Polisler uzaktan yakışıklı görünüyor yakınlaşınca bu muymuş diyorum hahsh neden böyle?

Kesinlikle üniforma manyağı değilim ama fiziki olarak daha düzgün insanları aldıkları için genç olanları yakışıklı oluyor ama sadece uzaktan yakınlaşma bu muymuş diyorum. Bu arada sakalsız 28 yaş altı erkek görsem evlencem o derece neyse çok uzattım hahshaha iigecelerr
Polisler uzaktan yakışıklı görünüyor yakınlaşınca bu muymuş diyorum hahsh neden böyle?
Cevapla