Kuzenim işe gidince benimle iletişimi kesti. Halbuki aramız iyiydi. Kendisine akşam mesaj atıp engelliycem. Sizce ne yazayım?

Aynısını üniversite sınavını kazanınca da yapmıştı iletişimi koparmıştı 1 yıl önce kendisi mezun olunca yine iletişime geçtik. Şimdi 3 hafta önce bizim aracımızla işe girdi ne aradı ne sordu. Sizce ne söyleyeyim
Kuzenim işe gidince benimle iletişimi kesti. Halbuki aramız iyiydi. Kendisine akşam mesaj atıp engelliycem. Sizce ne yazayım?
Cevapla