Aşk İlişkileri Askerdeki sevgilim bana çok fazla mesaj atmıyor bunun için kızmalı mıyım? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor dün akşamdan beri konuşamadık gün içinde sadece 3-5 mesajla konuşabiliyoruz. sizce ortada kızıp küsülecek alınganlık yapılacak bir durum var mı? Güncellemeler+1 yıl güncel Askerdeki sevgilim bana çok fazla mesaj atmıyor bunun için kızmalı mıyım? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Milabeni Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Askerlik ne bilsen o üç beş mesaja minnet edersin tuşlu telefon bile zor kullanıyorsun her dkka emir ve iş altındasın rahat konuşma şansınız 0 1 1 Yorumla Soran +1 yıl yazmadığı her dk benden ayrılmak mı istiyor diye düşünüyorum 😂😂 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yooo yok askerlik bu senin anlayışlı olman lazım eğer aranızda tartışma olmadıysa kusulecek bişey yok 1 7 Yorumla Soran +1 yıl tartışma yok 😄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peki askerliğin hangi kısmında çalışıyor ki Yorumla Soran +1 yıl üniversite mezunu bilgiyasar programcılığı bölümünden 😊bu yüzden askerde yazıcı olarak görev yapıyor Yorumla Soran +1 yıl bilgisayar olucaktı o pardon☺️ Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aksam ara açar belki benimde kuzenim gözlemci orada akşam aradık acti Yorumla Soran +1 yıl ben aramıyorum ya o müsait olunca kendisi arıyo zaten Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Himm o zaman sen bekle o müsait kaldığında arar seni Yorumla
1907yusuFB Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Askerde adam Dubai de tatil de değil uygun olmaz her dakika üstelik telefon işi zaten sıkıntı orada bir iki mesaj aldığına dua et 1 16 Yorumla Soran +1 yıl öyle mi dersin Yorumla 1907yusuFB +1 yıl Öyle tabi ki askeriye burası öyle tatil köyü değil telefona her dakika bakamazsin Yorumla Soran +1 yıl ne biliyim yazamadığı her dk benden ayrılmak mı istiyo diye düşünüyorum ya 😅 Yorumla 1907yusuFB +1 yıl Bu fikirleri bırak adamın başka birini bulup ayrilamk isteyeceği son yer bile olamaz askeriye 😃 Yorumla Soran +1 yıl neden😁 Yorumla 1907yusuFB +1 yıl Askerde aklımıza karı kız gelmiyor 😂 ki göremez zaten en fazla komutan görür ona da yazacak hâli yok oyarlar adamı kabak gibi 😂 Yorumla Soran +1 yıl bazen foto falan atıyorm 😄 anladın sen😁 Yorumla 1907yusuFB +1 yıl Tamam yeter onlar ona sukretsin banyo zamanı delik sabunlar kaynar ortalık 🤣🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl niye Yorumla 1907yusuFB +1 yıl Sen Google dan bak askerde delikli sabun yaz ekşi den oku 🤣🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl sen yaptın mı askerlik Yorumla 1907yusuFB +1 yıl Yaptım ki konuşuyorum 😃 Yorumla Soran +1 yıl o zaman hiç trip atıp alınganlık yapıp darlamıyım ne zaman yazabiliyorsa yazsın.öyle mi dersinizz? Yorumla 1907yusuFB +1 yıl Aynen bı sal adamı Yorumla Soran +1 yıl bişey yapmadık ya tamam😂 Yorumla 1907yusuFB +1 yıl İyi bakalım hayırlısı 😃🤟 Yorumla
sedomania Takip Et Master Yaş: 26 , eic 55% +1 yıl askerde öyle sürekli konuşmak kolay değil anlayış göster 0 0 Yorumla
alhua Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl çok dert etme derdın mesaj almak ve atmaksa buradakıler ususur bırazdan 0 0 Yorumla
Marlboro-Rəd Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Aksama kadar yatiyorlar demek ki yazmak istemiyor 0 10 Yorumla Soran +1 yıl yattığı yok ki çalışıyor hep Yorumla Marlboro-Rəd +1 yıl Askerliği sen mi yaptın ben mi full yatış Yorumla Soran +1 yıl nerde yaptığına bağlı Yorumla Marlboro-Rəd +1 yıl Malatya 2. ci ordu en büyük 3. cu askeriye Yorumla Soran +1 yıl hıım Yorumla Marlboro-Rəd +1 yıl Hele yağmurlu günler de komutanın suratını bile görmezsin Yorumla Soran +1 yıl niye Yorumla Marlboro-Rəd +1 yıl Niye olabilir? Yorumla Soran +1 yıl ne biliyim Yorumla Marlboro-Rəd +1 yıl Yağmurlu adama komutan sana ne emir verebilir ki yanına bile uğramıyor adam Yorumla
Teόmάń Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl yoruluyordur, insan yorulunca konuşası gelmiyo 0 0 Yorumla
KisiselGelisim7 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl İlişkinizi inceleyelim mi 0 8 Yorumla Soran +1 yıl nasıl Yorumla KisiselGelisim7 +1 yıl Karakter analizi devamında soru cevap Yorumla Soran +1 yıl psikoloji falan mı okudun Yorumla KisiselGelisim7 +1 yıl Evet Yorumla Soran +1 yıl anladımm süper Yorumla KisiselGelisim7 +1 yıl Bekliyorum o halde Yorumla Soran +1 yıl burdan sor istersen gizli kullanıcı olarak Yorumla KisiselGelisim7 +1 yıl Olma z Yorumla
Mersinlionur Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 968 cevap paylaştı. Bence onu boynuzla 0 1 Yorumla Soran +1 yıl asslaaa.. ihanet bana ters☺️ karakterimde yok. Yorumla
ahsenhazan Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı. hayır yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Askerlik ne bilsen o üç beş mesaja minnet edersin tuşlu telefon bile zor kullanıyorsun her dkka emir ve iş altındasın rahat konuşma şansınız 0
yazmadığı her dk benden ayrılmak mı istiyor diye düşünüyorum 😂😂
Yooo yok askerlik bu senin anlayışlı olman lazım eğer aranızda tartışma olmadıysa kusulecek bişey yok
tartışma yok 😄
Peki askerliğin hangi kısmında çalışıyor ki
üniversite mezunu bilgiyasar programcılığı bölümünden 😊
bu yüzden askerde yazıcı olarak görev yapıyor
bilgisayar olucaktı o pardon☺️
Aksam ara açar belki benimde kuzenim gözlemci orada akşam aradık acti
ben aramıyorum ya o müsait olunca kendisi arıyo zaten
Himm o zaman sen bekle o müsait kaldığında arar seni
Askerde adam Dubai de tatil de değil uygun olmaz her dakika üstelik telefon işi zaten sıkıntı orada bir iki mesaj aldığına dua et
öyle mi dersin
Öyle tabi ki askeriye burası öyle tatil köyü değil telefona her dakika bakamazsin
ne biliyim yazamadığı her dk benden ayrılmak mı istiyo diye düşünüyorum ya 😅
Bu fikirleri bırak adamın başka birini bulup ayrilamk isteyeceği son yer bile olamaz askeriye 😃
neden😁
Askerde aklımıza karı kız gelmiyor 😂 ki göremez zaten en fazla komutan görür ona da yazacak hâli yok oyarlar adamı kabak gibi 😂
bazen foto falan atıyorm 😄 anladın sen😁
Tamam yeter onlar ona sukretsin banyo zamanı delik sabunlar kaynar ortalık 🤣🤣🤣
niye
Sen Google dan bak askerde delikli sabun yaz ekşi den oku 🤣🤣🤣
sen yaptın mı askerlik
Yaptım ki konuşuyorum 😃
o zaman hiç trip atıp alınganlık yapıp darlamıyım ne zaman yazabiliyorsa yazsın.
öyle mi dersinizz?
Aynen bı sal adamı
bişey yapmadık ya tamam😂
İyi bakalım hayırlısı 😃🤟
askerde öyle sürekli konuşmak kolay değil anlayış göster
kızma çok zor askerlik
çok dert etme derdın mesaj almak ve atmaksa buradakıler ususur bırazdan
Aksama kadar yatiyorlar demek ki yazmak istemiyor
yattığı yok ki çalışıyor hep
Askerliği sen mi yaptın ben mi full yatış
nerde yaptığına bağlı
Malatya 2. ci ordu en büyük 3. cu askeriye
hıım
Hele yağmurlu günler de komutanın suratını bile görmezsin
niye
Niye olabilir?
ne biliyim
Yağmurlu adama komutan sana ne emir verebilir ki yanına bile uğramıyor adam
yoruluyordur, insan yorulunca konuşası gelmiyo
onu en hasass noktasından vur
askerde telfon yasaktır ve biri görürse başı yanar
İlişkinizi inceleyelim mi
nasıl
Karakter analizi devamında soru cevap
psikoloji falan mı okudun
Evet
anladımm süper
Bekliyorum o halde
burdan sor istersen gizli kullanıcı olarak
Olma z
Bence onu boynuzla
asslaaa.. ihanet bana ters☺️ karakterimde yok.
hayır yok