Çünkü sevgiliden daha anlayışlı, daha iyi anlaşıyor, hislerine tercüman oluyor, tehdit oluşturmuyor, kıskançlık krizlerine girmiyor felan filan. Daha yararlı marjinal fayda çok. Eee! insan Yararlı bir şeyi yanında, yakınında ister tabi...
Mesela benim abim yok, bana abilik yapıyorlar, yerine göre beni koruyorlar... Okuldayken herhangi biri bana yan baksa hayırdır diyerek ilk koşan knkam oluyor. İstemediğim kimse yaklasamiyor. Sevgiliyle bir yerde anlasmayip ayrilirsin. Ama knka , abi diyebilecegin biri olduğu zaman öyle değil... Ayrılık olmaz, başın sıkıştığında yardım istemene gerek kalmaz. Mesela kız knk da bi tarf bi tarafı kıskanır ya da bir yerde cekemezlik olur. Ama erkek knka öyle değil seni her konuda yönlendirir, tarafsızdır. Bazen tatlı kavgalar olur ama abi kardeş kavgasıdır as! a ciddiye bağlamaz. Mesela bazen diyorum abim olsa anca bu kadar olur. Sevgili dediğinin garantisi yoktur bi gün saçma bir nedenle defolup gidebilir ama knkan seni bırakmaz herşeye saygı duyup her zaman yanında olur.
Kim demiş onu çok merak ettim 😅 soso sende aşk fenomenisin sorularda kaç tane erkek kanka acısı çeken kız gördün tüm gün bıyunca aşk acısı çeken kızların soruları aşk kategorisini dolduruyor 😅😅
Bilmiyorum, ilgi alanım da değil... Bence sevgili, eş ve en iyi arkadaş/kanka düşüncesi aynı insanda biraraya gelmeli. Hem kadın hem erkek için düşüncem bu yönde. Kadın erkek kanka bulunca, erkek kadın kanka bulunca toplumsal anlamda tek bir şey olur:Travmatik ruhlar ve yozlaşmalar çoğalır...
Çünkü, bir zamanlar güvenip hayatlarına aldıkları erkekler yüzünden kırık, dökük ve yitik hale getirildiler. Kimi aldatıldı, kimi kaldırıldı. Bazıları hakarete bazıları ise şiddete maruz kaldı. Çoğu ağladı, çoğu sessizliğe büründü. Bir şekilde kırılan güven, karşı tarafın boğucu ve üstünlük kurucu tavırları bir soğuma yarattı. Kankalar yükseldi, sevgililer düştü.
Kadının erkeğe, erkeğin de kadına güven duymadığı dönemdeyiz. İnternetten sonra kimse kimseye sadık olma zorunluluğu hissetmiyor. Bir tek seks ihtiyacı oluyor, onu da alkol aldım kafam güzelken hatırlamıyorum ayağına kankasıyla yaşıyor. Ertesi sabah herkes kendi rutin hayatına dönüyor. Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk.
Bence çok mantıklı. İnsanlar her duyguyu aşk ile tanıştırıyor ya da sevgilim olsun diyor oldumu da problemler çıkarıyor sonra neden böyle yapıyorum bende bilmiyorum diyor CEVAP : Çünkü ihtiyacı olan sevgili değil karşı cins ile güvenli bir etkileşim
Bazı kızlar toplumsal kişisel gelişim alanında çok emin adımlar atıyor gerçekten takdir ediyorum onları.
kizlarda degil yeni nesil böyle :) kimse sorumluluk almayi iliski icindeyken yasanilan kısıtlamalari istemiyor cinsellikde yasarim sinemayada giderim dedikodumuda yapar omzunda da aglarim baska hatunlari erkekleride istedigim gibi anlatirim modunda :) nerdeeee bizim zamanimiz aynı hatunu bir daha gorürmüyuz diye 3 durak once indigimiz donemler :)
Ben bir kızla kanka olmam arakadaş olurum ama kanka olmam çok kasıntı bir durum bu her iki taraf içinde. Hemcinsimle nasıl sevgili olmazsam karşı cinsimlede kanka olmam, çünkü kızlar ve erkeklerin ilgi alanları dertleri vs farklı aralarında duygusal bir şey olmadığı sürece birbirlerini anlayamazlar, hani napim kızla kanka olup. Ay bizim berke mervalarla görüşüyormuş kızzz diye dedikodu mu yapayim?
Aslında askin çekilmez olduğunu gören her iki cinste daha çok kanka arıyor kendine. Belki aşk heyecani yok ama çekilmez tripler, kavgalar da yok. Huzur var.
Kızlara göre daha iyi bir arkadaşız. Hoşlanmadığımız bir kızı kısıtlama yoluna başvurmayız. ( Genel konuşuyorum ) Ve tabiki dostluk sevgililikten daha baki ve uzun ömürlü olduğu için, daha çok tercih ediliyor.
Hayal kırıklıkları yüzünden. Bu durum erkekler için de geçerli. Her şeyin çok hızlı tüketildiği, alternatiflerin çok olduğu ve duyguların köreldiği bir zamanda sevgi beklentisi hayal kırıklığı getiriyor…
Kankalık daha özgür ve gerçek şekilde tanıyorsun. Sevgili olunca en güzel kıyafetler en güzel mekanlar rn güzel parfümler... Ama kanka olunca neysen o sun. Bitti gitti. Seversen aşık öyle olursun zaten.
🙂🤓 Kankanız ayağınıza geldi. Lütfen giseden sira numarasi aliniz. Ama oje falan sürmem elinize ayaginiza o kadar da uzun boylu degil. Oyle kılıbık kanka arayan uzak dursun. d
Ilişki için daha iyi bir öngörü sahibi olacaklarını düşündüğünden ötürü ve hemcinslerine sorduğu sorularla aynı cevaplar alacağına, karşı cinsten nasıl bir sonuç çıkacağını merak ettiğinden erkek kanka arıyor olabilir.
🤣 İki soru görüyorum ikiside birbirine zıt ama başlığı benzer 🤣 Karar verin artık kızlar erkek gibimi olmaya çalışıyor duygusal olarak yoksa Lanka dost işimi artıyor
Çünkü artık ilişki işlerine doydular. E bu ilişkilerin enkazını bir dert dinleyiciye aktarmaları lazim. Hemcinsleri pek dert dinlemez geriye tek seçenek kalıyor.
Keşke kankam olsalar kiminle kanka olmak istesem en geç 1 aya açılıyorlar bana bıktım arkadaş arıyorum sıkısından :D 5 tane var onlar sağolsunlar hep yanımda olamasalar da hissediliyor dostlukları.
Erkeklerde öyle, insanlar sıkıldı trip çekmekten dert dinlemekten, kovalamaktan, hesap vermekten, tartışmaktan, kanka olunca hem iyi bir arkadaş hemde aşk yaşamak zorunda kalmadan güvendiği bir f*ck sahibi oluyo, cinselliği yaşayıp tekrar arkadaş kalabiliyo.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sırnaşık, nazlı, cilveli, şapşal, utangaç, aklı bir havada...
Sevgili dedigin erkek hayata kisitlama getirir. Kanka da bu sorun olmaz. Gerekirse kankan ile seks yaparsin. Ama o sana sorun yapmaz. Yarin da baska bir erkekle yatarsin. Kanka kiskanmaz.
Benim gorusum belki sevgili oldugumda azda olsa kisitlanacagi icin ya da aradim acmadin kimle konusuyodun uada mesaj gec yazdin falanda filandi duymak istemediginden kanka tercih ediyordur cunku ona bagli değil ve baski olmadi icin olabilir
çünkü erkek kankaların onların özgürlüğünü kısıtlama gibi bir şansları yok ve kız yerine erkek kanka seçmelerinin sebebi de kızların çekememe özelliği.. erkeklerde böyle bir durum yok
Sevgili yok erkekler sevgili aramıyor. Bulduklarımızda ya aldatıyor, ya bizi dinlemiyor ya da sıkılıyorlar doyumsuzlar. Erkek kankalar üzmez dinler, akıl verir.
Evet ben kaldırdım ama senlik bir durum değil herkesin yorumunu kaldırırım. Biliyorum sen herkes değilsin. İlk günden itibaren böyle sorularıma benden başkası pek yorum yapamaz. Mesaj atamadığım için buraya açıklamak istedim.
Çünkü her denk geldiği erkek onlara özelden 🍆 ının resmini attığı için ve bu durumu aşk zannettikleri ve miğde bulandırıcı olduğu için daha masumane ilişki arayışı sebebi yüzünden.