Gerçekten bir insanın bir insanı hiç bir etken ve çıkar gözetmeksizin sevebileceğine inanıyor musunuz?

Bilmiyorum ama ben böyle bir şeye inanmıyorum yakısıklı güzel zengin yani birisinin mutlaka bir çıkara bağlı sevip sevildiğini düşünenlerdenim hiç aşık olmadım sizce ben mi yanlış düşünüyorum
Gerçekten bir insanın bir insanı hiç bir etken ve çıkar gözetmeksizin sevebileceğine inanıyor musunuz?
Cevapla