Erkek arkadaşım benden 5 cm uzun o 163 ben 158 ne düşünüyorsunuz?

erkek arkadaşımla aynı boyda gibiyiz sizce tuhaf değil mi?
Dert etmelimiyim? Dalga gecerler mi
cevaplarınızı bekliyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Erkek arkadaşım benden 5 cm uzun o 163 ben 158 ne düşünüyorsunuz?
Cevapla