Kesinlikle üniforma manyağı değilim ama fiziki olarak daha düzgün insanları aldıkları için genç olanları yakışıklı oluyor ama sadece uzaktan yakınlaşma bu muymuş diyorum. Bu arada sakalsız 28 yaş altı erkek görsem evlencem o derece neyse çok uzattım hahshaha iigecelerr
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Peki bunu kendi tipine bakarak söylesen 😄 en tipsiz erkek polis olsa en güzeli olsan yine kendisi ister bakar ister bakmaz istediklerinide parmağında oynatır
Yoo benimle bu zamana kadar 2 polis konuşmak istedi 2 sini de reddettim ne parmağında oynaması hhahsha
Yazıyla bende söylerim savcının kızı benimle konuşmak istedi yok dedim 😄😄 neyse kendine iyi bakma. Dileğiyle
İnanmayabilirsin umrumda değil kiii ahshhs. Sen neden bu kadar gocundun onu anlamadım polis düşmanı değilim ben
Uzmanım bende ondan zoruma gitti. Devlet için mücadele ediyoruz çünkü
Benim dayım da subay valla sallamıyorum inanmıyorsun ama. Benim düşmanlığım yok, kız muhabbeti gibi bir şey bu salla gitsin.
Dediğin gibi olsun bakalım
Bu arada ciddi söylüyorum 2 polisle konuştum ikisi de çok tuhaftı uzmanlarla polisler çok farklı bence
Değişen nedir mesela kendimi ifşa ettim resmen mk jeton yeni düştü gizlemem lazım neden zoruna gitti diyince yazmışım
Bilmiyorum hiç uzmanla konuşmadım ama polisler kullan at olarak bakıyorlar herkese. Hiç uzman hakkında böyle bir şey duymadım
Öyle polis şuana kadar görmedim ve duymadım açıkçası şikayet gitse açığa alınır sonra görevini fess ederler yapan varsada büyük cesaret derim
Direkt bunu teklif ediyorlar açık açık. Şikayet etsem gerçekten kötü olurdu ama benden bulmasınlar
Gerçekten büyük cesaret helal olsun herşeyi göze almışlardır ya da insanlar korktukları için şikayet etmiyolar
Korkmak değil de ben üzülüyorum öyle insanlara kendileri de ne yaptıklarını bilmiyorlar. Köyden binbir zorlukla okuyup şehre gelmiş burada böyle oluyor. Şimdi şikayet etsen açığa alınacak falan empati kuran bi insanım. Benden uzak ol derim bitti. Uzatıp taciz boyutuna getirirse tabii ki şikayet ederim.
Kesinlikle şükürler olsun böyle birşeyim olmadı Yani ne bilim insanlar acımasız olmuş geçen haberlerde gördük bizde uzman çavuş tecavüz etmiş bir kadını yani polis uzman farksız insanın Allah korkusu peygamber korkusu yoksa isterse cumhurbaşkanlığı yapsın nafile
Evet öyle...
Teşekkürler sohbetin için...
Ben de teşekkür ederim.
Polislerde yasadiginiz hayal kirikligini baska dallarda telafi edin.
Uniforma manyagi degilim demeniz hic samimi gelmedi.
Tamam sana göre öyleysem öyle olsun ama napim
Lise mezunu şeyler. Çoğu kör cahil. Dünyanın en kötü mesleğidir
Tüh lan senin beğenini kazanamadılarsan kafalarına sıksınlar büyük kayıp çünkü
Aynenennnnnn
Ho ho ho
Polis seviyorsun demekki 😀
Yok alakası yok 2 kişiyi reddetim bu zamana kadar polis olan. Tip önemli.
Anladım denk gelmiş o zaman
Ben her mesafeden yakışıkıyım
Ahshhshshaha
Senin yaş 30 mu gerçekten
@renklipamuk evvet
Aynı 19 gibisin?
@renklipamuk genetik
He iyi
Ee üniforma şeysi o skskks
Ne yapalım madalya mı verelim sana
Madalyaya göre değişir
Kapalı cahil anana göre değişir
Ahshahahshz
Bide gülüyor musun söyler misin anan kapalı mı
Ne alaka mw mal mısın anamın bkunu ye ister kapanır ister açık olur kapanmak zorunda mı
Senin o cahil köylü okuma yazma bilmeyen eğitimsiz medeniyet görmemiş dişi kırık Arap ananın şeyini ne yapayım senin anan açık olsa da cahil kapalı olsa da cahil İslam kültürü ile büyüyen bir Anneden Babadan ne halt olur ki
Seni süleme sjtririm gmrürsün o zaman arabı da islamı da kaybol
Hepsi ayrı ayrı grsin sana
Gtün yiyosa anondan çık görelim seni de yunan d*lü
Güzel kardeşim şimdi Ailen Müslüman mı sen bana onu de fazla uzatma
Yunan senden kat kat kaliteli yaşıyor sizden siz Müslümanlık ile sömürüyorlar aç varoş sizi :d
Sana ne ln gt benim dinimden sg
Aç sensin ki kudurmuşsun bu kadar oraya git o zaman tuvalet peçetesi yaparlar belki seni orada
Senin dinin belli zaten kendimi boş yoruyorum şükür ile dua ile büyüyen bir ailenin cahil Kızısın seni satmaya çalışan zengin koca bul çalışma diyen İslamcı davar soyguncu bir aileden ne beklenir ki
Okuyorum ben ailem hiçbir zaman evlenmeye teşfik etmedi beni ama etse nolur sana ne ya sana ne. Araplar ayrı müslğmanlar ayrı sksin seni
Sende şeref onur hasiyet olsa sırf parası için tipi için kendini s*ktirmezsin onun peşindne koşmazsın tek farkımız var siz İslamcı ka*şar Kızlar ya tipe bakarsınız ya da paraya kalitesiz varoş ucuz bir Kız topluluğusunuz
Seni bir s*ksem ailen felç geçirir bana s*kşten bahsetme anasını s-ktiğimin evladı
Gtğn yiyosa anondan çık amn evladı. Yedi sülalem sksin seni felç kal
Gerçi sana giren girmiş zaten çıkmıyor herhalde. Zorlama bence daha fazla.
Sen bir halt yapamazsın ancak sosyal medyadan onu yaparım şunu yaparım dersin ama gerçekten karşıma çıksan hiç arkana bakmadan kaçarsın kedi gibi Erkek görünce yolunu değiştirme hızlanma ay taciz edileceğim deyip kaçıyorsunuz korkaklar gibi yolda görüyorum siz basit ucuz Kızlarsınız siz Kızlar kapalı cahil ananıza çekmişsiniz siz ananınız da paraya tapıyordu oda kaşarlıkkk ediyordu anandan nesile Kızlarsınız hissetmeden sevmeden s*ktirtirdiyorsunuz kendinizi Polise aşıkmış sen aşık değil oprsuluk peşindesiniz
Ben gizli değilim hesabım açık sen gizliden çık
Üfff bu sana son yazım anladığım kadarıyla senin ananı araplar skmiş ondan bu kadar yaran var. Üzücü bir durum. Ağlama ve annenle beraber gidin araplara bundan sonra tamam mı... Umarım iyi gelir sana bu seans. Şifa diliyorum.
O seansın da fayda edeceğini sanmıyorum o yüzden son çare kafanı duvarlara vur neden müslümanları görünce bu kadar kudurup kıskanıyorum diye...
Arapların altına yatmaya çok meraklısın belli onlardan bahsettiği göre para kokusu mu var genleriniz bozuk sizin maddiyet olunca kendini yine satarsın
Yok ben hiç Arap biriyle tanışmadım ama senin deneyimin varmış ya ondan tahmin ettim. İyi gelir sana diye...
Ya bir sus konuştukça batıyorsun kendini daha fazla rezil etme bence ne halt olduğunuz belli boşuna çırpınma bana laf sokma
Sende ucaktan güzelsin uzaktan herkes müqtür
Hahshshshs aynen öyleee
Kız boş ver onları
Niye kızz bazıları çok yakışıklı polis diye çirkin mi diyelim
Psikolojileri bozuk çoğunun
Yok ya askerler için de öyle diyorlar benim çokkk yakınım subay ve hiç de psikolojisi bozuk değil. Her gğn görüntülü konuşuyoruz gayet normal biri. Sürekli şaka yapıyor olumsuz şeyleri takmamaya çalışıyor. Alakası yok meslekle yani.
Polisler askerlerden daha çok görmedin mi haberleri bende yeni öğrendim
Ben 2 kişiyle konuştum biri trafik biri de havalimanı polisiydi. İkisinin de niyeti başkaydı. Psikolojilerini bilemem. Ben artık uzak duruyorum yani biri gelse tanışmak istese polisse istemem. Evlenme niyeti yok çoğunun.
burada polis var mı acaba kız sana yapalım onu
Ahhshshaha hemen gelir buraya şimdi zaten. Şaka bi yana gerçekten çok çapkın oluyorlar bence hatta bu çapkınlık değil iğrençlik.
Neyse salalım abilerimizi iyi insanlar da var aralarında
Bakalım polis olupta gelen olacak mı merak ettim aynen çapkın çok😃😃
Çoğu insan öyle