Öyle ki, artık birileriyle tanışmaya konuşmaya korkar olduk. Kızlar yazsa yollu, erkekler yazsa abaza oluyor... Daha karşıdaki kişiyi tanımadan, nasıl biri olduğunu nerden bilebiliriz..! #şimşek ⚡⚡⚡
Sizinle her konuşmaya çalışan abaza / yollu mu oluyor?
Bence cinselliğin tabu olduğu her yerde bastırılma miktarına oranla fesatlık daha çok var. Gizleme çabaları yokmuşcasına davranmalar aslında insanların ne kadar çok düşündüğünü gösteriyor. Arabistan'da kadınların patlıcan, kabak gibi şeyleri alamaması, Siyahi birisiyle birlikte olan birisni gorunce düşüncenin başka yerlere kayması gibi gibi...
Sanırım bu bastırılma zihniyete kötü düşüncelerle veya davranışlarla dışarıya sızıyor.
Merhaba demek var bakire misin diye sormak var ikisi de mesaj ama biri abaza ve bana göre herkes son dediğim gibi herhalde bir kıza kardeş gibi konuşmak için yazmadı
Kizlarsoruyor erkeklerinin %90'nı abaza ise %10'luk kesmi düzgün olsa, ve sürekli olarak cinsel içeren mesajlar ve fotoğraflar yollansa, bir kız olarak ne düşünürdün? İyi gibi gözüküp bir süre sonra cinselliğe götüren erkekleri de ele alırsak, böyle düşünmelerine hak veriyorum.
Normal mesaj attığım bile dötü başı ayrı oynuyor yok herkese yazmaktan bıkmadın mı diyorlar şeyini atanlardan rahatsız olmuyorlar bize gelince herkesin dili 2.5 metre