erkek arkadaşımla aynı boyda gibiyiz sizce tuhaf değil mi?
Dert etmelimiyim? Dalga gecerler mi
cevaplarınızı bekliyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Dert etmelimiyim? Dalga gecerler mi
cevaplarınızı bekliyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Dert edilecek bi durum yok bence önemli olan birbirinizi sevmeniz değilmi siz sevdikten sonra boyunuz ya da dışarıdan insanların sizi nasıl gördüğü çokta önemli olmamalı bence
Cevap
12Cevap
Ben 166yim böyle görünce bir tuhaf ama sevgi varsa sorun etmeyin
Birbirinizi sevdikten sonra kimin ne dediği umurunuzda olmasın
Önemli değil bence. Sen ondan uzun değilsin ya. Abartılacak bir durum yok.
olmaz hayır olmaz böyle bir uyumsuzluk ayrılın bu büyük bir sorun yol yakınken bitirin olmazaaa
tabi ya evlilik te bile büyük sorun yol yakınken ayrillin
Bişey olmaz, bizde de 2 cm var. Ben uzunum. Ama boy farkı az olunca dezavantajları da oluyor
kanka 5 cm farkı topuklu ayakkabıyla kapatırsında
aklındakı bole buyuk sorunlar ıcın cekıc felan yetmez balyoz ver sevgılıne
sole ıkı tane saglam caksın :)
bu dertmı sımdı
Önemli olan boy değil karekterdir boya göre karar veren insanlarla yuva da kurulmaz zaten
Kimse bişey diyemez merak etmr
O biseymi sevgilim 150 boy 42 kilo bense 180 boy 75 kilo
Beynimiz yandı çok büyük bir sorun bu
Değil ideal
KENDİ boyuna bak awk önce
Ediyorsun nerde etmiyorsun kendinle çalışıyorsun awk sen git elini yüzünü yıka Bi
iki cüce birbirinizi bulmuşsunuz
Hemen ayrıl ondan
Afferim sana
Gayet güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?