisi çok farklıyken ne desen boşa olur
peki sence benim böyle dusunmem normal mi? yani Şu an beni tanimiyorsun ama bunlari okuken hic dedin mi acaba guven kirikligi flan mi yasadi?
Alakası yok
sevindim :) cunku ben bazen kendi kendime diyorum acaba ben hic guven kirikligini yasadimmi cunku belki uzaktan bakinca öyle oluyor ve bir kisiden pisman oldum ama bu guven problemi yaratti bilmiyorum.. sadece herkeze kapim kapali oda Şu an icin biriyle konustugumda bos olcagi icin bos iliskilere girmek istemiyom
Ön yargılı olman doğru değil maalesef. Eski ilişkinden alman gereken derste eskisi kadar ilişkilere, insanlara tozpembe bakmaman. Birkaç karaktersiz yüzünden tüm insanlara öyle bakmak ne kadar doğru ki?
Hayir herkes öyle diye kapilar kapali degil sadece Şu an zamani degil diye kapilar kapali simdi birisiyle tanissam kafami derslere verememem bide ne bilim evlilikte dusnmiyom en az 5 sene ondan Şu an biriyle tanismak icin acele olmazmi?
Niye derslerine kendini veremezsin ki? 7/24 vaktini sevgiline ayıracaksan sende biraz sorun vardır. Aynı şekilde senin kariyerini düşünmeyen sevgiliden de hayır gelmez. Evlilik olarak değilde birbirinize destek olup güzel vakit geçireceğiniz bir hayat arkadaşı olarak baksan belki böyle düşünmezsin
ama evliligi dusunmesse ciddi iliski olmaz?
tabi illa evlencen diye biseyde yok olmadi hayirlisi buymus diyip yola devam ama öncelik bence bu böyle olmali
Karşıdaki kişiyi tanıdıkça onla evlilik düşünürsün. Herkesle birlikte gelecek kurulmaz. İyicene tanıman lazım. Öyle ciddi ilişki diye başladığım çoğu ilişkim takılmalık ilişkilerden beter hale gelmişti. Ondan sonra iyicene tanımadan işlere öyle bakmamaya başladım. En doğru olanı bu
yani oda dogru ama ben kendimi böyle bos iliskilerle zamanimi harcamak istemiyorum bide 18 yasindayim sevgili icin uygun mu degilmi bilmiyorumki zaten uygun yas yoktur olan olur :D ama mesela cevremdekiler 16 yasinda sevgili yapip ciddiyiz dedikleri icin sonrada bende cizgiden ciktim ve ayni soruyla karsilastim "ciddimisin" "biliyorsun demi bu yoldan cikis yok" flan...
Ohooo 18 de düşündüğün şeylere bak. 16 yaşındaki ilişki çocuk oyunundan fazlası değil. Asıl güzel ilişkiler 20 den sonra başlıyor. Hayata doğru düzgün bakmaya başlayınca
iste bende bi 20 yasimi beklim cunku 16-17 yasindaki "iliski" cocukca biseydi zaman kaybi oldugu icin pismanim ama ders aldim yani böyle seylere heces etmiyom
Çok şey kaybettim hissediyorum 32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı maalesef
Demek dogru kisi karsina cikmadi bence cok sey kaybettin degilde cok sey kazandin :) elbet dogru kisi karsina cikar sabret ozamana kadarda zaten gunu gunune kazaniyon kendinle zaman gecirdigin icin ne istedigini biliyorsun
Beni hiçbir kız sevmez maalesef bu yaşıma kadar hiç bakan beğenen hoşlanan seven sayan aşık olan kız olmadı hiçbir kızla tanışamadım buluşamadım çıkamadım bile hiç sevgilim olmayacak maalesef o duyguyu o heyecanı bir kere bile yaşayamadan yalnız yaşlanacağım
Allahtan umidi kesme inshallah karisina hayirli birisi cikar :)
Geç kaldım ben ya bu yaşıma kadar olmadıysa bu yaştan sonra da olmaz ki
Olur umidini sadece kaybetme ve Allahtan hayirlisini iste ve bekle :) ama sakin umudunu kaybetme ve acelede etmene gerek yok daha cok gencsin zaten bu devirde evlilik ileri yasla cikti
Allaha inancım sonsuz ama kendime inancım yok ne biliyim gençliğim geçti gidiyor yaşlanıyorum ve bu yaşıma kadar 1 kızla bile tanışamadım çıkamadım buluşamadım arkadaş olamadım ben artık yalnız yaşlanacağımı düşünüyorum
böyle dusunmen yanlis...
10 15 sene önce de böyle düşünüyordum zaten seneler geçti ama hep aynı hiçbir şey değişmedi hep yalnızım gençliğimin en verimli yaşları geçti gitti yaşıtlarım hep evlendi ben hâlâ yalnızım eşimi bulamadım bu yaştan sonra da bulamam çünkü bana eş yok maalesef
Dunyada bie tek seni cevren yok biiir suru insan var.. beklemdigin anda olur hersey..
Bilmiyorum ya heves istek beklenti umut her şey azalıyor bende artık
öyle ama 😍
Haklısın
demi? bir tek ben böyle dusunmiyorum... Bide mesela bulustugumuzda konusacak baska konu yok ya dedikodu elalem ne yapmis kimle cikmis ya da sevgiliyle olmak nasil bisey iki aralarinda sohbet ediyorlar sonra ben niye bisey demiyorum konu disindayim.. " sende sevgili yap anlarisin" Baska hiiiic bisey yok... gercekten bidaki sefer acik acik konusmak istiyom ama kirilirlar diye korkuyorum
Kaliteli arkadaşlar edin bu söylediğin insan tipleriyle en fazla zaman öldürürsün pek faydalı tipler değil bunlar
Birisi can dostum kardesim dedigim biri onu cok seviyorum yani yakin arkadasim cocuklugum diye bilirim... bana cok degerli digeride uzun zamandir arkadasim iliskide sorun oldumu dinlerim eyvallah yardimci olurum elimden geldigince ama baska turlu cok skiyor :/
Peki arkadaşların eskisi kadar sana zaman ayirabiliyormu sevdiğin kıymet verdiğin arkadaslarin olmaları artık hayatlarinizin eskisi kadar kesismeyecegi gerçeğini değiştirmiyor zaman ve yaş ileledikce arkadaşlıkların şekli değişiyor
Sevgili icin satilmisligim bile oldu maalesef... Tabi eskisi kadar bulusamiyoz benim derler yuzunden veya karsi tarafin is guc yuzunden... yani iki taraf icinde her zaman zaman olmiyor ama yinede o bag yuksek yani konusmasak bile yine bulustugumuzda ayni kisiyiz
Onlar bisekilde hayatında olacaktır anlattığına bakılırsa sadece yeni zamana göre yerlerini belirmen yeterli olacaktir
yerlerini belirmeden kastin ne?
Buyuyosjnuz buda farklı kişiliklere hayatlara burunmenizi beraberinde getiriyor sen hala eskisi gibi arkaslik beklersen bu kendine haksızlık olur anlattığına göre onlar kendi hayatlarına odaklanmış lar şu an eskisinden daha pasif bı bağ kurmayı yeterli görüyorlar belki seninde öyle yapman gerekiyordur