Ne olcaktı başka böbreğim falan mı :/
Hiç bu kadar saçma terk edilmemiştim ☹
Hiç bu kadar saçma terk edilmemiştim ☹
Erkekler dahil, gerçekten sitedeki tüm fenomenlerde zeka problemi var. Çok komik gerçekten baya güldük. Aşağıda ciddi yorum yapanlar olmuş, onlar daha komik.
Uza.
S2k
Cevap
48Cevap
Sana yine iyi mazeret bulunmuş, bileğin ince diye laf edenler var. Fkgom
3 un bulusmamiz araca bindi. Maskeyi bi cikardi.3 tane kil biyik 2 cm uzamis 50 tl verdim. Aracdan in kuaforde cucuk ve biyiklarini aldir dedim. Bir daha bulusmaya degil. Disari cikarken kilina tuyune dikkat et deyip ayrildim
En azından bir bahanesi varmış. Bahanesiz gidenleri gör bir de haline şükret 😂
Kanka troll ise komik troll değilse daha komik ajkakaagayja
Gülme komşuna gelir basina
@linkerboy1991 olabilir sonuçta benimde var dkkskdk
Saçma sapan adamları bulabilme başarınıza hayranım. Neyse, geç olup güç olmamış.
Burada oldukça daha ne saçma insanlar taşıyacaksın bi bilsen🙄🙏
Valla gece gece dertkerimi düşünüyordum bunu görünce bastım kahkahayı 😂🤣🤣
Gözünün üzerinde kası olan da kendine kadınım demesin yaniii
Adam realist ve mantıklı bence. Ne yapıyorsun et ikna et bu devirde böylesi zor
Ya bu ne HKAKHAHKFAKFLFH
çocukla arkadaş olmam lazım kafa çocuk belli
Tek kaşlısın arayı al demek istemiştir kaba olmamak için mecbur ayrılmış
Yani iki gün iki tane döküyorsun Boş ver salla gitsin
demek ki sarmamış. 2 günlükmüş zaten. boş ver yenisini bulursun.
Troll sorular eskisi gibi güldürmüyor
Onun da kesin beyninin olmasi gerektiği yerde başka bi şeyi var. 😄😄 Çunku bu bahane aşiri saçma, boşa dememişler gitmek isteyenin bahanesi çok olur diye.
Çok saçma ayrılık şekli 🤣
Gidenin bahanesi çok olur derler 😂
Geçmiş olsun. Sana da hiç akıllı biri denk gelmedi gitti çokmu çirkin birisin ki terk ediliyorsun böyle acaba 🙄
Tecruben olmustur 2 gunde ne beklenirki biraz abartmis oha yani
var mıydı peki? Saygısız insanların karşına tekrar çıkmaması dileğiyle
En sacma buldum sey bukadar herseye takılmamak lazım
Bence aşırı geçerli bi sebep
Bu nasıl çocukça bir ilişki
Senin yüzün bi gülmedi...
Gerçekten kaşın gözünün üzerinde mi? Vay be!
Bence ayrılık için mantıklı bir sebep.
O, insan nasıl olur bilmiyor demek 😂
Döşfşxşşsçsşqşa aynı ben
Hepti seni buluyorlar 🤣
senin gibi birini nasıl terk eder ya :)
Böyle trol sorularda ağlayasım geliyor ya. 😀
O flörtü bana yolla dfhagsfa
😂😂😂 zaten gözümüzün üstünde kaş yok mu 😂😂
Seninde şu flörtlerin bir bitmiyor
Elektrikler uymamıştır
Doğru ama gözünün üstünde gerçekten kaş var
boş ver ozaman, demekki kendinde farklı imiş.
Kaşını sıfıra vur bide öyle görsün bakalım.😀
Ayrılmak için klasik bahaneler işte
İyi özgüvenliymiş adam
Flört uzun sürmüş benim flört 1 gün sürüyordu hep.
Şaka mısın onunla konuşman hataymış
Yine olmayan aşk acıları çekiyoruz hahaha
Çocuk haklı, olmamalıydı.
Çok mantıklı bir ayrılık sebebi.
bence haklı bir sebep..
İşini bitirmiş gitmiştir:)
Saçma
kazıt
canım mı ya
Flörtlerden adam olmaz.
gayet normal
Gitmek isteyene bahane çoookk
Baya komik
Bahane iki günlük normal yani
Sevmemiştir seni
Saçmalamış
Ağzinin üstünde burnunda var diye bilirdi.
Aa ben 🤦♂️
Bu çok üzücü dkflg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?