AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
233Cevap
Ben eşime güvenirim karsilikli guven olmali izin verilmeli sonucta yuvayi disi kus cekip cevirir herseyde yardim olacakki calismak isterse ve uygun ortam varsa calisilabilir
Kadınsız bir iş düşünemiyorum ya sen araba sanayisinde calisiyosun ya da içindeki gayin sorusu bu.
Kocası 3000 lira maaş alıyorsa kadın calışsa ne olur calışmasa ne olur :D
3000 günümüzde evlilikte yeterli değil
İstanbul Ankara gibi büyükşehirlerde yaşarsan yetmez tabiki de ancak öğretmensen mühendissen anadoluda herhangi bir ilde çalışıyorsan tabiki de yeter ve şükredeceksin de :)
Çalişan egitimli zeki ve biraz olsun imanlı bir bayan en uygun eş adayıdir bence.
Calismasinda sakinca yok bence hayat musterek
Bu devirdede erkeklere guvenilmiyo aldatiyosunuz, birakiyosunuz napalim biz o zaman?
:D bu yaşta sana hesabmı verecekler :D
@BabyChucky bu yasta demiyorum evlenince diyorum zaten bende.
İstersem çalışırım mesleğim tecrübem varsa kimseden izin almam sadece fikrimi bu isteğimi söylerim
calısmasın tabıkı otursun ewde. ne guzel hayat ıste
boşanma sebeplerinin en büyük nedeni tanımadan evlenmek. benim eşim çalışabilir yeter ki ev işlerini fazlasıyla aksatmasın
ben çalışmamasını ısrarla isterim ama illede çalışcam derse yapcak bişe yok uygun bir iş bulurum ona
eğer durumum iyiyse normal şartlarda çalışmasını istemem ama eğer doktor veya öğretmen gibi mesleği varsa olabilir eve daha fazla para girmesinin sakıncası olmaz ama şunu belirtmek isterim ki erkeğin çok olduğu yerlerde çalışmasın isterim
Böyle sorular kaldi mi ya. s kadinin ekonomik özgürlüğü olacak aga erkegin eline bakmayacak istedigi zaman ayaklari ustunde durabilecek
Eğer bana bir erkek otur çocuğuna bak derse işte o zaman boşarım kim çalışmak istiyorsa çalışır erkekte anlayışlıysa izin verir zaten
yani eşim çalışma derse çalışmam ama eşiminde benim ihtiyaçlarımı karşılaması ve para konusunda bana bir sorun çıkarmaması gerekir sonradan
Bir kadının en güzel işi çocuğuna bakmasıdır bence. Oraya buraya bırakılarak büyüyen çocuğun psikolojisi düzdün olmaz.
kadinlarin basimizin üstünde yeri var ama kadini yeri evidir erkek evi dagitmaktan baska bise yapmiyor ama kadinlar duzenli
Oyle şey mi olur arkadaş kadın çalışacağım diyorsa çalışacak artık şu eski zihniyetlerinizi rafa kaldirsaniz diyorum.
Eger ben calismiyorsam o calismak isterse bana ters gelir kadn parasi yemek o nedenle eger beb calisiosam oda calismakdan hoslaniosa buna saygi duyarm
O zaman hic okumasinlar sen ne dersen de senin yaptigin geri kafalik. bosanmalarin cogu gecim sikintisi
eğer gerçekten paraya ihtiyacım varsa uygun bir yerde güzel bir çalışma ortamında why not?
çok doğru söyledin hacı katılıyorum.
ben kadının erkek ortamında çalışmasına kesinlikle karşıyım
Yaa çalışmayalımda erkeğe muhtaç olalım ne derlerse yapalım dimi? YÜRÜ - GİT.
Kadınn dediğin otururr evdeee helekii evlendkten sonraa :)
Terside mümkün değil mi, erkekler evde otursun kadınlar çalışsın
Bkz dayim ve yengem
@Whisper96 amaç kadın erkek bir arada yıpranıyorsa , ve amaç kadını korumaksa bu seçenekte düşünülebilir :) erkekleri eve kapatırız anaerkil bir toplum oluruz. Bakalım arkadas ne diyecek bu duruma :D
Zaten çalışan bir eş istiyorum ben ^^ Hem üstüne düşen yükümlülükleri yerine getirmeli hem de tek maaşla geçinen kim kaldı ya? :D
Çalıştığı yere bağlı olması ile birlikte izin veririm. Iş yeri faktörü önemli benim için ama yine söylediklerinde haklısın sende
bana bakicak koca ariyorum bende :D ben evde duruyim o calissin
dimi ama:)
:D aynen
Bence kadınlar çalışmalı... Evde oturup kendilerini körelteceklerine çalışsınlar... kendi ayakları üzerinde dursunlar...
helal sana aynı benim gibi düşünüyosun bir kadınn yeri evidir bence
Çalışma taraftarı değilim ama kendisi bilir. Çocuk anne baba derken o çalışıyonolur ve çocuğunun o anlarına şahit olamaz
Sen kimsinde kadinlara akılsız diyorsun senin annende bir kadindi ama annene bu laflari soyletmezsin
bayanlar tabi çalışsın size göre çalışmasın sonra başına kalkın
Benim kralicem sarayina yakisir
Hangi kralice sabah otobse binim sabah ise girmis
Keske calissa kadinin calismasi maddi ve manevi faydalidir. hem ona hem aileye.
Bence de kadin calismamali en azindan cocuk dogduktan sonra
Walla benim eşimde kesinlikle çalışmalı yani ev hanımı istemiyorum
Kadin dedigin elinin hamuruyla Otracak evinde :) Ben Ona Ayakabilar Vs Alirim Gezdiririm :)
insan Kabariyor oyle olunca :) Erkek olmak baska Dostum :)
yanlış bir düşünce kadının da çalışması lazım ne demek kadın çalışmamalı gerekiyorsa çalışıcak
Ayaklarinin ustunde durabilmeli. Calissin tabi aferin ona
Zor durumda kalinca, birgün Allah korusun esi manyak ciktiysa, ayrilinca vs vs kadin napcak? Para yok birsey yok söyle bakim napcak?
ya da kocası ölse kim bakacak mal mülk de bitiyor hazıra dag dayanmaz
ya bu zihniyette erkekten korkulmalı bence
Yaklasik 12 gun sonra dugunum var ve butun masraflari esimle ikimoz karsiladik 30 bin kaar tuttu sıkıysa calismayalim :-D
karı calısırmı calısmazmı onuda benmi dusuneyim keyfi bilir
oldu. herşeyi erkekler yapsın. sokaklarda erkekler gezsin erkekler eğlensin. Kadınlar kendi parasını kazanmasın evde oturup koca parası yesin.
Yanlış Düşünüyorsun Arkadaşım. Bunu Bayanlara Sormak Gerekir. Nası İsterlerse Öyle Olur. Bizede Beyefendilik Düşer.
Omer beni alsin calisma desin calismam yani :) 5 senelik uni okuyorum yinede sesim cikmaz
Dis mi? :)
Ömer almaz seni :)
Goruraunuz evlenecez biz :( sizin adinizida ayakkabimin altina yazmicam :(
çökmüştür seni ayakkabı zaten o kilonun altında, yazmazsan yazma zaten bizim manitamız var :DDD
Gorursun o manite seni terkedecek benim masum askima saygi duymadiginiz icin plotonigim yanasmayin :(
züğürt tesellisi senin ki :)
Bu profil fotosu senin icin hangimiz zugurt bak bakim :)
köleliğe daha iyi teşvik olmazdı bu ne ln sen kendine eş değil köle arıyorsun
Esim evine bakabilirse calismam tabiki ama gerekirse calisirim
Bu devirde karım çalışmak isterse çalışsın tabi istemezse çalışmaz
Artik kadin erkek ayrimi sadece wclerde var her erkek gibi kadinda calismali ben izin verirdim
cocukları kotu yetısıtgı dogru ancak ekomıoık ozgurlk olalblır bu hakkı ısterse
Ben calistirirdim ama benden az para almasi sartiyla
Katiliyorum sana lakin bunu anlayacak kadin yok. Hangi devir diye cikan cook olur simdi
Boşanınca kadın napar çalışır mecbur çalışmassa yar**** yer
para olmadığı için sıkıntıya girip boşanan çiftler de var
Senin gibi erkek kaldımı ya helal olsun kardeşim valla helal olsun senin gibi düşünen çok az
çalışsa daha iyi güzelce geçiniriz tek maaşla evmi idare edilir
Kadının hıc bır gelırı yokken o cocuga nasıl ıstediği gibi bakabılır? Ha dıyosan ben zengınım esıme aylık su kadr verırım cocugun ve kendı ıhtıyacıını karsılar onu yapacak adamda bu devırde zor
kadın çalışmasa erkeğe saracaktır. en iyisi çalışması..
Bna eşim çalışma ben bakarım sana dese işime gelir valla maaş baglasn Bna ozaman :)
Arkadas roman yazmaya gerek yok. Adam zaten okumuyor yazdiklarinizi :D
izin veririm önceden vermem diye düşünüyodm ama ://