
Pervaneyim sana divaneyim ama başına bela olurum diyen flörtünüz sizde ne düşündürür? Sizi nasıl etkiler?👒

Yakın zamanda böyle diyen biri oldu. İk zamanlar konuşmama kararı alsakta sonradan kısa bi süre konuşmaya başladık. Ben baktım ki olmayacak gerçekten başıma bela olucak konuşmayı kestim. Böylelerine inanın bela olurum dedilerse sizi üzerim dedilerse doğrudur çok üstelemeyin ve uzaklaşın onlardan.
Sapkın bir insan olarak düşünürdüm. Onun ötesinde pek bir yakınlık gösteremezdim. Böyle durumlarda olan kişiler çok sevgiyi iyi bir şey zannediyor ve saçma sapan hareketlere giriyor. O yüzden uzak durmak ve çok seven değil, güzel seven birisini bulmak için o arkadaşa tatlı bir dille yol verirdim. Çünkü ötesi iki kişiye de zarar verir.
Cevap
16Cevap
Gelsin bir hele kim bela olur gösteririm🤣🤣
Yine bir soru kabızlığı mevzu bahis galiba, bol su iç, mürdüm eriği ye🤣🤣🤣
Seni beğeniyoruz, yetmez mi
Bizde ona böyle deriz ozaman
Bana deli divane olan kadın varsın başıma bela olsun ben onu baştacı yapmasını bilirim...🌺
Beladan uzak dur çünkü ben beladan bile fena belayim
Bir şey düşündürmez ne düşündürsün 😄 Pervane, divane ol ama başıma bela olma derim 😄
bu sorunun cevabını birde senden duysaydık keşke :)
Sen daha belayı görmemişsin hayatım derim.. 😉😏
Yapabildigini yap derdim.. tersi olabilirdi.
Bir fritöz alır ve iki fritözüm olur. 😂😂😂
Lahmacun söyleriz bizde..
Tarkan sen misin derim? :D
Senin eline düşen yandı her korkuyu bekle
eğitiriz. eğitim şart.
Tatli bela olsun bana
Tatlı bela olsun
hehe
İstemez abi kalsın
Banka soysun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?