Sevilmemek çok yıkıcı olabiliyor bazen. Hatta Zweig’in oldukça hoş bir sözü vardır. Der ki: “Herkesle yürümüşsün caddeler boyu bana gelince yorulmuşsun.”
-Her şey için ayıracak zamanı vardır ancak sana zaman ayırmaz. İlgisizdir.
-Seni düşünmüyor ve sana saygı duymuyordur. Aldığın kararlar, kişisel sınırların, aile bireylerin, tarzın her şeyine karışarak bir sorun çıkartacak yer arıyordur ve senliğine saygısı yoktur.
-İletişim kurmakta zorlanıyorsundur.
-Sorunların ve sorunlarınız karşısında seninle empati kurmuyor ve seni dinlemiyordur.
-Muhtemelen özel günlerini unutur ya da geçiştirerek kutlar.
-Sevgi, aşk, dürüstlük gibi belirtili cümlelerde yeminli ifadelere yer veriyor olabilir. ‘ya vallahi seviyorum’
-Gelecekten bahsederken içine seni katmıyordur. Birlikte olduğunuz hayallerden bahsetmez veya üstünkörü, tekrara düşecek şekilde bahseder.
-Sen dilini oldukça fazla kullanır. Tartışma anında kırmaktan, ağır konuşmaktan çekinmez.
-Karşı cinsle ilişkilerinde arasına sınır koymaz. Aşırı Samimiyet kurmaktan çekinmez.
geç ve ilgisiz cevaplar ve aynı şekil tavırlar.. soğuk davranışlar.. tersleyici sözler veya cevaplar. türlü bahanelerle aramamaya yazmamaya, buluşmamaya başlamalar.. bariz bir soğukluk... tabi bir anda bunlar başladıysa kız sevmiyor artık denemez.. belki de bir şeye kızmıştır , 3-5 gün sürebilir.. karşınızdaki insanı tanımanıza bağlı bunu anlamak.. ki kızlar sık sık yapar böyle şeyleri.. ama çok belirgin ilgisizlik ve soğukluk zaten kalbinde sızlamaya sebep olmaya başlar.. kalbin hisseder yani bir terslik olduğunu..
İlgisizlik, düşüncesizlik, önemsemesi gereken şeylerin umurunda olmaması, zaman geçtikçe azalan ve bir kaç kelimeden ibaret olan sohbetler ya da konuşmalar, sevgisini dile getirmemesi ya da hissettirmemesi… Bunların olduğu bir ilişkide sevilmediğini anlamak için beyninin falan olmaması lazım çünkü “sevdiğin” insana karşı duygularını ya da ilgini göstermeyeceksen başka kimse göstereceksin ki? Ya sevmiyorsun, ya tüm bu güzelliklere layık görmüyorsun yani yine sevmiyorsun. Her türlü sevmiyorsun işte, sevgimi gösteremiyorum tarzı saçma sapan bahanelere de inanmıyorum ben. Gerçekten seven birisi kaybetmekten korkar ve bu korkunun sonucunda kendini düzeltmeye bakar, karşısıda ki insanı mutlu etmeye odaklı olur vs. Böyle bir ilişkiyi hala devam ettirmeye çalışmak fazla sıkıntılı ve kendine yaptığın bir kötülükten ibaret olur sadece…
Ayy tam da şimdi bu konu ile alakalı eğitim dersine çalışıyordum. Dinlediğim hoca sayesinde kolay bir deney ile kişinin sevilip sevilmeyeceğini öğrendim.
Eğer karşınızdaki kişi; "bugün şunu yapalım", "bu akşam böyle yapalım" gibi bugün ve yakın zaman temelli cümleler kuruyorsa size değer vermediğinin kanıtıdır. Yahut o kişiye 1 yıl sonra hayatında neler yapacağınızı sorduğunuzda ve eğer hayallerinde, cümlelerinde size yer vermiyorsa yahut konuyu saptırıyorsa sizi sevmediğinin ikinci kanıtıdır.
Eğer karşınızdaki kişi; 1 yıl sonra ya da 5 yıl sonra neler yapacaksın sorularına cevap olarak hayallerinde ve cümlelerinde size yer veriyorsa bilin ki size değer veriyor.
şimdiki sevgilerin sevgililerin hiçbirinin gerçekliğine inanmıyorum gerçi ama sevgilim olsa hal ve hareketlerinden bir sekilde açık verir bende anlardım mesela başlarda olduğu gibi benle ilgilenmemesi bana eskisine göre nazaran daha az mesaj atması aramaması vakit ayırmaması gibi konularda azalma yaşanması dikkatimi çeker bunun yani sıra konuşmasının siradanlasmaya başlaması gibi şeyler bana hissettirir bu durumu yani kısacası bana her hareketinde değişiklik varsa azalma varsa samimiyet duygusu yitirilmisse süslü cümleler yoksa monotonlastiysa beni sevmediğini anlarım. . .
Sevmiyosa ayrılırım beni sevmeyen bir insanla birlikte olcak halim yok ya sevmiyosa kapı orada kendi bilir kendi kaybeder sevilmediğimi ilgisizliğinden bana olan saygısızlığından anlatım zaten eğer bir ilişkide saygı ve ilgi yoksa o ilişki zaten birgün bitmeye mahkumdur seven adam ilgili olur saygılı olur tüm bunlar yoksa zaten arada aşkta yoktur diye düşünüyorum
burada sözü edilen sevgi benim davranış karakterim ve ilişkideki iletişimimiz üzerinden ilgili meraklı ve odaklı oluşu beni sevdiğini düşündürür. Bunun aksini düşündüren her davranış sevgisizlik göstergesidir. Benimle iletişimdeyken odak noktası değilsem beni sevmediğini düşünürüm ona sorduğum birkaç sorudan bazılarına cevap vermiyorsa veya beni tadmin edici cevaplar yerine geçiştiriyorsa bu beni sevmediğini düşündürür. İlgi alanında dwğilsem zaten sevgisi yoktur.🤷♀️
Bazıları normal ilişkiler için de geçerli Sarılışından Özleyişinden Konuşmasından Mimiklerinden Tavrından Bakışından Senin yanında yüzünün gülüşünden Senden bir türlü ayrılamayışından Sana bakınca gözlerinde olan o ışıltıdan.. Devam edersem destan çıkar.
Zor olmasa gerek. Ne yaparsan yap onun için Değerini bilmiyorsa, hersey o ilk günkü olan heyecanı ve mutluluğuu yitirdiyse, hem o ilişki de artık eskisi kadar bir araya gelemiyorsak hiç bir zaman gelemeyik..
1. Gözlerini çok kacoriyorsa 2. Konuşmayı yarıda kesip birşeyler ile ugraisyorsa. 3. Seni kendine yakın olmamaya sürüklüyorsa. 4. Vaktini sana ayiramiyorsa
Ayrılığın a sından bahsederse anlarım, hata bulmaya çalıştığını fark edersem anlarım, soğuma triplerini sen eskiden böyle değildin triplerini falan saymıyorum zaten
Ilgi gostermiyorsa Eskiden mesela okula seni arabayla birakiyorsa simdi birakmiyorsa Seks yaptiginda donup yatiyorsa Bir de yaptigin bir kabahaten oturu seni affetmiyorsa cunku insan bazen kendini suclamadilir