Peki biz size güveniyor muyuz yoo 🙄
Kızlar neden artık sevgili yerine erkek kanka arıyor?
Peki biz size güveniyor muyuz yoo 🙄

Ben kendi olayımı anlatayım; sevgili deyince insanın üstüne bi yük biniyor onu etkilemek , kibar olmak , sevgisine karşılık vermek, ne bilim saçma apan sorunlarıyla ilgilenmek falan bok gibi şeyler yani bana göre ama kanka olmak ; bazen sıradan biri bazende canım istedi onu öpmek, bazen asker arkadaşı olmak bazen birbirimize yeni aşklar aramak, bazen basketbol sahasında mac yaparken kazanan kaybedenin boynuna çıkması ve günün sonunda öpüşerek "iyi aksamalar lan gereksiz" demek. Yanı kanka ile istediğini yaparsın başka birinden hoşlandığında da kankandan yardim istemek sonuçta sahibimiz yok 😜😄
Çünkü sevgili ile paylaşım kısır döngüde kurulu ama kanka ile muhabbet çok daha farklı oluyor. Beni seviyor mu, beni aldatıyor mu, şu an ne düşünüyor düşüncelerinden sıyrılıp anı yaşamak daha eğlenceli. Yürü git dediğinde alınmıyor kanka ama sevgiliye bu cümleyi kuramazsın. Ve ötesi kanka paylaşımlarına karışmaz, kıskançlık yapmaz ama sevgilide sürekli bir kontrol bu da gerginliklerin en büyük kaynağı.
Sadece kızlar değil bende dahil artık çoğu insanın bu tür konularda bi sorumluluk almak istediklerini göremiyorum, okuduğum makalelerden, çevremdeki insanlardan, sosyal medyadan. Erkek kanka daha akıllıca gibi geliyor aslında hayatında bir şeyleri paylaştığın, sohbet ettiğin bir erkek var ama bi birlikteliğiniz yok, sürekli kıskançlık eden biri yok. Sebeplerin bi kısmı bu diye düşünüyorum.
Ondan değil reis. SÖZDE kanka, arkadaş, kardeş muamelesi ancak çoğu kızın, iyi niyetli olan erkeklere yaptığı bir muamele olduğundan dolayı durum böyle. Sen serseri, umursamaz ve cool takılan birisi ol. Bak nasıl da 180 derece dönüyorlar seyret. Çoğu kız böyle. Bunu yapmadığın sürece mazoşist yapıya sahip bu çoğu kızın gözünde SÖZDE kanka, arkadaş, kardeş muamelesi yemeye mahkumsun. Bu da hayatın bir gerçeği.
Cevap
25Cevap
Erkek kanka özünde bir kız arkadaştır. Dedikodu yapar, ilişki tavsiyesi verir, omuzunda ağlamak isterse ağlanır, pofuduk bir ayıcık gibi sarılır. İki taraf bu durumdan memnunsa bize laf söylemek düşmez.
ama işin bir demide bulandıran bir karakteri var. Aslında kanka olmaya niyetli olmayan, ama isteklerini nasıl aktaracağını bilemeyen içten pazarlıklı ve düşük profilli erkekler sırf kıza yakın olup bir fırsat geçer diye yalakalık yapar. Bu karakterde olmayın, bu karakterde olan adamla dost falan da olmayın. Kimseye hayır gelmez ama kadınların baya işine gelen bir tiptir. Yani yeri gelir havalanından alır, yeri gelir buluşmaya bırakır. Kadınların kanka yapmak istemesi gayet doğal, ama cinsel olarak aktif bir erkeğin, güzel bir kadına gizliden gizliye ilgi duyarken kanka olması çok tuhaf.
https://voca.ro/1li4Tz2BBZia
Arayışım artık bu yönde :)
Gerçekten olgun bir kadınsınız düşüncenize katılıyorum Çok haklısınız.
Çünkü her şeyi konuşabiliyosun erkek kankanla. Sevgiliyle sadece seks🙄 sevgili nasılsın demez, selfie ister. Ama kanka öyle mi.. Gezersin, sohbet edersin, kitapta konuşursun siyasette, edebiyatta yaparsın, dedikodu da 😄 çıkarsız bi ilişkidir. Kız arkadaşlarımız gibi sabah akşam sadece moda ve sevgili de konuşmaz. Her tür konuda muhabbet edebilirsin kısaca. Eğlencelidir. Her konuda yardıma hazırdır.. Kavga yok, kıskançlık yok oh miss, erkek kanka candır...
Neylerine bu kadar güvenmiyoruz biliyor musunuz? Yalancisiniz, asla ama asla sadece tek 1 kadinla yetinmiyorsunuz, hep daha güzelini görünce ona gidiyorsunuz. Sonra ufak bi konuda kavga ediyoruz hemen atar tavir, yok böyle yaparsan beni kendinden sogutursun bilmem ne. Hicbir erkegin asla ama asla tek 1 kizla yazistigini düsünmüyorum. Hepiniz aynisiniz, Allah belanizi versin.
Sevgili sürekli seks beklentisinde. Canım ister, ber şey olur insanca karşındakine sarılayım istersin ama o hep başka sertlerde... bu da çok itici... Kanka ile bu konuda araya net bir sınır koyduğun için kızlar daha rahat hissediyor. Bir de sürekli maçoluk adı altında kadının her şeyine müdehale edildiği için, erkeğe bu hakkı vermeden arkadaşlık ilişkisi kurmak her zaman daha iyidir...
Çünkü bazı erkekler sevgiliye yalnızca cinsel yönden yaklaşıyor. Karşılıklı konuşmak, beraber eğlenmek, dozunda saçmalamak bunlardan bihaber. Varsa yoksa 'aşkım boydan foto, aşkım nude'..
Bir diğer ihtimal ise hem karşı cinsle konuşmak isteyip hem de bir ilişki istemeyen kızlar tercih edebilir.
Çünkü cinsellik dışında günlük hayattan konuşup bir şeyler paylaşacağı insanlara ihtiyaç duyuyorlar. Malum günümüz sevgililik anlayışı seks üzerine kurulu olduğu ve kadınlarda duygusal oldukları için erkek kanka daha samimi geliyor olsa gerek.
Aradığım yorum 👍👏👏👏👏👏
Cunki kadin sevgili yaptinda tek bir erkekle muhatap oluyo. Ama kanka yaptiginda sorumluluk olmadigi icin istedigi erkegi tanima sansina sahip. Bu karmasada kimlerin elleri kimlerin cebinde belinde oldugu belli olmuyo
*Ucuz işçilik,
*Maksimum kar; minimum zarar,
*İşlerine geldiği gibi sınır koyma özgürlüğü...
Daha sayayım mı 😃😃😂😂
Fabrikatör olacaklar da işte hayat şartları el vermiyor 😂😂😂
Ben ne kanka arıyorum ne sevgili ne de başka bir şey. Kanka ya da anı yaşayıp yiyip içmek kahkaha atmak gibi arayışlarım olsa bunu karşı cinste aramazdım sanırım zira hemcinslerimden yeterince kankam ve yiyip içip kahkaha attığım arkadaşım var.
Erkekler super kanka oluyor ama sevgili olamıyor. Bunu en kestirme sevgilisinin kendisine odun; kız kankasina melek bal lokum olmasindan anlayabilir her kiz
İlişkilere güvenmiyor ya da istemiyor olabilirler erkek kanka güzel birşey kızlar gibi kıskanç değiller dürüstler faln daha eğlenceli 😂
Sevgili yapmak boş iş gerçekten erkekler konuyu döndürüp dolaştırıp oraya çekmeye çalışıyor yani sevgili olanlar. Kaç sevgilim oldu hepsi de bu şekildeydi
Sevgili her iki cins için de içinde acı barındıran bir kavram ama erkek kanka öyle mi otur saatlerce gül djxjx kadınlar gibi kıskançlık huyları falan da yok mis gibi
Daha iyi anlaşıyoruz çünkü.
Dert yok tasa yok bol bol eğlence var
knka yerine güvenebileceği bir karşı cins arıyor sevgi = aşk değildir her ilişki içinde sevgi vardır bu arkadaş içinde geçerli ve rahatsız edici değil
Çünkü erkekler kızlardan daha eğlenceli oluyor onlarla kanka olmak gezmek eğlenmek istiyoruz ama neden kanka olarak çünkü sevgili yoruyor sürekli bi beklenti içinde sürekli cinsellik peşinde ve buda bizi sizden soğutuyor.
Boynuzlanmak istemiyoruz sevgili gibi konuşulup ilgi gösterecek birini arıyoruz hem cinsellikte olmuyor acaba kullanıyor mu bu beni diye düşünmüyoruz
Evlilik düşünen cok az kadin kaldı. Erkeklerden genel olarak uzaklaşıyorlar. Çünkü odunsu ve kalbe hitap etmeyen , ruhu oksamayan adamlari kanka listesine ekliyorlar.
Erkek kankayla herşeyi konuşup yapabiliyorsun ama sevgiliyle sürekli tripleşmeler, cinsellik hep bu yönde gidiyor o yüzden erkek kanka candır
Kim arıyor? çok merak ediyorum ben dahil görüşlere bakıyorum kimsenin aradığı yok. Biz erkek miyiz acaba kim bu kadınlar?
Yo değil, isteyen istediğiyle istediğini olur. Aşk çok spesifik bişey, tabi kişiden kişiye değişir anlamında.
Kızlar umarım hepimizin beyaz atlı prensi bir gün gelecek. Sakın vazgeçmek yok 😇
Kızlar bağlanma kafasından uzaklaşmak istiyor yiyelim içelim gezelim akşam evlere dağılalım
Çünkü doyumsuz davranıp.. ondan ona atliyacaklarini biliyorlar da ondan
Kullanmak için sıkıldığında soru sormak için kızlar erkekleri kullanıyor
Kankalık iyidir sevgili yapıp ta başına dert mi alsın millet
Kimsenin cebinde yedek olmaya niyetim yok kızdan kankaya hiç gerek yok uzak dursunlar
Onlara göster ama elletme yapıyorlar 😅 sürekli ilgi var işlerine geliyor
Sevgili aldatıyor ama erkek kanka aynı ilgiyi gösterdi halde ihanet durumu yok
Erkek kankayla herşeyi konuşup yapabiliyorsun ama sevgiliyle sürekli tripleşmeler, cinsellik hep bu yönde gidiyor o yüzden erkek kanka candır
Daha iyi hem erkekle konuşurken ben daha rahat oluyorum fesat davranışları yok ha varsada kadınlar kadar iyi saklayamıyorlar hemen anlaşılıyor zaten
Çünkü insanlar bağlanıp terk edilmekten aldatılmaktan sıkıldı. Bir yol arkadaşı arıyo bi kanka samimiyeti dert ortağı istiyor.
kızlar sahiplenmeyi sevilmeyi güvenmek istediği biri olmasını çok sever amaa sevgilisi olunca işler değişiyor cinsel yöne giriliyor ama kankada daha farklı oluyor inşallah anlatabilmişimdir
çok saçma bir soru valla. erkek kankalar biz kızlara istediğimiz ilgiyi, değeri ve alakayı vermeyecekler daha doğrusu veremeyecekler
Aynen kadınlar erkeklerden erkekler kadınlardan yakınıyor kimse kendini düzeltmek istemiyor 2020 nin azizliği mi desem sanal dünyanın cazibesi mi sıradanlaşmaya ne sebep oldu sahi 😅
Ben şahsen erkek kankalarımla kız kankalarıma göre daha iyi anlaşıyorum. Sevgili yapsam herşeyime karışacak bu şekil de kafamın daha rahat olduğunu düşünüyorum
Çünkü kızlar sevdikleri adam onları bırakıp gittiğinde erkek kankalarının omzunda ağlar hep..
Kızlar kendine aslında sevgili olabilecek erkek arkadaş arat kendini aşık edip ona güven vermesi için
Sevgili yoruyor ve hep var olmuyorlar.. Kankalar daha kalıcı oluyo hayatta ve sorumluluk yüklemiyorsun onlara..
Esmer olsun bizim olsun hafif balık etli dolgun vucut olursada tadindan yenmez😂
Haddimi bilirim haddini bilir en güzeli de bu o yüzden..
Guven duygusunu sevgiliden daha çok iyi hissettiriyor
Baktılar sevgiliden hayır yok en iyisi arkadaş edinelim diyorlar
Rahatsız edici? Kız ve erkek kanka her zaman kanka olabilirler. Eşitlik var. Buna kimse karışamaz
Yönetilen değil de yöneten olmak istedikleri için, zamana mekana isteklerine hükmetmek
Çünkü güvenmiyoruz size
Sizin güveniniz de bizim için o kadar önemli ki hiç sorma
Çünkü abazalığınızdan bıktık
Erkek knk sevgiliden daha değerlidir
sevgili işi kasıyor ya
Her istediğini yaptırıyorlar ondan
Ozaman daha rahat oluyor insan fikir alıyor
Aslında sevgili “yerine” aramıyorlar.
Kafam rahat olsun diye
Kankada herşeyi yapiyo nasilsa
😂 @Çokknormal tanışma sebebimiz
Ahshdhdh evet iyiki erkek kanka arayışındaymışız 😂
@Çokknormal yok benim ağzım yandı artık aramıyorum, forever kız kankalar😂
Çok umutlu değilim ama ben hala istiyorum ya😁 kafa dengi kız kanka bulmakta kolay değil ama😁
@Çokknormal bence bir erkek senle zor kanka kalır, hemencecik aşık olur😂
Yaaa 😍 utandım şu an diyecek birşey bulamadım 😂
@Çokknormal 🙊🙈🙈 içimden gelmese utandirmam😂
Biliyorum 😂❤️
Bilmemm öyle bir arayışım yok🙂
Kırmıyor, kafa dengi. Eğleniyor, huzurlu
Aynı ilişki yaşanıyor ama sadece adı arkadaşlık
Cünkü sevgili 1 tane olur ama kanka 50 tane olur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?