Ya bana sık sık oluyor bu
Sonrasında vazgeçiyorum
Oysa ki 2.5 yıldır aman aman mutlu olduğum bir an yok
Sonrasında vazgeçiyorum
Oysa ki 2.5 yıldır aman aman mutlu olduğum bir an yok
Yani vazgeçiyorsan bu durumda etkili olan şey var. Ya maddi durumundan dolayı etmiyorsun. ya da istifa ettiğinde baskı yapacak kişiler var. Yoksa bu düşünce zehir gibidir her bir yanını sarar.
Cevap
7Cevap
Hayır düşünüyorsam direkt istifa ederim
Bende diyordum onu baktım 7 yıl geçmiş 😃 artık takmıyorum kapitalist sistemin kurbanı olduk maalesef
Öyle öyle bir bakmışsın emeklilik dilekçesi vermişsin , işte buna ömür deniyor
benim 11 sene oldu. kovsa da tazminatımı alsam diye bakıyorum :D
İstifa değil de daha iyi bir iş bulsam çıkarım dediğim çok oldu
Vardır mutlaka. Oranın zorluklarını en iyi sen biliyorsun ama yeni bir iş bulmadan da ayrılma bence.
Bazen banada oluyor ama çalışmayıncada kimse yüzümüze bakmaz
Ne iş yapıyorsun
Ne iş yapıyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar