Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar erkek kızın duygularıyla oynayıp, eğlenip aldatıp her seferinde özür dileyen biri. Kızda en sonunda böyle ilişki istemediğini söyleyip giden. Bundan uzun süre sonra da hayatına bakıp yeni bir sevgili yapan. Yanlıs anlıyorsunuz soruyu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sevgisinden emin olduğum sevgilimi terkettim. Sen olmazsan kimse olmaz diyordu 3 ay sonrada x kişisi teklif etti ben seni istiyorum beni başkasına bırakma dedi. 1 sene içinde nişanı düğünü hallettiler
beni sevdiğini biliyorsam ve sırf yakışıklı olduğu için başkasıyla sevgili oluyorsa önce kendi adıma sonra onun adına üzülürüm
erkek kızın duygularıyla oynayan sadık kalmayan biri. Kız bence gayet haklı bu durumda
alttaki yazıyı okumadım şimdi gördüm eğer erkek aldatıyorsa zaten konu kapanmıştır kız sonuna kadar haklı erkeğin de üzülünecek bir yanı yok kendi düşen ağlamaz
bu saatten sonra ben gibi seveni bulamayacağı için kafasını vurur anca
isterse brikete vursun :D aldatmadan önce düşünseymiş kendine yapılsa yapana o**** demesini bilir
olsun olsun vurmaktan parçalansın o kafası bana yaşattıklarını yaşasın
+1 :D
of canım yaa gece gece yine sinirlerimi zıplattı. Aptal sürüngen
canım değil canım yazmıştım otomatik klavye düzeltmiş kusura bakma
film falan izle sakinleşirsin sıkma canını değmeyecek kişiler için
haklısın çok sağol iyi geceler sana
teşekkür ederim sana da iyi geceler
Ne üzülecem ki kızdan eminsem ama yine de ileri taşımamışsam zaten üzülecek bir durum da yoktur
erkek kızın duygularıyla oynayan sadık kalmayan biri. Kız bence gayet haklı bu durumda
Tamam haklı da zaten böyle biri üzülmez bu duruma
içinde kıskanma da mı olmaz hiç. Sonuçta cepte gördüğü birinin ondan daha iyisine gittiğini biliyor. Şahsen ben olsam ilgi duymasam bile duymaya başlardım
Şimdi adam aldatıp aldatıp geri dönen biriyse zaten ayrılığı göze alan biridir ayrılığı göze alan karaktersizlikteki birinin de arkadan yas tutacağını beklemek biraz saçma bana göre ama şey olabilir. Bu kız beni seviyordu tüh beni böyle seveni bulamam belki bunu der bir ihtimal
mal bu erkekler yemin ederim
Öyle bacım maalesef
Kişiye göre değişir. Ve ilgisine göre. Genelde ego savaşı olur
çocuğun en yakın arkadaşları bile ne kadar yakışıklı dediyse yeni sevgilisi için, bence ister istemez kızın yeni sevgilisinden daha iyi olduğunu kanıtlama isteği doğar içinde
Benden yakışıklısını bulabilir, ama sadığını asla... Hadi eyv...
erkek kızın duygularıyla oynayan sadık kalmayan biri. Kız bence gayet haklı bu durumda
Haklı... Saygılar...
Sen kendi yoluna bakacaksın. Önüne bakıcaksın Dünyada sayısız kız var sen ona mı kaldın. Sen at onun popon tekmeyi. Kendi yoluna bak. Kariyer hayatına odaklan.
kendime hep bi sabah uyandığında işin ve paran seni terk etmez diye teselli veriyorum
Lady gaga bir sözü var kendisi dünyanın en büyük şarkıcılarından biridir
'Kariyeniz bir sabah uyandığınızda sizi sevmediğini asla söylemeyecek'
Çünkü insanlar değişir duygular değişir ama kariyer hayatın hep seninle kalır
özellikle erkekler. Asla güvenmemek gerekiyor
Bence genelleme yapma çünkü her insanın karakteri farklıdır. Erkek olup ama kadın gibi hissedende var. Erkek olup çapkınıda var. Erkek olup iyi kalpli olan var bence burada önemli olan karşı tarafı iyi tanımaktır.
Sadece 3 milyon erkek nufüsü var tüm dünyada veya 2 milyon kız var illa kafana göre birini bulursun
niye böylr bi mallık yapayomki? hadi yaprım kendi hatam kendime kızarım o mutlu olsun bari
Şaşırmam artık bu devirde yani.
ne alaka? kızın duygularıyla oynayıp gidiyor. Uzun bir süre sonra kız hakkı olduğu için yeni sevgili yapıyor, normal değil mi bu? şaşılacak ne var
emin olduğumu sanmışımdır
erkek kızın duygularıyla oynayan sadık kalmayan biri. Kız bence gayet haklı bu durumda
o zaman sana sonuna kadar hak veririm
tesekkürler:)
rica ederim
ee peki yeni sevgilisi olduğunu öğrenince kıskançlık olur mu içinde Nasıl desem erkeklerde avcı içgüdüsü varya o devreye girer mi
valla ben olsam benim içimde olurdu yani ama ayrılacağın sevgilini bilemem
nasıl olurdu mesela sen ne hissederdin. Şimdi sonuçta şöyle bir şey var erkekler cepte ki kıza kesin gözüyle bakıp çaba sarf etmiyor ama kız cepten çıkınca değere biniyor çaba gösteriyorlar. Bu da öyle bi durum
başka bir kıza karşı yoğun duygu beslemişsem ayrıldığıma pek üzğlmem qçıkçası ama kavga ederek qyrılıp bir süre sonra kızın sevgilisi olduğunu görürsem kalbim acır bir miktar
S. kinde olmaz adamın aggdsfg