Sevgilisi olmayanlara neden cok sey kaybediyormus gözuyle bakiyorlar?


yakin arkadasimin sevgilisi var ama ruhsal acidan kötu ama birbirlerine muhtac gibiler... ama gercekten birbirlerini seviyorlar mashallah... Ama bana dedigi sey " senin de sevgilin oldugunda anlicaksin" bu cumle sinir bozucu..." sevgiyi bir tek sevgiliden görmeyiz demi? Ben sevgiyle simartilmis biriyim... ondan sevgi pesinde degilim daha cok gördugum sevgiyi baskasina vermeyi tercih ediyorum... bundanda bana yarar olmadigini anladigimda onuda biraktim daha cok kendime konsantre olup hayatimi yasoyorum.. derslerime verdim kendimi kiz arkadaslarla daha cok bulusuyom... yani sevgilisiyle yaptigi seylerin hepsini zaten sevdigim insanlarla yapiyorum ve o duyguyu biliyorum? yani daha nesini sevgilim oldugunda anlicam?

Sevgilisi olanlarinda yani benim cevremdekilerin hayatlarinda hic bir duzen yok sosyel hayat sifir... Carsiya cikarken bile sevgiliden izin alincak ve bu hoslarina gidiyor... ve diger bir cumle " " ne kadar kisiltmaya gelmem desende mecburen sevdiginden susup anlam verceksin kisiltmalara hattaa bu hosuna gidecek" herkes ayniymis gibi, herkes boyun egicek anlamina gelmez sevgili yapmak..

Diger nefret ettigim sey bunu gösteris gibi insanin gözune soka soka yapiyorlar kirk yilda bir disariya cikiyoz yol boyunca sevgilisiyle telefon konusmasinda, digerlerde sessiz sessiz dinliyoz.. yani konusacak baska zaman mi yok böyle bos bos zaman kaybi...

Simdi birileri gelip belki dicek kiskanma flan ama kiskanmakla alakasi yok herkes sevgili yapacak diye bir sey yok :)
Sevgilisi olmayanlara neden cok sey kaybediyormus gözuyle bakiyorlar?
Cevapla